spelar du war3 och (gillar tyskar)?*

Permalänk
Medlem

om de är sant så lägger ja de på sidan

TACK

Permalänk

Tyckte inte sida var så rolig faktiskt.

Man skulle kunna göra en swedesarestupid.tk bara genom att gå in på lunar i en dag. Då har man material för ett halvår framåt.
Innebär det att Svenskar är dumma i huvudet?
Tja, enligt de flesta av er så ja.

Jag har träffat många Svenskar som inte kan ett ord Engelska.
Personer som gått ut gymnasiet utan att kunna framföra en hel mening på Engelska. Betyder det att de anser att Svenska är ett bättre språk? De har antingen haft problem med det eller så har de inte sett betydelsen med Engelska.

Tyska är modersmål för 135miljoner människor och behärskas av 200miljoner.

Vad gäller Mandarin(tror det är det största iallafall) i Asien så vet jag flera Vietnameser som kan Mandarin. Mest för att de skulle kunna göra sig riktigt förstådda i Hong kong när de handlade där.

Förresten finns det iallafall 500 personer på Swec som visar att de är totala idioter. Är alla på Swec dumma då?

Tyska är ett bra språk, ett språk som vårt är släkt med precis som engelskan är även om den har stora influenser av latin och franska också.

Tyckte en sak var väldigt puckad som stod i gästboken på sidan.
Att tyskar är kassa på strategispel för att de förlorat två världskrig.
Hmm, jag vill minnas att det krävdes alla västländer mot tyskland för att de skulle förlora och då p.g.a. att Hitler blivit sinnessjuk och ödlslade för mkt tid och människoliv på Leningrad.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

oh noo. nu är det någon tysk som har postat sidan i ett tyskt forum.. min gästbok blir invaderad av tyskar va ska ja göra :)?? kom o skriv att dom suger eller nått.. det är ju skämmigt att dom äger min anti-tyskars hemsidas gästbok L:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killer Krille
Man ska väl inte utgå från att tyskar kan prata/läsa engelska så värst bra då de dubbar alt.
fransoserna är väl likadana?

Ja, och dom är anledningen till att vi "andra" i europa får vänta på spel-releaser, pga dom ska ha sina förbannade översättningar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
p.g.a. att Hitler blivit sinnessjuk och ödlslade för mkt tid och människoliv på Leningrad.

Menar du inte Stalingrad?

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

varken tyskarnas eller frannsmännens dubbande i filmer slår Eugypten.

Där dubbas alla filmer med en å samma röst.
inte ens annan röst om det är en kvinna som talar.

det är riktigt ILLA

för övrigt är sidan inte alls rolig, visst man har ju helt klart mer negativt än positivt om tyskar i spelen man spelar.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

sidan ska inte vara så mycket "rolig" den är mer till för att avslöja saker som det är.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Max
Menar du inte Stalingrad?

Jo, får be om ursäkt.
Jag var lite trött när jag skrev det. Det var nån stad döpt efter en diktator iallafall och hade jag tagit 5 min längre på att skriva inlägget så hade det blivit rätt.
Tack.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av psypuls
sidan ska inte vara så mycket "rolig" den är mer till för att avslöja saker som det är.

Som att Tyskar har små snoppar? Tyckte den informationen var väldigt nyttig.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Jo, får be om ursäkt.
Jag var lite trött när jag skrev det. Det var nån stad döpt efter en diktator iallafall och hade jag tagit 5 min längre på att skriva inlägget så hade det blivit rätt.
Tack.

Var inte menat att märka ord eller något sånt. Blev bara lite konfunderad.

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

lol vi hadde 2 tyska gäster på resturangen idag.. det här e helt sjukt o sant.. vi hitta en skitkorv i lobbyn på hotellet o undra va fan det va som hände.. sen senare i resturangen så satt en av våra tyska gäster o sket i ingången haha.. han knalla tillbaka o satte sig med sin fru o va som inget hadde hänt.. sen börja det stinka skit överallt o vi va tvungna o ta deras nota lite chockat.. gissa om vi fick byta stolar... det händer helt sjuka saker ibland dock va det pansionärer men fan man kan ju bajsa ner sig i byxan istället för o dumpa dem i foajen..

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

Helskön sida.
Någon sa att det tyska språket var bra och vackert eller vad det var, men jag måste säga att i mina öron låter tyskarna som maniacs. Engelska däremot, finns många sköna fraser och kommentarer. Är lite "lugnare" på nåt sätt.

Permalänk
Avstängd

sidan e asball!!

och det mesta stämmer!!!

Visa signatur

Information wants to be free.
Internet: 1Gbit/1Gbit LAN/WiFi: Cisco/Meraki
Laptop: Dell XPS 9550 4K touch HTPC: Raspberry Pi 3 LibreELEC
Desktop: WIP

Permalänk
Avstängd

har verkligen tyskar små könsorgan ?
jag har själv inte kollat på dom (och jag vill helst inte göra det).

däremot är dom _alltid_ feta.
förövrigt ska jag nog bli tysk när jag blir stor... hehe

Visa signatur

P4 1,7 ghz - 512sdram - geforce 3 ti 500 - 17 tum - 60
*bort* Referallänkar ej tillåtna! /Najk