Samsung 193P+ minireview

Permalänk
Medlem

Tycker svart känns bättre ur min synvinkel. Hade en vanlig crt skärm som var beige. Det blev en sån skillnad för ögonen. Inte bara för att jag bytte till TFT utan också för den svarta ramens skull. Likadant med Tv´n. Ser hellre på min svarta Tv än på min mors Silvriga Tv. Det blir liksom bättre på nåt vis. Det blir lugnare och man ser bättre på en med svart ram. Det är vad jag tycker.

Visa signatur

Dator : Gigabyte Z690 - Intel Core i5-12600K - 16GB 3200Mhz DDR4 Crucial ballistix - Samsung 860 Evo Basic 1 TB - Gainward Ghost 3060TI - Corsair RM 650W - Corsair Obsidian Series 550D

Permalänk
Medlem

Jag tycker också om svart skärm och vill köpa en sådan sasmung 193p+:)
Eftersom saknar erfarenhet med svarta skärmar vet inte! Har en svart tv och tittar på film utan problem:) Allt är inbillning:)

Permalänk
Medlem

Då har man fått sin 193P +. My oh my
Toksnygg och installationen av allt har gått utan problem. Körde magictune V4.0 direkt.

Tips på tuningsaker man kan göra förutom de i magictune? Kör med internetinställningen just nu och det funkar fint

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem

Har du också svart 193p+? Det är ingen som säljer svart just nu:(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av batto
Har du också svart 193p+? Det är ingen som säljer svart just nu:(

Nej jag köpte silver/vit. Så grymt läcker!

Fråga: Kan man ta bort TCO03 loggan uppe till höger utan att få märken? Den stör utseendet..

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem

Du kan ta bort loggan utan inget problem! Använd väldigt lite vatten på en duk!
Är du nöjd med bilden, dvd, film, program, text??
Tacksam för svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av batto
Du kan ta bort loggan utan inget problem! Använd väldigt lite vatten på en duk!
Är du nöjd med bilden, dvd, film, program, text??
Tacksam för svar!

Den fungerar enligt mina mått hur bra som helst! Grym skärm

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem

Då köper jag en silver! Svart finns ingenstans att hitta! En hel månad läser om skärmar och blev tokig:)

Permalänk

Köpte min 193p plus för flera månader sedan, svarta versionen såklart. Skärmen rockar, den är faktiskt helt underbar. Enda klagomålet jag har är att vissa ljusa områden i Need for speed most wanted blir jätteljusa på skärmen men det har nog att göra med mina inställningar för skärmen.

Permalänk
Medlem

Varför säljer man bara silver???
Fattar inte?

Det känns konstigt att de flesta tycker om silver??? Eller inte???
Svart finns ingenstans. Inte i Tyskland, Danmark.........
Jag vet att produktionen stoppades i oktober men det måste finnas svarta skärmar någonstans??? Silver finns hur mycket som helst:)

Permalänk
Medlem

Dom flesta har väl köpt upp den svarta för att den är just snyggast

Visa signatur

Dator : Gigabyte Z690 - Intel Core i5-12600K - 16GB 3200Mhz DDR4 Crucial ballistix - Samsung 860 Evo Basic 1 TB - Gainward Ghost 3060TI - Corsair RM 650W - Corsair Obsidian Series 550D

Permalänk
Medlem

BREV FRÅN SAMSUNG!

Tyvärr så har vi valt att inte ta in den svarta 193P Plus modellen så den finns inte i sortimentet och den kommer inte heller de närmaste månaderna.