Playstation 3-tråden, fortsättning

Permalänk
Medlem

När skulle Prologue komma, är det imorgon eller på torsdag? Blir lite förvirrad då många frågor om imorgon.

Permalänk
Medlem

Idag (Onsdag) kommer det ut i affärerna.

Visa signatur

PSN: Rnann.
Xbox Live: Rnann.

Permalänk
Medlem

Och när kommer det på PSN då? Torsdag(då det brukar släppas grejer då) eller senarelägger Sony det?

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

Var inne på PSN nyss men det hade inte kommit något än iaf.
Har faktiskt ingen aning om när det kommer dit.

EDIT: Läste precis på Playstation's hemsida att det kommer släppas både på PSN och i butiker idag.

Visa signatur

PSN: Rnann.
Xbox Live: Rnann.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Går det ändra vilket kort man vill betala med?
Jag betalade först med mammas kort, men jag hittar ingenstans där jag kan byta och använda mitt eget kort.

Permalänk
Medlem

http://forums.gametrailers.com/showthread.php?t=349650

Ett tech-demo till PS3, från ett kommande spel. Realtid. Vackert, men flummigt.

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Centura
Går det ändra vilket kort man vill betala med?
Jag betalade först med mammas kort, men jag hittar ingenstans där jag kan byta och använda mitt eget kort.

det går alldeles utmärkt att ändra kort.
kör själv med e-kort vilket i princip innebär att jag ändrar kort varje gång jag laddar på psn-accountet

under psn fliken tar du

account management>account management>edit billing information

skriv in ditt lösenord och sen ska du kunna ändra kort.

fredag:
lite småsnygg video

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

Tuff video, absolut.

Visa signatur

» NAS/HTPC: Intel X3210 @ [4x]3.2GHz | Gigabyte GA-P35-DQ6 | 2 GB Corsair Dominator @ 1100 MHz | GeForce GT 430 | 2TB (raid 1)
» Asus Transformer Pad
» HTC One X

Permalänk
Medlem

När kommer GT5P på PSN? Vill ha de nuuuuuuuuuuuuuu!!!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cleesox
det går alldeles utmärkt att ändra kort.
kör själv med e-kort vilket i princip innebär att jag ändrar kort varje gång jag laddar på psn-accountet

under psn fliken tar du

account management>account management>edit billing information

skriv in ditt lösenord och sen ska du kunna ändra kort.

Okej, ska testa det sen, tack

Permalänk
Medlem

Hej, jag köpte ett PS3 igår och tänkte ansluta mig till internet för att ladda ner senaste uppdateringarna. Men det går inte så bra, jag har Comhem bredband med deras modem. Så det jag gjorde var att helt sonika plugga in en nätverkskabel från PS3 till modemet.
Men när jag ska upprätta en internet anslutning så hittar den ingen IP address (jag tog "Enkel" och bara körde hela vägen).

Jag har förstått att man ska använda en router om man vill ha både PC'n och PS3 anslutna samtidigt, men för tillfället bryr jag mig bara om att uppdatera PS3'an (köper en router när jag ska börja lira online).

Några tips om hur jag ska bära mig åt?

Permalänk
Medlem

Annars kan du ladda ner uppdateringen på sonys hemsida lägga över på ett usb minne o uppdatera ps3an

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lecont
Hej, jag köpte ett PS3 igår och tänkte ansluta mig till internet för att ladda ner senaste uppdateringarna. Men det går inte så bra, jag har Comhem bredband med deras modem. Så det jag gjorde var att helt sonika plugga in en nätverkskabel från PS3 till modemet.
Men när jag ska upprätta en internet anslutning så hittar den ingen IP address (jag tog "Enkel" och bara körde hela vägen).

Jag har förstått att man ska använda en router om man vill ha både PC'n och PS3 anslutna samtidigt, men för tillfället bryr jag mig bara om att uppdatera PS3'an (köper en router när jag ska börja lira online).

Några tips om hur jag ska bära mig åt?

Modemet låser till mac-adressen som tillhör nätverkskortet i din dator. Du får vänta 20 minuter eller nåt så funkar det sen.

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem

Eller starta om modemet, brukar funka.

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem

Va fan! Kan de inte lägga ut Prologue snart!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Centura
Va fan! Kan de inte lägga ut Prologue snart!

Åh, sitter på jobbet och längtar hem till GT5: Prologue, men jag vill ha det på skiva. Får innerligen hoppas att de har det på BD-skiva på EBGames i centrum (till ett pris av <400 kr, men med deras priser så får man väl punga ut 500-600 kr). Annars får det bli att ge sig av till ett köpcentrum vimla runt på Elgiganten, Game, OnOff och Siba - och det vill jag icke!

Får jag inte fatt på någon skiva idag så skall jag överväga den PSN Storen. Kommer säkert gå segt, så spelet lär inte vara nerladdat förens imorgon em iaf =p...

Visa signatur

» NAS/HTPC: Intel X3210 @ [4x]3.2GHz | Gigabyte GA-P35-DQ6 | 2 GB Corsair Dominator @ 1100 MHz | GeForce GT 430 | 2TB (raid 1)
» Asus Transformer Pad
» HTC One X

Permalänk
Medlem

Sitter och laddar hem patchen nu. Ser ut att ta ett tag.

Visa signatur

PSN: Rnann.
Xbox Live: Rnann.

Permalänk
Medlem

Jag avbeställde min på PLAY för att jag ville ha det så tidigt som möjligt. Fan, varför beställde jag inte på Webhallen. Jag vill ju ha den på skiva =/

Permalänk
Medlem

Det kommer inte på PSN förrän imorgon, då de uppdaterar, som vanligt.

Visa signatur

Stationär i5 12600KF + NH-D15S Chromax - TUF Gaming B660M-PLUS D4 - 32GB DDR4 3600MHz - Vega 56 /w Vega 64 bios + Morpheus II - 960 EVO 500GB - Phanteks Eclipse P400S TG - RM750x - AOC Agon AG271QX
Laptop Xeon W-10885M - 32GB DDR4 3200MHz - Quadro RTX 3000 - Samsung 1TB SSD

Permalänk
Avstängd

Förbokade metal gear! längtar efter det! men måste fixa min ps3 fläkten i har blivit dålig och låter som fan! inte så kul när jag köpte den i dec!

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chif
Det kommer inte på PSN förrän imorgon, då de uppdaterar, som vanligt.

Nah, det tror jag inte. De har ju sagt idag.

Permalänk
Medlem

Dom kanske väljer att vänta med PSN just för att man måste ladda ner patchen.
Just för att det inte ska bli för stor press på servrarna eller nått liknande.

Fast det vore ju ganska så orättvist.

Visa signatur

PSN: Rnann.
Xbox Live: Rnann.

Permalänk
Medlem

Tror dom lägger upp de runt 6-7 ikväll=/

Permalänk
Medlem

Om de väntar till imorgon så kan de fan ta och stoppa upp något i röven, jag vill ha Prologue nu!

Kommer kolla vid 3, 4, 5, 6 etc.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Centura
Nah, det tror jag inte. De har ju sagt idag.

Vad jag läste så släpps det på BR den 26e och på PSN den 27e.

http://www.playstation-3.se/news/2008-03-11/Gran_Turismo_5_Pr...
Där står det förvisso den 28e på BR.

Visa signatur

Stationär i5 12600KF + NH-D15S Chromax - TUF Gaming B660M-PLUS D4 - 32GB DDR4 3600MHz - Vega 56 /w Vega 64 bios + Morpheus II - 960 EVO 500GB - Phanteks Eclipse P400S TG - RM750x - AOC Agon AG271QX
Laptop Xeon W-10885M - 32GB DDR4 3200MHz - Quadro RTX 3000 - Samsung 1TB SSD

Permalänk
Medlem

Vad är prisskillnaden på dom?

För annars sticker jag ut o övningskör till närmaste siba/elgiganten o köper de i butik.

Permalänk
Medlem

Jo, vet - PSN skulle egentligen vara en dag före.
Men, tydligen, skiter alla butiker i det och gör så att alla får det den 26:e.

Fan vad synd att man bor 2 - 3 mil från närma spel butik eller elektronik kedjorna. Vill ju ha spelet idag =/

EDIT: Blir nog att köra till Siba/Elgiganten om några timmar, när farsan kommer hem.

Permalänk
Medlem

spännande, är multiplayer ingång på GT5 Prologue redan, annars väntar jag med att köpa det.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
spännande, är multiplayer ingång på GT5 Prologue redan, annars väntar jag med att köpa det.

Spelar ingen roll, måste ju fixa lite ballar bilar innan man kan racea ordentligt ;-)!

Visa signatur

» NAS/HTPC: Intel X3210 @ [4x]3.2GHz | Gigabyte GA-P35-DQ6 | 2 GB Corsair Dominator @ 1100 MHz | GeForce GT 430 | 2TB (raid 1)
» Asus Transformer Pad
» HTC One X