Heroes of Newerth, HoN - inspirerat av DotA.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
Fan va förvånad jag blev när jag var puppetmaste och mötte tiny. Han slängde iväg min docka/ulti så att den bröt av sig från honom. Men ganska så snyggt gjort av honom iaf:P

HAHA. De visste jag inte.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

han borde få lite skada på sig själv iallafall ;P eftersom dockan tar skada när han kastar den. Nu ska ja ta och lira nått game till.

Permalänk
Medlem

Tjena grabbar!
Någon som kan adda friends till friendslist? Både jag och polaren det rör sig om får upp samma felmeddelande, oavsett om det är någon annan vi försöker adda eller varandra. Någon annan som har samma problem, och kan man adda över deras hemsida?

Danke schön

Permalänk
Inaktiv

Det funkar tyvärr inte just nu, s2 har en tillfälligt lösning till nästa patch;

www.heroesofnewerth.com/buddies

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krippe91
Tjena grabbar!
Någon som kan adda friends till friendslist? Både jag och polaren det rör sig om får upp samma felmeddelande, oavsett om det är någon annan vi försöker adda eller varandra. Någon annan som har samma problem, och kan man adda över deras hemsida?

Danke schön

Friends added to the friends list after 1.66 are not being saved
Players added to the banlist after 1.66 are not being saved
Players added to the ignore list after 1.66 are not being saved
Clan creation isn't working
All part of the same issue, just a glitch in the client <-> chatserver communication.

Dom vet om det och kommer förmodligen ha fixat det i nästa patch.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk

asdasddasdasdasads, har nog förlorat 150 psr på ett par dagar. Kanske dags att ta en paus från spelandet. Inget roligt med pubs game med 1500 gubbar

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Laggar HoN sönder för alla? Alla verkar ha problem med det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krippe91
Laggar HoN sönder för alla? Alla verkar ha problem med det.

Inte jag.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem

Jo, dom verkar ha problem med servrarna.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Vad är det som gör att Tempest inte blir pickad av "pros" längre? Enligt vad jag hörde är att det finns många sätt att komma runt han nu men jag vet i fan..

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Klart att man kan komma runt Tempest. Dock så brukar noobs ha svårt med det därför är han ett självklart val i lowtier pubs.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Klart att man kan komma runt Tempest. Dock så brukar noobs ha svårt med det därför är han ett självklart val i lowtier pubs.

Saken är den att han alltid blev bannad innan i turneringar. Nu blir han inte ens pickad. Det jag tycker är lite konstigt.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk

Tycker ni Pharao är rolig o spela med?

Hade 11-1-20 med honom nyligen, brukar inte spela honom så ofta. Men varje gång jag har gjort det så har jag fått bra stats.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ninotramp
Saken är den att han alltid blev bannad innan i turneringar. Nu blir han inte ens pickad. Det jag tycker är lite konstigt.

Finns för mycket counters mot honom nu och efter remaken på Zephyr så är det bättre att banna honom.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

Men när fan ska dem lägga till Puck? Saknar honom som bara den

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ninotramp
Är blink eller Shroud bäst? Inte testat Engi ännu så kan va bra att veta.

Beror på hur bra de du möter är. I de flesta fallen där dem du möter inte suger så är blink bättre. Varför? Jo för att poängen med blink eller shroud är inte att komma undan utan att positionera sig rätt inför en fight. Och där knäcker blink shroud utan problem. Om de man lirar mot är bra så köper deras support revelations eller dust och så har man ingen kräm längre.

Visa signatur

Asus Maximus II formula, E8400 @ 3.9GHz, 4GB Dominator DDR2, Radeon HD4850.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nicklaz
Men när fan ska dem lägga till Puck? Saknar honom som bara den

"we plan to release some new heroes during the open beta"

Så vi får se.

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk

SPELET ÄR HACKAT ELLLER NÅT KOMMER MED MER

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk

VI HAR EN PRED SOM FUSKAR FULL EQ LEVEL 1

This page made like the scout and... stole a kill? No! Went away when you needed him most.
Yeah but no, srsly, this file is totally not here.

offciela forumet hackade?

heroesofnewerth.com/forums

va tror ni jag har betalat för spelet.

sorry men lite panikk nu kanske bara är en bluff

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk

sorry de va bara en bugg eller nåt. för s2 games aldrig kan släpppa en ny patch från detta portade spelet. haha fail s2 games. men just nu kan man fuska på hon. full eq direkt

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ninotramp
sorry de va bara en bugg eller nåt. för s2 games aldrig kan släpppa en ny patch från detta portade spelet. haha fail s2 games. men just nu kan man fuska på hon. full eq direkt

Hur?

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RTX 3070 | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av topfuel
Hur?

Vet inte ännu men någon money glitch tror jag. SÅ JÄVLA SEGT O FÖRLORA TACK VARE FUSKARE. Sen kickade allla honom utan min polare som fick DC precis då ohh trodde jag skulle dra sönder tangentbordet.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ninotramp
sorry de va bara en bugg eller nåt. för s2 games aldrig kan släpppa en ny patch från detta portade spelet. haha fail s2 games. men just nu kan man fuska på hon. full eq direkt

Snacka svenska...

Dessutom så var de fixat "The gold/item bug has been fixed and a server side patch has been applied."

Här är hur man gjorde det, oändligt med guld bug

To really boost ur gold gain u should first buy monkey courier because it can carry items for u. Then u buy couriers invetory full of minor totems then buy ur stash full of minor totems after both of em are full u just wait a few seconds when the game starts and u start gaining gold select ur courier and try buying an item u can affort. Obviusly the item wont show u p anywhere cuz there's no room for it but u dont lose gold. Then try dropping one of the items the courier is carring and then picking it up u'll notice that there is another one a same item that u dropped now sell the item and pick this dublicated one to full ur couriers inventory and keep going till u can afford a more expensive one and then start dublicating and selling it. This way u can gain inffinate amount of gold in just minutes and get ur 6 doombringers in just 6 mins and end the game in 7 mins

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Inaktiv

Ninotramp matchID?

Permalänk
Medlem

Kan man inte ladda ner HoN som rar/zip fil på något sätt? har försökt föra över det till min skoldator. (Vi får ha spel på, men inte spela på lektionerna, där jag aldrig skulle sitta och spel HoN p.g.a. Alla dc's jag vore tvungen att göra)

Jag testade att dra över från usb sticka men får bara felmeddelande vid start (kommer inte ihåg vad och kan inte kolla atm)

Eftersom alla första ringare får über strypta konton så kan jag inte installera HoN vanligt :/

tacksam för hjälp.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SayZk
Kan man inte ladda ner HoN som rar/zip fil på något sätt? har försökt föra över det till min skoldator. (Vi får ha spel på, men inte spela på lektionerna, där jag aldrig skulle sitta och spel HoN p.g.a. Alla dc's jag vore tvungen att göra)

Jag testade att dra över från usb sticka men får bara felmeddelande vid start (kommer inte ihåg vad och kan inte kolla atm)

Eftersom alla första ringare får über strypta konton så kan jag inte installera HoN vanligt :/

tacksam för hjälp.

Ska gå att flytta rakt över enligt S2 men tror du behövde flytta något mer än mappen eller något sånt.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Installera en keylogger på din dator, sen tar du bort din användare från domänen. Sedan så ber du administratören att lägga till dig igen. Då loggar han in med ett admin konto.. sedan lägger till dig. Sen kollar du loggen på keyloggen och så kan du se lösenordet.. så kan du med det kontot lägga till din som local admin vilket gör att du kan installera vad du vill på datorn..

Fast de lär bli ganska sura på dig när de väl kommer på det

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Geckod
Installera en keylogger på din dator, sen tar du bort din användare från domänen. Sedan så ber du administratören att lägga till dig igen. Då loggar han in med ett admin konto.. sedan lägger till dig. Sen kollar du loggen på keyloggen och så kan du se lösenordet.. så kan du med det kontot lägga till din som local admin vilket gör att du kan installera vad du vill på datorn..

Fast de lär bli ganska sura på dig när de väl kommer på det

Eller Kan han köra falcon skiva eller bara ett programsom kan ta bort lösenord. Så Tar du bort lösenordet för admin kontot senare lägger du in ett nytt. Annars vilken skola går du i? Som i itg så är det super lätt att komma på lösenordet till admin konton. Vet att dom flesta skolorna har tagit ett lätt lösenord till admin kontot för att om ungarna vet hur man byter så är dom värdiga att ha full kontroll över hela datorn. Förutom att öppna den och fiffla med den innut i.

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Avstängd

Hade lite tråkigt så kollade igenom alla mods och gjorde en rar fil med dom modsen jag tycker är viktiga.
http://data.fuskbugg.se/skalman01/honmods.rar
Det finns så du kan se hur lång tid det är kvar på din channeling, se exakt när du kan döda ditt creeps med bara 1 slag. Se din gold per minute, se exakt var tornets range tar slut, se när runan spawnas, snabbare banlist, se statsen på personerna i lobbyn lättare, och se hur lång tid det är kvar på alla cc som du har på dig eller på dina skills. Sen alla mods du måste ha för att få dom här att funka.

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
Hade lite tråkigt så kollade igenom alla mods och gjorde en rar fil med dom modsen jag tycker är viktiga.
http://data.fuskbugg.se/skalman01/honmods.rar
Det finns så du kan se hur lång tid det är kvar på din channeling, se exakt när du kan döda ditt creeps med bara 1 slag. Se din gold per minute, se exakt var tornets range tar slut, se när runan spawnas, snabbare banlist, se statsen på personerna i lobbyn lättare, och se hur lång tid det är kvar på alla cc som du har på dig eller på dina skills. Sen alla mods du måste ha för att få dom här att funka.

Hur aktiverar man dessa? Lesden men jag är total noob när det kommer till mjukvara!

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljud: focusrite 2i2 - KRK rokit RPG5 - sE 2200a
Klav: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini