Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zansiball
ett nytt grafikkort skulle göra mycket mera skillnad iofs.

Sånt skitsnack? Hur skulle ett bättre grafikkort göra skillnad när han redan flaskar sitt nuvarande?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Realgunsmoke
Ja, min nuvarande cpu börjar bli lite för klen för dagens spel. Men kommer att köpa mig en Q9650 om en vecka! Tillsammans med Corsairs H50 ska jag klara mig ett tag till (klockat såklart!). Plus en intel SSD...

Hoppas att du klockar den nya proppen lite mer ordentligt 2.8Ghz för en för en e6600 känns lite klent. Eller har du taskigt stepping?

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fem10sju
Man kan väll bara utnyttja 4 gb ram i ett 64 bitars windows ? Eller är jag helt ute och cyklar nu ? Så du menar att med ett ett windows 64bitars kan man utnyttja över 100 gb ram??

M$ vill krama ur så mycket $ som möjligt av folk, så därför beror mängden minne man kan använda på vilken version av 64-bitars windows man använder. Ju mer minne du behöver, desto dyrare version måste du köpa ...
Windows Home Basic kan adressera 8 Gb
Windows Home Premium kan adressera 16 Gb
Windows Professional kan adressera 192 Gb
Windows Ultimate kan adressera 192 Gb
Windows Enterprise kan adressera 192 Gb

Källa: Wikipedia

Permalänk
Medlem

Fint när speldatorerna för 28k har ett 5770...

Visa signatur

CITERA MIG SÅ ATT JAG HITTAR TILLBAKA!
| MSI B550 Gaming Plus | Ryzen 5 5600x | Strix RTX 4080 | 32GB Corsair Vengeance | EVGA Supernova G2 850W | ROG Chakram (liten joystick ju!!) | L33T Muninn Headphones | KeyChron K3 | Predator X34 |