Rösta om årets datorbutik 2010!

Permalänk
Medlem

Röstade på webhallen av misstag, tycker komplett är bäst.

Visa signatur

i9-11900F | RTX 3070 ti

Permalänk
Medlem

Kom ju inte som någon överraskning att Inet dominerar.

Permalänk
Medlem

Även om jag gillar Komplett, Dustin, Webhallen och JME lika mycket så sticker Inet ut mest och får min röst om årets datorbutik 2010.

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Medlem

Inet. Bra priser, gratis frakt(!), trevlig personal, bra kundservice, bra utbud, bra hemsida.

Mvh

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Creative Soundblaster AE-5 gaming | Philips Fidelio x2 + boom mic | Qpad CT large | Corsair Ironclaw RGB | Corsair strafe RGB

Permalänk
Medlem

Komplett

Men för spel så säger jag Webhallen.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk

Inet
Bra priser, gratis frakt för oss Sweclockare, bra personal, snabb leveranstid

Visa signatur

Antec P183 | Gigabyte GA-P55-USB3 | Intel i5-760@3612Mhz | Noctua NH-U12P SE2 | 8GB Corsair Vengeance DDR3 @1720Mhz 8-9-8-24 | Geforce GTX 570 | Intel X25-M G2 80GB SSD + 3.7TB HDD | Creative X-FI Platinum | Corsair TX650 | Win 7 Pro x64

Permalänk
Medlem

Jag tycker om både webhallen och inet men måste lägga min röst på den förstnämnda då de är lättare att komma till deras butik för mig som icke bilägare.

Permalänk
Medlem

Inet; Mycket bra service vid fel, Oftast billigast eller bara ett par kronor ifrån, Fri frakt för Sweclockers medlemmar.
2st små negativa saker dock,
1. Dom ligger så långt söder ut från mig sett. Och dom använder snigel posten. Skulle vara fint om man fick grejerna dagen efter istället för 2 dagar efter. Skulle kunna betala extra för det också.
2. Ibland är det lite tunt utbud av varianter/märken. det blir dock lättare att bestämma sig

Visa signatur

Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both.
PS. Detta meddelande har granskats av FRA, Säpo, Polisen och NSA . (Med reservation för att ha utelämnat flertalet okända yttligare övervakare) .DS

Permalänk
Medlem

Inet gets my vote!!!

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 White | Kylning: Noctua NH-D14 | Cpu: AMD Ryzen 5 5600x | Gpu: ASUS Dual Radeon™ RX 6700 XT STD Edition 12gb | Ram: Corsair 16gb ddr4 | Mobo: Asus ROG Strix b550-f Gaming | PSU: Corsair RM750X | Skärm: Acer XB240H | OS: Windows 11 64bit | SSD: Samsung 850
Mobil: Iphone 12 Pro

Permalänk

inet

Visa signatur

Intel Core i7 920@ 3.33GHz | Asus Rampage II Extreme | Corsair 6GB 1600MHz XMS3-12800 | XFX GeForce GTX 295 singel PCB | Corsair Force 120Gb | Corsair H50 |Corsair Obsidian 800D | Cooler Master M700

Permalänk
Medlem

Inet

Bra service, snabba leveranstider, kanonpriser, gratis frakt och sist men inte minst GODIS

Permalänk

Inet där jag köpt allt med datorer and stuff att göra i år <3

Permalänk
Medlem

Gillar webbhallen och inet starkt, men röstade på webbhallen då jag hade en känsla av att inet inte behövde fler röster ;P

Permalänk

Inet utan tvekan, fick min laptop levererad på mindre än 24 timmar!

Permalänk

Lustigt, jag låg och tänkte på detta igår innan läggdags.
"Är det inte dags för årets datorbutik omröstningen snart?" Tänkte jag för mig själv.
Så kommer denna nyhet upp, kul!

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Skrivet av aluminium:

Bäst är Inet, men Komplett är en stark 2a

Håller helt klart med, hade komplett haft (gratis) eller åtminstone billigare frakt hade jag nog övervägt att rösta på dom istället.. (wink wink)

EDIT: Märker nu hur många som faktiskt påpekar att inet är bra just för att vi klockers får gratis frakt, konstigt att så få andra nätbutiker tagit efter.. kanske svårt att ta ner inet från tronen nu då de faktiskt var först. Indomo har väl också gratis frakt vid 500 men jag föredrar nog inet ändå. Gillar dock starkt att indomo har vattenkylningsprylar.

Visa signatur

7800X3D / 7900XT

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broder Truck:

Whine moar pls

Ja men vadå, hur fan ska jag kunna lita på dom när dom inte ens är kapabla till att ändra en jävla siffra på deras hemsida?

Skrivet av Toivo83:

Antar dom skickar skärmarna i orginal lådorna.
Så du menar att dom ska öppna dom och stoppa i godis och sen försluta igen?

Eller att dom ska packa om skärmarna för att du ska få en pingvin-stång?
Finns för 3-4kr att köpa om man nu är så ivrig med stänger.

Ja det är mycket väl anledningen, men vad spelar det för roll? Inet är ju gudar enligt Swec, men dom kunde inte lösa ett litet godisproblem?

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem

Inet utan tvekan,fixar bra priser och är det någon produkt från deras leverantörer dom inte har så är det bara ta kontakt så fixar dom det!

Visa signatur

Phenom II X4 955. Asus Crosshair Formula V. MSI R9 280x x5.
Corsair HX 860 x2. Corsair SSD 120x 2. 16gig Corsair LowProfile

Permalänk
Medlem

Hahaha, råkade trycka fel! men äh, spelar nog ingen roll

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Röstade på Dustin, och handlar också oftast därifrån. Snabbast frakt, och i särklass bäst service när något går fel väger upp att de kan vara några kronor dyrare än de billigaste butikerna där ute. Men efter att ha upplevt en del mindre trevliga returer så värderar jag bra service relativt högt.

Hade en hårddisk som dog i somras som var köpt hos Dustin. Mailade ett screenshot från ett diagnostiskt test, och dagen därpå har jag en ny hårddisk i handen. Behövde inte skicka tillbaka den trasiga. Det är vad jag kallar bra och snabb service.

Permalänk

ser ut som den dåliga butiken vinner igen

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo

Permalänk
Medlem

Inet!

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

Misco och Netonnet... handlar mer på Netonnet (har en lagershop väldigt nära) så rösten hamnade på dem. Dustin är bra också.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Dustin Home - För jag är student = Fri frakt alltid och viss studentrabbat på de flesta prylar gör att de blir lika billiga som komplett/Inet fler gånger så är de trevliga och har bra service!

//Beställer ett paket i veckan från Dustin minst!

P.S Enda nackdelen är lite klent sortiment!

Visa signatur

Moderkort:Asus Sabertooth 55i. Processor:i5 760 2.80ghz. Grafik:ZOTAC GeForce GTX 460 1GB AMP. Minne:Corsair 4gb 1600mzh. Nätdel:Corsair vx 550w. CPU-kylning:Cooler Master hyper 212 plus. Galleriet

Permalänk
Medlem

Inet har svek mig stort på min förra beställning, aldrig att jag röstar på dem.

Permalänk
Medlem

Inet

Har handlat alla mina data delar där bra, billigt, snabb leverans:D

Permalänk
Medlem

Inet FTW!!

Visa signatur

CITERA ANNARS HITTAR JAG EJ TILLBAKA

Cpu: i5 2500k @ 3.8Ghz | Mobo: ASrock Z68 extreme3 gen3 | Ram: Coresair8gb 1600mhz Vengeance | Graffe: Gainward GTX 570 Phantom | Nätdel: Corsair HX650W | Kylning: Noctua D14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kosika:

1. Dom ligger så långt söder ut från mig sett. Och dom använder snigel posten. Skulle vara fint om man fick grejerna dagen efter istället för 2 dagar efter. Skulle kunna betala extra för det också.

Det beror ju dock på det svarta hålet: Ånge

Permalänk
Medlem

Inet! Snabba leveransen, bra pris, bra service, gratis frakt här på SweC! Love to 'em!

Permalänk
Medlem

Handlat från inet, dustin, misco och komplett utan krångel det senaste året. Så vi får se vem som får min röst.