Nattugglor: (Man får bara skriva här mellan 00:00 och 06:00)

Permalänk
Skrivet av AlbertMwugabi:

Det var kallt ute, fick den briljanta iden att gå ut och kissa samtidigt som jag borsta tänderna, i t-shirt, shorts och ett par foppatofflor. Såg sen att termometern visade ordentliga -25.

Haha aldrig fel, vart i Arboga bor du?

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ManBearPig:

tycker det blivit ganska tyst överlag här på senare tid
Själv har jag fått suttit och gjort ny mail och nytt youtube account, usch för virus.

Hej!:D MacEnkronan rullar in på Swec's nattliga arena!^^ Tystnaden beror nog på att när Myntet och bl.a. fezen, och du Pig:en inte är här så blir tråden rent generellt död!;):P

Vad gör ni mitt i natten!:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Skrivet av MacEnkronan:

Hej!:D MacEnkronan rullar in på Swec's nattliga arena!^^ Tystnaden beror nog på att när Myntet och bl.a. fezen, och du Pig:en inte är här så blir tråden rent generellt död!;):P

Vad gör ni mitt i natten!:)

Tjena kronan det var inte igår
Jag installerar om mitt sony vegas, var tvungen att formatera burken

Vad har du själv för dig?

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ManBearPig:

Tjena kronan det var inte igår
Jag installerar om mitt sony vegas, var tvungen att formatera burken

Vad har du själv för dig?

Nej det var verkligen inte igår.:D Kul och se dig online!:) Sitter och slår in julklappar, dricker the, lyssnar på lite smurfsånger och funderar på om jag ska teckna ett bättre abonnemang än det jag har idag!:) Vad gör herrn själv?:D^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Skrivet av MacEnkronan:

Hej!:D MacEnkronan rullar in på Swec's nattliga arena!^^ Tystnaden beror nog på att när Myntet och bl.a. fezen, och du Pig:en inte är här så blir tråden rent generellt död!;):P

Vad gör ni mitt i natten!:)

I teorin sitter jag och försöker läsa en bok som heter "Ungdomsgrupper i Teori och Praktik"... I praktiken sitter jag och lurkar på ÖÄ 99% av tiden...

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk
Skrivet av MacEnkronan:

Nej det var verkligen inte igår.:D Kul och se dig online!:) Sitter och slår in julklappar, dricker the, lyssnar på lite smurfsånger och funderar på om jag ska teckna ett bättre abonnemang än det jag har idag!:) Vad gör herrn själv?:D^^

Som jag sa installerar jag sony vegas fast det var klart nu lyssnar på musiken ifrån fallout 3, otroligt sköna 40-50tals låtar

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Skrivet av MacEnkronan:

smurfsånger

WtF?!

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ManBearPig:

Haha aldrig fel, vart i Arboga bor du?

Det var uppfriskande. haha Far min bor uppe på norr vid laduback/lidl där jag befinner mig just nu och min mamma bor nere på storgatan åt gäddan/sicilia till.

EDIT: Nu slog dagens i-lands problem till, jag vart hungrig, men jag vill inte äta något får då kan jag inte somna på en stund och så har jag borstat tänderna redan, men samtidigt vill jag inte gå och lägga mig hungrig. xD

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mikael_Berglund:

I teorin sitter jag och försöker läsa en bok som heter "Ungdomsgrupper i Teori och Praktik"... I praktiken sitter jag och lurkar på ÖÄ 99% av tiden...

Livet är inte lätt.;) Men med Swec. blir det klart lättare!:D(Y)

Skrivet av ManBearPig:

Som jag sa installerar jag sony vegas fast det var klart nu lyssnar på musiken ifrån fallout 3, otroligt sköna 40-50tals låtar

Ha ha där ser man!:) Låter störtskööönt!:):D Själv ska jag på s**party i mellandagarna så jag vill att julen ska vara av snabb övergående karaktär så man kan börja fira på riktigt!:D:)^^

YouTube - Captain Jack - Iko Iko

Hoppas installationen gick bra!:)^^

Skrivet av Mikael_Berglund:

Ja du vet de små blå smurferna!:);)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Skrivet av AlbertMwugabi:

Det var uppfriskande. haha Far min bor uppe på norr vid laduback/lidl där jag befinner mig just nu och min mamma bor nere på storgatan åt gäddan/sicilia till.

Hm, ligger inte Lidl en bit ifrån några bostäder? Brukar åka förbi där på vägen till tågstationen tror jag men minns inte att det finns några hus i dess närhet.

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk
Skrivet av AlbertMwugabi:

Det var uppfriskande. haha Far min bor uppe på norr vid laduback/lidl där jag befinner mig just nu och min mamma bor nere på storgatan åt gäddan/sicilia till.

EDIT: Nu slog dagens i-lands problem till, jag vart hungrig, men jag vill inte äta något får då kan jag inte somna på en stund och så har jag borstat tänderna redan, men samtidigt vill jag inte gå och lägga mig hungrig. xD

Jaha då bor jag ytterst nära din mor då bor ju precis här vid gäddan, det vet du ju redan dock du har ju hämtat ett chassi här haha.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Skrivet av MacEnkronan:

Livet är inte lätt.;) Men med Swec. blir det klart lättare!:D(Y)

Sant! Eller svårare med tanke på att ÖÄ hindrar mig i mitt arbete.

Skrivet av MacEnkronan:

Ja du vet de små blå smurferna!:);)

Jo tack, jag vet, därav mitt WTF! Trodde Smurfhits var någonting som lyckligtvis lämnades åt sitt öde redan på 90-talet. ^^

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av AlbertMwugabi:

Det var uppfriskande. haha Far min bor uppe på norr vid laduback/lidl där jag befinner mig just nu och min mamma bor nere på storgatan åt gäddan/sicilia till.

EDIT: Nu slog dagens i-lands problem till, jag vart hungrig, men jag vill inte äta något får då kan jag inte somna på en stund och så har jag borstat tänderna redan, men samtidigt vill jag inte gå och lägga mig hungrig. xD

Låter som en tjejbekant till mig som berättade om sitt dåliga förhållande:

Han: -Kan du inte s*ga av mig?
Hon hade inget val men berättade för mig att hon tänkte:
-*ååånej suck hoppas detta går fort så jag kan gå och dricka juice sen*.
Tråkig och självisk kille som alltid ville att ha en av***ning av henne medan han drack öl och kolla på ishockey. Helt sant otroligt nog...:O:P

Tipset jag kan ge dig är helt enkelt att du borstar tänderna en gång till efteråt att du har ätit!:);)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mikael_Berglund:

Sant! Eller svårare med tanke på att ÖÄ hindrar mig i mitt arbete.

Det är ett sätt och uttrycka det på.;)

Skrivet av Mikael_Berglund:

Jo tack, jag vet, därav mitt WTF! Trodde Smurfhits var någonting som lyckligtvis lämnades åt sitt öde redan på 90-talet. ^^

Lite barnsligt jag vet men stötte på en låt från när jag var liten. Inte så att jag lyssnar på dem regelbundet!:D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikael_Berglund:

Hm, ligger inte Lidl en bit ifrån några bostäder? Brukar åka förbi där på vägen till tågstationen tror jag men minns inte att det finns några hus i dess närhet.

Det ligger ett bostads område ganska nära, eller ja ca 100-200 meter kanske från lidl, det syns nog inte så bra om man är på väg in i Arboga då det ligger ganska dolt.

Skrivet av ManBearPig:

Jaha då bor jag ytterst nära din mor då bor ju precis här vid gäddan, det vet du ju redan dock du har ju hämtat ett chassi här haha.

Ja det är inte alls långt faktiskt. Eller ioförsig så är det väl inte långt någonstans i Arboga.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem

Kan ej sova, sjukt hög feber och hosta...skit säger jag, då man i detta land som heter Irland inte får sjuklön när man är hemma under första 6 månaderna =/

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

A well, dags för mig att försöka sova lite. Eller i alla fall läsa vidare i boken istället för att fylla upp ÖÄ med mitt nonsense. Gnatt alla!

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk
Avstängd

Så fort Myntet tystnar så tystnar allt här i natt-tråden.;):P

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Skrivet av AlbertMwugabi:

Ja det är inte alls långt faktiskt. Eller ioförsig så är det väl inte långt någonstans i Arboga.

Haha nej det har du rätt i

Skrivet av MacEnkronan:

Så fort Myntet tystnar så tystnar allt här i natt-tråden.;):P

Ja när du kom in så vart tråden mer livad

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ManBearPig:

(...). Ja när du kom in så vart tråden mer livad

Är mest ett skämt som syftar på att man oftast måste "lägga i en krona" för att det man nu vill få igång ska gå igång!:D;)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Avstängd

Asgott med macka och the!:D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Sitter och gör inte så mke, glor runt lite på internet nu efter att ha spelat lite Black Ops. Ska upp om cirka 4 timmar för att sitta i en bil i 8-9 timmar till Kiruna. Lika bra att vara uppe länge så man kan sova hela vägen

Visa signatur

Intel Core i5-2500K @ 4.2Ghz | MSI P67A-C45 | KFA2 GeForce GTX 560Ti 1024MB | Corsair Force 3 120GB + 3.2TB | Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz | Fractal Design Define R3 | Cooler Master Hyper 212 EVO PnP

Permalänk

Haha nu sitter jag och kollar på Pokemon The Movie, nostalgi tripp

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Vill sova :/ kan inte sova :/

EDIT: haha nu ska jag verkligen försöka sova, godnatt på er

Permalänk
Medlem

Man får bara skriva här fram till 6? Men om man inte lagt sig än då? :/

Permalänk

God kväll ugglor vad har ni för er?

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Hedersmedlem

Håller på att fixa i ordning på rummet. Imorgon är det hemresa för att fira jul.

Permalänk
Inaktiv

Spelat Aion en sväng (köpte det på steam-rean), och ska nu sova ^^

Permalänk
Medlem

Suttit uppe en timme extra för att vänta på att WUn ska foldas klar... 6% kvar!

Edit: Blir nog 20-30 minuter till...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Shimonu:

Håller på att fixa i ordning på rummet. Imorgon är det hemresa för att fira jul.

Skrivet av anon42512:

Spelat Aion en sväng (köpte det på steam-rean), och ska nu sova ^^

Bra att du påminde mig, måste införskaffa dom sista presenterna imorgon

Aion är det något att ha? har funderat på att prova på någe kul online spel, har lite för mycket tid på händerna haha : ) gillade inte wow dock,

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya