Alla fyndtips från mellandagsrean

Bilder på dina bilar i Forza Motorsport 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av 100mbit:

kan man köpa live points online på nån sida? så man får koden direkt på mailen eller skärmen..?

eller kanske nån sitter med ett kort man kan få köpa loss?

Varför inte bara köpa direkt på xboxen isåfall?

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Ny lack klar. Blev en Super GT inspirerad design på race versionen av 350Z

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem
Permalänk

Nu måste jag kontra med nåt

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem

skönt drift stuk på dom.

Permalänk

Trimmade min Scirocco GT idag, toppar 280 på mulsannerakan på le mans

Permalänk

Det var min första trimning och är ganska nöjd för jag hade bara 20.000 cr.

Men kommer inte in i storefront så kan inte ladda in bilder men detta verkar skitkul det här med att lägga upp bilder på sina bilar från Forza 3.

Permalänk

Nya drifting filmer.

Då var man på plats igen:)

Här kommer två av de senaste drift filmerna. båda inställningsfilerna/tunes finns att hämta hos Dobble84.

http://www.youtube.com/watch?v=VeEAWlgXZ0Q

http://www.youtube.com/watch?v=frs0emBb4ic

Visa signatur

Asus M3A-h/hdmi | Amd ahtlon 6000+ 3.0ghz @ 4.0ghz | Asus EAH4850 top | Crucial pc6400 4gb | 1st 500gb WD och 1st 750gb WD.

Permalänk
Medlem

Länge sedan jag postade nåt här. Men här kommer i alla fall mina senaste bilar.

Rally fiesta

Umbrella Auto Design NSX

Auto Craft RX7 med DIY framlysen

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk

Ny drifting film!

http://www.youtube.com/watch?v=ecGmnU4nNuw

Topp 300 i världen på Maple valley short!

Visa signatur

Asus M3A-h/hdmi | Amd ahtlon 6000+ 3.0ghz @ 4.0ghz | Asus EAH4850 top | Crucial pc6400 4gb | 1st 500gb WD och 1st 750gb WD.

Permalänk
Medlem

Konstigt att ingen har gjort en Sweclockers bil än.

Permalänk

hihi

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < )

Permalänk
Medlem

En Evo x jag gjorde för några veckor sedan

Visa signatur

Permalänk

Då var det Dax igen:)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Fick mitt spel idag
En av bilarna man fick med Ultimate Edition

Testade köpa en design å det gick ju bra

Permalänk
Medlem
Skrivet av maniac:

Länge sedan jag postade nåt här. Men här kommer i alla fall mina senaste bilar.

Rally fiesta
*bilder*

Umbrella Auto Design NSX
*bilder*

Auto Craft RX7 med DIY framlysen
*bilder*

Det är knappt så jag kan tro mina ögon! Mycket snyggt och detaljerat!

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT

Permalänk
Medlem
Skrivet av Breddas:

Det är knappt så jag kan tro mina ögon! Mycket snyggt och detaljerat!

Tack! För mycket fritid tror jag att det heter
De flesta av mina bilar finns uppe på min storefornt. Sök på "motor sw" som är min gamertag.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Eftersom min färdighet är noll(eller ännu lägre ) när det kommer till att skapa designer så köper jag istället :). Här är några jag har handlat

Har inte så mycket krediter så det är mest gratisdesigner jag har inhandlat

Om det finns nån här som har fina billiga vinyler/designer att sälja(helst 0cr ) så lägg till GT: krrjon
Eller om nån är villig att göra åt mig, som sagt väldigt lite CR just nu så om nån känner sig snäll

Permalänk
Medlem

Några fler bilder. Samma här köpte designer/vinyler inte jag som knåpat ihop dom

Kanske någon här på sweclockers som gjort denna polisdesign?

Man får tag på ganska snygga designer/vinyler för 0CR
Enda av dessa som kosta lite var nog polisdesignen tror jag.

Jag har faktiskt gjort en design men ja vad ska man säga ful som stryk

Permalänk
Medlem

Har shoppat lite mer designer/vinyler

Tyckte texten på taket passade perfekt

"Vofflan"

Denna bil(Saleen) var verkligen kass, måste nog "tunas" in i minsta detalj innan den går köra.......

Permalänk
Medlem

Helvete vilka fäljar på den lille VW Diggar volvon. Längtar tills jag får mitt spel

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk

tänkte också på fälgarna dom passade som handen i handsken på den lilla bilen!

kan tyvärr inte fixa några av mina egna bilar... har inget live för tillfället :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xzup:

Helvete vilka fäljar på den lille VW Diggar volvon. Längtar tills jag får mitt spel

Skrivet av NitroSvennen:

tänkte också på fälgarna dom passade som handen i handsken på den lilla bilen!

kan tyvärr inte fixa några av mina egna bilar... har inget live för tillfället :/

Hehe jo jag tyckte om dom där fälgarna på Golfen Synd bara att man inte har den skill det krävs för att göra egna vinyler, men å andra sidan de finns många gratis i storefront

Jag antar att man måste ha ett Live gold för att skicka bilder som gåvor till vänner också? Om inte så e de ju bara skicka till nån så får dom ladda upp dom åt dig

Permalänk
Medlem

Hur för man över bilderna så man kan posta dem här ? Kommer att lira forza 3 nått så in i i helgen så vill vara förbered

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Skrivet av krrjon:

Hehe jo jag tyckte om dom där fälgarna på Golfen Synd bara att man inte har den skill det krävs för att göra egna vinyler, men å andra sidan de finns många gratis i storefront

Jag antar att man måste ha ett Live gold för att skicka bilder som gåvor till vänner också? Om inte så e de ju bara skicka till nån så får dom ladda upp dom åt dig

Aa ibland så är man lite avis på dessa skillade designskapare!

Och ja tyvärr tror jag det behövs Gold för det... måste ta och skaffa några månader!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xzup:

Hur för man över bilderna så man kan posta dem här ? Kommer att lira forza 3 nått så in i i helgen så vill vara förbered

När du sparat bilden kommer en fråga om du vill ladda upp den på din storefront(detta går även göra senare om du vill), då e det bara ladda upp den dit och vips finns den på http://forza3.forzamotorsport.net/en-us/default.htm bara logga in(och det är xbox.com som du loggar in på, ditt GT alltså ) och sen klicka på my forza så finns bilderna där. Du kan även ladda upp en filmsnutt dit, dock max 30s tror jag det är.

Nu blev de en himla mycke text utan bilder de måste vi ändra på så posta era bilder nu.

Permalänk
Medlem

Över trimmad skyline med medelhastighet på 200 på ringen efter 8 öl i sig

Försök till drift.

Nya drift bilen Lagom med kraft i den

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Top Secret supra med 1064 häst. Går rätt bra på sidleds Spinner upp till 4ans växel. Helt galen bil

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nya drift bilen.

Och mitt lilla monster

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Lite mer bilder
Chrysler PT Cruiser

GTI mk2

ooops

Civic

Mercedes 190E