Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Mocka:

Jag hade gärna kört random dungeon/HC med dig. Exakt så ska man tänka ^_^

Man vet aldrig ^^ Helt plötsligt så kanske jag kommer in i din grupp
Funderar på att byta server och letar efter en bra raid och pvp server. Någon du kan rekommendera? ;D

Permalänk
Medlem
Skrivet av El_Ak:

Har du inte ringen?

Nej, det har jag inte, visste inte ens om det, var får man tag på det?

Edit: Hittade info on det, men har inte gjort Kalu'ak fishing derby, så den har jag inte.

Visa signatur

Intel i7 7700K, Sapphire RX 5600 XT Pulse 6 GB, 16 gb, EVGA G2 750w | Nikon D500 | Nikon D750 | Nikon Z6 | Nikon D7200

Permalänk
Medlem
Skrivet av xXMickeXx:

Man vet aldrig ^^ Helt plötsligt så kanske jag kommer in i din grupp
Funderar på att byta server och letar efter en bra raid och pvp server. Någon du kan rekommendera? ;D

Precis

Hm, vet bara att Shattered Hand har rätt stor raidaktivitet och visst PvPas det i större utsträckning.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Mocka:

Precis

Hm, vet bara att Shattered Hand har rätt stor raidaktivitet och visst PvPas det i större utsträckning.

Spelar du på den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av xXMickeXx:

Spelar du på den?

Jo, den och Skullcrusher men är inte spec aktiv där

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Mocka:

Jo, den och Skullcrusher men är inte spec aktiv där

Ok
Spelar på Genjuros atm men den servern suger
Letar efter en ny att börja på och alla mina kompisar har slutat spela wow
Så är typ öppen för vilken server som helst ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av xXMickeXx:

Ok
Spelar på Genjuros atm men den servern suger
Letar efter en ny att börja på och alla mina kompisar har slutat spela wow
Så är typ öppen för vilken server som helst ^^

Det är väldigt många svenskar på Shattered Hand så den saken är säker. Många nya guilds som poppar upp (en större del av dem är svenska) så hitta guild blir nog inte så svårt

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mocka:

Det är väldigt många svenskar på Shattered Hand så den saken är säker. Många nya guilds som poppar upp (en större del av dem är svenska) så hitta guild blir nog inte så svårt

Nästan lite för många

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Mocka:

Det är väldigt många svenskar på Shattered Hand så den saken är säker. Många nya guilds som poppar upp (en större del av dem är svenska) så hitta guild blir nog inte så svårt

Nice
Dock så får jag se hur det blir med guild.
Jag joinar helst sociala guilder som är hög level men som samt är trevliga osv.
Många svenska guilder jag har varit med i har inte varit sociala på rätt sätt

Jag får se om jag börjar på Shattered hand
Väntar dels på att min nya dator ska komma så jag kanske börjar först då. (nästa vecka)

Permalänk
Skrivet av xXMickeXx:

Nice
Dock så får jag se hur det blir med guild.
Jag joinar helst sociala guilder som är hög level men som samt är trevliga osv.
Många svenska guilder jag har varit med i har inte varit sociala på rätt sätt

Jag får se om jag börjar på Shattered hand
Väntar dels på att min nya dator ska komma så jag kanske börjar först då. (nästa vecka)

Får man månne föreslå en svensk guild på Darkspear ? Valhalla Immortals
http://betrayed.egensajt.se/board/index.html

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Keitaro_swe:

Får man månne föreslå en svensk guild på Darkspear ? Valhalla Immortals
http://betrayed.egensajt.se/board/index.html

Alliance eller Horde?

Permalänk
Medlem
Skrivet av xXMickeXx:

Nice
Dock så får jag se hur det blir med guild.
Jag joinar helst sociala guilder som är hög level men som samt är trevliga osv.
Många svenska guilder jag har varit med i har inte varit sociala på rätt sätt

Jag får se om jag börjar på Shattered hand
Väntar dels på att min nya dator ska komma så jag kanske börjar först då. (nästa vecka)

Uff, då är jag inte rätt person att fråga. Spelar inte överdrivet mycket och umgås bara med de i min guild så jag har ingen superkoll på hur de andra guilderna är :/ Sen vet jag att vår guild är helt stängd för invites. Men som sagt, det spammas en del i OG trade om nya guilds som söker spelare plus att jag antar att officiella forumet har en del reklam. Något lär du hitta

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Keitaro_swe:

Får man månne föreslå en svensk guild på Darkspear ? Valhalla Immortals
http://betrayed.egensajt.se/board/index.html

Kollade in sidan
Verkar nice

Permalänk
Medlem
Skrivet av GaMeR2K5:

Jag menade den man spelar just då. Men å andra sidan så är det helt ok att loota saker som passar sina båda talangträd...

Huvudsaken är bara att man inte needar på sånt man inte kan använda.

Precis så tycker jag att det är.
Det är upp till var och en att gera upp, men fan inte att sno boe items för att tjäna guld..

Nu har ju Blizzard styrt upp det så att man inte kan Needa på allt längre.. Det man kan needa på är oftast sånt som bara passar till den klass man spelar..
Vissa saker som ringar & trinkets är öppna för alla att needa på fortfarande tror jag.
Men inte faan needar jag på en ring med str. agi. när jag lirar Mage bara för jag kan..

Därför tycker jag att det är ok att Needa på allt som ger mig en uppgrade av något slag oavsett specc..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Tycker det är kristallklart att man ska needa på mainspec items och inte OS. Jag kör ju inte healadin bara för att se palatanks sno all min healing gear som de kanske kommer använda nån gång. Dock är det okej att man frågar innan om det är okej att needa till OS (dvs fråga först, rolla sen). Har faktiskt byggt upp en del OS gear genom att fråga först. Visst...det går lite långsammare än att sno allt men åtminstone sover jag bättre på nätterna efter att ha frågat på ett trevligt sätt istället för att ninja (vilket är exakt vad det är). Icc10 tiden var ju hemsk när folk snodde grejjer hit och dit hela tiden, fyfan!

Mao håller jag inte med dig för fem öre, Hygglo.

Det är klarare än kristallklart. Det är så klart att om jag bara hade haft lite sämre självbehärskning, så skulle jag skriva fula ord.

Permalänk
Inaktiv

Då jag spelar i en guild som clearar mycket content med min main så när jag kör heroics så säger jag att jag ska needa på mitt offspecc-gear då jag tankar (spelar druid) min offspecc är här övrigt healer men har även fått väldigt mycket moonjin-gear av gillet jag spelar i för att vi har ingen moonkin. =P