Battlefield 3 - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

Men snälla, kan ni sluta länka den där sidan. Den har redan blivit officiellt stämplad som fake, utav zh1nt0.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Den sidan är fejk!
En kille från dice sa att den är fejkad!

Rolig att dom länkar bilder/script från ea.com då?

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloopy:

Rolig att dom länkar bilder/script från ea.com då?

och vad bevisar detta?

jag kan också länka bilder från ea/battlefield

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloopy:

Rolig att dom länkar bilder/script från ea.com då?

De länkar till CSS, JavaScript och bilder. Det är ju sjukt svårt om man inte jobbar på EA? Eller vänta nu.

Countdownen ligger lokalt i sidans källkod.

Fejk.

Kan ju slå spiken i kistan och citera WHOIS också:

Registrant: Jonas Ensby (364434) Odv. Solvbergsv. 76 OSLO, , N-0970 NO Domain name: physicalwarfare.com Administrative and Technical contact: Ensby, Jonas (JE890) Odv. Solbergsvei 76 Oslo, N-0970 NO jonas@ensby.no +47.93856930 Fax: Record created: 2011-08-27 14:22:59 Record last updated: 2011-08-27 14:23:07 Record expires: 2012-08-27 14:23:00 Domain servers in listed order: dns1.nettica.com (DNSNETTI309)

Visa signatur

Hackintosh?
Mac OSX Tweaks/Hacks?

--> Besök nya [B]groths.org[/B]

Permalänk
Skrivet av KRQKAN:

och vad bevisar detta?

jag kan också länka bilder från ea/battlefield

http://web-vassets.ea.com/Assets/Richmedia/test_bf3promo_fros...

Ooh, du måste vara hemsida-ansvarig! =O När kommer betan till BF3? , Snälla, vi svenskar börjar bli otåliga och gnager snart naglarna av oss.

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

Ooh, du måste vara hemsida-ansvarig! =O När kommer betan till BF3? , Snälla, vi svenskar börjar bli otåliga och gnager snart naglarna av oss.

38 års erfarenhet kommer inte billigt, speciellt när man är 18!

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk

@Bloopy , sidan är fake. Varesig du vill det eller inte.

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

F*n, inte leka med spelkänslorna
Google cache av physicalwarfare.com. Ät b**s å dö :/ Nåja, långt bort kan den då int va vilket fall.
(Kollade aldrig whois, utan såg bara länk info samt copyright... den killen får de otalt me rättvisan i onödan)

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

Tjena!
Hade tänkt att förhandsboka Battlefield 3 men nu undrar jag, kostar det extra för Limited Edition eller följer det med om man förhandsbokar? Fattade inte riktigt, kommer förhandsboka på GameStop eller SIBA. Har för mig att det fanns olika Limited Edition, så villken ska man köpa (något med Nordic och 2 andra tror jag)? Kanske står något om det på någon kommentar här men orkar inte kolla igenom 154 sidor med kommentarer^^

Permalänk
Medlem

förboka på Origin för 500spänn så får du både LE och Phyisical warefare gör du det på te.x webhallen får du bara LE för 449kr

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |

Permalänk

Battlefield 3 Limited Edition

Dessvärre hittar jag inte " Standard BF3 ". Men vill minnas att det inte skilde något alls i pris.

EDIT:

Skrivet av HaBBarN:

förboka på Origin för 500spänn så får du både LE och Phyisical warefare gör du det på te.x webhallen får du bara LE för 449kr

Det är kungligt med skivor, speciellt när det är snygga fodral. =D

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av HaBBarN:

förboka på Origin för 500spänn så får du både LE och Phyisical warefare gör du det på te.x webhallen får du bara LE för 449kr

Alla får physwar-prylarna så småningom.. bara värt pengar om man är stressad.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Skrivet av HaBBarN:

förboka på Origin för 500spänn så får du både LE och Phyisical warefare gör du det på te.x webhallen får du bara LE för 449kr

Boka på Gamedtop så får du LE & PWP för 399 kr. Dessutom skiva. Dock har MM steelbook.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Asus Maximus IV Gene-Z | Intel i5 2500K @ Stock | Asus GTX 580 DCII | Corsair Vengeance 8 GB | Crucial M4 64 GB | Samsung F3 1000 GB |
| Corsair AX750 | Fractal Design Arc Mini + 2x Silverstone AP-121| Mionix Naos 3200 | Microsoft Sidewinder X4 | LG M227WDP |

Permalänk
Medlem

Äh - låser hellre upp grejerna senare, blir roligare så.

Permalänk
Medlem

blev inte så glad när jag läste detta...
"The non-linear story in Battlefield 3 is told by way of a frame narrative where U.S. Marines Staff Sgt. Henry "Black" Blackburn is being interrogated about recent world-shaking events. What the player actually plays are Black's recollections of the events where a new threat known as the PLR caused him to be involved in military joint operation all across the globe."
Källa: http://blogs.battlefield.ea.com/

man sitter under ett förhör och spelar igenom en människas minnen.
någon som känner igen detta?
jag hoppas verkligen att dom bara har formulerat sig kasst för jag skulle verkligen inte vilja spela ett till sådant spel och det skulle bara dra upp dåliga minnen

EDIT: man skrattade lite när man läste detta
"Do you equip it with IR flares to avoid missiles, or would you rather take your chances with the FIRE EXTINGUISHER in case you get hit?"
man kan välja att trycka in en brandsläckare i cockpiten om du är orolig för att du ska råka tända eld på dig själv

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Skrivet av jake93:

blev inte så glad när jag läste detta...
"The non-linear story in Battlefield 3 is told by way of a frame narrative where U.S. Marines Staff Sgt. Henry "Black" Blackburn is being interrogated about recent world-shaking events. What the player actually plays are Black's recollections of the events where a new threat known as the PLR caused him to be involved in military joint operation all across the globe."
Källa: http://blogs.battlefield.ea.com/

man sitter under ett förhör och spelar igenom en människas minnen.
någon som känner igen detta?
jag hoppas verkligen att dom bara har formulerat sig kasst för jag skulle verkligen inte vilja spela ett till sådant spel och det skulle bara dra upp dåliga minnen

EDIT: man skrattade lite när man läste detta
"Do you equip it with IR flares to avoid missiles, or would you rather take your chances with the FIRE EXTINGUISHER in case you get hit?"
man kan välja att trycka in en brandsläckare i cockpiten om du är orolig för att du ska råka tända eld på dig själv

Assassins creed??

Permalänk
Medlem
Skrivet av jake93:

blev inte så glad när jag läste detta...
"The non-linear story in Battlefield 3 is told by way of a frame narrative where U.S. Marines Staff Sgt. Henry "Black" Blackburn is being interrogated about recent world-shaking events. What the player actually plays are Black's recollections of the events where a new threat known as the PLR caused him to be involved in military joint operation all across the globe."
Källa: http://blogs.battlefield.ea.com/

man sitter under ett förhör och spelar igenom en människas minnen.
någon som känner igen detta?
jag hoppas verkligen att dom bara har formulerat sig kasst för jag skulle verkligen inte vilja spela ett till sådant spel och det skulle bara dra upp dåliga minnen

EDIT: man skrattade lite när man läste detta
"Do you equip it with IR flares to avoid missiles, or would you rather take your chances with the FIRE EXTINGUISHER in case you get hit?"
man kan välja att trycka in en brandsläckare i cockpiten om du är orolig för att du ska råka tända eld på dig själv

Black ops skulle jag säga.

Visa signatur

I9 12900K|Asus Prime Z690-P WIFI D4|Noctua NH-D14|Samsung 850 1000gb|Asus RTX 3080 TUF|HyperX Fury 3600mhz CL17 32GB|EVGA Supernova 850w|Corsair 650D|Acer XB270HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av jake93:

isåfall får du gärna skänka en till mig

Självklart kan jag skänka någon nyckel, det är under förutsättning att jag får nycklarna. Det stod i mailet att man får nycklar om det finns kvar. Antagligen får de ett gäng nycklar som de kan dela ut.

Skrivet av Konichiwa:

Jag kan ta en

Yes sir

Skrivet av CSSgamer:

Jag tar gärna emot en beta-nyckel

No Probbs !!!

Skrivet av Jesper943:

Jag tar emot en Key med glädje om du får någon över! Riktigt taggad på betan. Har inte köpt på origin lr MH heller bara bokat på Webbhallen

ofcourse !!

Som jag skrev till Jake93 !!

Jag kommer att dela ut till polarna först, de som blir över (OM jag får några) kommer jarr lägga ut här

Eller jag kan vara schysst o PM:a dem Det blir väl en jävla huggsexa annars

Visa signatur

2500K | Asrock extreme 4 gen 3 | OCZ 1000W gold | 16Gb ram | EVGA GTX780 SC ACX | fractal design ARC | Intel 320 120gb | A-data 510 120gb | TrackIR | Saitek X65 HOTAS |

Flest saker när man dör vinner !!

Permalänk
Skrivet av F@|)€r/\/:

Assassins creed??

Black ops tror jag han syftar på^^

Visa signatur

Fractal Design Arc | ASRock z68 Extreme4 gen3 | Intel Core i5 2500K | 8GB Vengeance | 2x Gigabyte Radeon HD6950 | OCZ Vertex 3 120gb | Samsung Spinpoint F3 1tb | Antec Kühler 620

Permalänk
Medlem
Skrivet av HaBBarN:

förboka på Origin för 500spänn så får du både LE och Phyisical warefare gör du det på te.x webhallen får du bara LE för 449kr

http://www.game.se/acatalog/Battlefield_3_PC_PC.html

Limited Edition
SPECACT KIT
Back to Karkand

399:-, helt ok

Visa signatur

Hackintosh?
Mac OSX Tweaks/Hacks?

--> Besök nya [B]groths.org[/B]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cindori:

http://www.game.se/acatalog/Battlefield_3_PC_PC.html

Limited Edition
SPECACT KIT
Back to Karkand

399:-, helt ok

Nice !!

Visa signatur

2500K | Asrock extreme 4 gen 3 | OCZ 1000W gold | 16Gb ram | EVGA GTX780 SC ACX | fractal design ARC | Intel 320 120gb | A-data 510 120gb | TrackIR | Saitek X65 HOTAS |

Flest saker när man dör vinner !!

Permalänk
Skrivet av jake93:

blev inte så glad när jag läste detta...
"The non-linear story in Battlefield 3 is told by way of a frame narrative where U.S. Marines Staff Sgt. Henry "Black" Blackburn is being interrogated about recent world-shaking events. What the player actually plays are Black's recollections of the events where a new threat known as the PLR caused him to be involved in military joint operation all across the globe."
Källa: http://blogs.battlefield.ea.com/

man sitter under ett förhör och spelar igenom en människas minnen.
någon som känner igen detta?
jag hoppas verkligen att dom bara har formulerat sig kasst för jag skulle verkligen inte vilja spela ett till sådant spel och det skulle bara dra upp dåliga minnen

EDIT: man skrattade lite när man läste detta
"Do you equip it with IR flares to avoid missiles, or would you rather take your chances with the FIRE EXTINGUISHER in case you get hit?"
man kan välja att trycka in en brandsläckare i cockpiten om du är orolig för att du ska råka tända eld på dig själv

Black Ops, Assassins Creed, DA2 och det finns säkert flera spel där handlingen utspelas igenom ett förhör/minnen. Bara för att BLOPS hade det (ett bra spel i min mening) så behöver inte BF3 vara dåligt för det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Det är bara samma bild och konto som blivit borttaget tidigare, skulle inte lägga någon vikt alls vid detta. Det spelar väl ingen roll om de har en beta programvara redo? Säger ju inget om datum. Innan CM gått ut med det så skulle jag ändå inte lita på det.

Vem är CM? Tänker bara på cooler master

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Black Ops, Assassins Creed, DA2 och det finns säkert flera spel där handlingen utspelas igenom ett förhör/minnen. Bara för att BLOPS hade det (ett bra spel i min mening) så behöver inte BF3 vara dåligt för det.

Doc så upplever man inte sina egna minnen i ass creed utan sina förfäders
och just det här med att sitta i en under förhör typ i FPS passar sig inte riktigt tycker jag.
ass creed bygger ju runt hela den punkten så utan animus hade man bara följt desmond medans han sitter på ett kontor och jobbar tills han blir dödad eftersom det skulle ju inte vara någon vits att fånga honom om dom inte har någon användning av honom?

EDIT: Skulle hellre vilja se ett litet briefing möte innan varje uppdrag än en sal med några kostymklädda äldre herrar som bara sitter med sina papper
Man får hoppas att DICE gör något bra utav detta jallafall

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuDis:

Som jag skrev till Jake93 !!

Jag kommer att dela ut till polarna först, de som blir över (OM jag får några) kommer jarr lägga ut här

Eller jag kan vara schysst o PM:a dem Det blir väl en jävla huggsexa annars

Glöm inte bort mig bara <3

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuDis:

Självklart kan jag skänka någon nyckel, det är under förutsättning att jag får nycklarna. Det stod i mailet att man får nycklar om det finns kvar. Antagligen får de ett gäng nycklar som de kan dela ut.

Yes sir

No Probbs !!!

ofcourse !!

Som jag skrev till Jake93 !!

Jag kommer att dela ut till polarna först, de som blir över (OM jag får några) kommer jarr lägga ut här

Eller jag kan vara schysst o PM:a dem Det blir väl en jävla huggsexa annars

Kan ta en nyckel, om du får över:)Pm är nog bäst.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

så om man blir intervjuad som "black" så är det förmodligen "Court-martial" så de har nog gjort något aja-baja ^^

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Skrivet av KRQKAN:

så om man blir intervjuad som "black" så är det förmodligen "Court-martial" så de har nog gjort något aja-baja ^^

Eller så är det för att han är black

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lullebulle:

Eller så är det för att han är black

hahahaha ^^

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Skrivet av GuDis:

Självklart kan jag skänka någon nyckel, det är under förutsättning att jag får nycklarna. Det stod i mailet att man får nycklar om det finns kvar. Antagligen får de ett gäng nycklar som de kan dela ut.

Yes sir

No Probbs !!!

ofcourse !!

Som jag skrev till Jake93 !!

Jag kommer att dela ut till polarna först, de som blir över (OM jag får några) kommer jarr lägga ut här

Eller jag kan vara schysst o PM:a dem Det blir väl en jävla huggsexa annars

Kan också ta en ifall du får en till övers