Permalänk

Något för ungefär 250 kr

Hallå där!
Nu råkar jag ha hamnat i en så förträfflig situation där jag har 250 spänn att göra mig av med. Att spara dem är inte ett alternativ, och jag tänkte att man kunde få något datorrelaterat för pengarna. Jag vill helt enkelt bara ha lite tips på vad man kan köpa!

Jag funderar på att köpa en ny, schysst musmatta, men att jag gör det här tråden visar uppenbarligen att jag är öppen för förslag.
Ge mig alla förslag ni har, och kom ihåg:
Att spara är inte ett alternativ!

Permalänk
Inaktiv

En musmatta av hårdplast är guld Eller ett ACE FSP nätaggregat

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av xXBaconXx:

Hallå där!
Nu råkar jag ha hamnat i en så förträfflig situation där jag har 250 att göra mig av med. Att spara dem är inte ett alternativ, och jag tänkte att man kunde få något datorrelaterat för pengarna. Jag vill helt enkelt bara ha lite tips på vad man kan köpa!

Jag funderar på att köpa en ny, schysst musmatta, men att jag gör det här tråden visar uppenbarligen att jag är öppen för förslag.
Ge mig alla förslag ni har, och kom ihåg:
Att spara är inte ett alternativ!

Byta ut någon fläkt i datorn till något tystare?

Permalänk
Medlem

En platta Sofiero

Visa signatur

Spelburk: ASUS Maximus VI Hero . Intel Core i7 4770K . Noctua NH-D14 . 16 GB Corsair Vengeance 2x8 GB . Gigabyte Radeon HD 7990 . 240 GB Intel 335 SSD . Fractal Design R4 . Corsair AX 1200w . 2 st Samsung 24" Gästdator: ASUS P8 Z68-V . Intel Core i5 3570K . Noctua NH-D14 . 16GB G.Skill Ripjaws DDR3 4x4 GB Asus Radeon HD7870 CF . 128gb Samsung SSD . 2 x 1 TB Seagate SATA . Fractual Design R3 Corsair HX 750w v2 . 1 st Sony 40"

Permalänk

Ett par fläktar kanske.

Permalänk
Medlem

LEDslinga?

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem

Godis?

Visa signatur

FormD T1 || i9 10850K || MSI MEG Z490i UNIFY || Nvidia RTX3080FE || 32GB G.SKILL Trident Z Neo 3600MHz CL16 || WD SN550 1TB && Kingston Fury Renegade 2TB|| Corsair SF750 Platinum
Dell S2721DGFA|HP Omen 34C
BenQ W1300 | Yamaha RX-A830 | Playstation 3

Permalänk
Skrivet av anon99339:

En musmatta av hårdplast är guld Eller ett ACE FSP nätaggregat

Skickades från m.sweclockers.com

Ett Ace nätagg låter som ett bra inköp. Tack för tipset!
Wait...
Kanske blir en musmatta after all

Skrivet av jocke92:

Byta ut någon fläkt i datorn till något tystare?

Alla fläktar jag har just nu är Schyte's Gentle Typhoon, vilket vad jag vet i stort sett är det mest effektiva man kommer till.
Men tack för tipset.

Skrivet av AndiOne:

En platta Sofiero

Köper du ut åt en stackars omyndig?

Permalänk

Godis! Inte choklad eller chips för det är grisigt...

Visa signatur

Bitfenix Merc Alpha | i5 3570K @3,4Ghz | KFA2 GTX570 | Corsair 8GB Vengeance | FSP 700W | 1TB Seagate Barracuda

Permalänk
Medlem

Något dator relaterat? Cola och chips för hela slanten!

Permalänk
Medlem

Om du har ont om USB portar kan man ju köpa en sån här med extra USB portar, finns såna skitbilliga med 4-7 st portar. Fast stationära datorer brukar ju redan ha en del USB ports... Annars ett USB 3.0 minne med 8GB? Skulle själv gärna vilja ha ett så att man får användning för USB 3 portarna på datorn och ett minne att bära på är ganska bra till en del saker. Eller om du har en laptop vad sägs om en kylplatta?

Permalänk
Medlem

kanske får rå¨d med en fläktkontroller att styra fläktarna i chassit med eller ett helrör funkar alltid!

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem

en raspberry pi

Visa signatur

Nzxt H500 | Gigabyte X570 Gaming X | Ryzen 5 3600 | Hyper X Fury 16 GB DDR4 @ 3200Mhz | ASUS GeForce GTX 1060 Dual OC 3GB | Seasonic Focus Plus 550W

Permalänk
  • RAM minnen om du behöver mer.

  • HDMI/DVI kabel

  • Processor kylare

  • Mikrofon

  • Musmatta

Visa signatur

"Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent." - Victor Hugo
- Beyerdynamic DT770, Pro-Ject Head Box II, Asus Xonar DX -

Permalänk
Medlem

Dra till mc.donalds och lägg pengarna i deras röda hus för att visa att du bryr dig om, barn i, afrika

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Lanmackor

(Alltså, Euroshopper choklad och saltchips)

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas_SyntaX:

Dra till mc.donalds och lägg pengarna i deras röda hus för att visa att du bryr dig om, barn i, afrika

Har du läst någon gång vad pengarna i den lådan går till?
Pengarna går till ronald mcdonald husen och dom ligger i sverige så så långt bort hamnar inte pengarna.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Galaxy Tab S9 FE, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas_SyntaX:

Dra till mc.donalds och lägg pengarna i deras röda hus för att visa att du bryr dig om, barn i, afrika

haha jo tjena för pengarna går säkerligen ner till afrika fan ska man skänka skit till andra länder så får man väll åka ner dit och ge pengarna till någon familj, inte till rädda barnen och skit som fixar så att pengarna stannar i någon annans ficka

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem

Spara och köp något du verkligen behöver körkort snart kanske?

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas_SyntaX:

Dra till mc.donalds och lägg pengarna i deras röda hus för att visa att du bryr dig om, barn i, afrika

ett paket med gummi,ett par blaskor & lite handkräm

//E

Visa signatur

[GA-990FXA-UD7H] [AMD FX-8350 @4.9] [32gb 1600mhz cas10]
[Sapphire 6970 2GB x2 + MSI R6990] [OCZ Vertex 3 120GB x2 @raid0] [OCZ Agility 3 120bg proggydisk]
[Corsair AX 1200i] [Corsair M90/K90] [Xigmatek Elysium] [NZXT FX Enthusiast x7]
[Larkooler Extreme performance G1/4]

Permalänk
Medlem

Köp lottorader för dem. Antingen loosar du och bryr dig inte då du ändå inte hade en aning vad du skulle göra med dem, eller så vinner du så mycket pengar att du ALDRIG mer behöver bry dig om vad du skall lägga pengar på. (Och kommer ihåg att jag gav dig tippest och skickar mig en slant... hehe)

Visa signatur

Huvudriggen är en Gigabyte Aorus Xtreme | 128gb DDR5 6000 | Ryzen 7950X | 3080Ti
Utöver det är det för många datorer, boxar och servar för att lista :P

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlyfftPotatis:

haha jo tjena för pengarna går säkerligen ner till afrika fan ska man skänka skit till andra länder så får man väll åka ner dit och ge pengarna till någon familj, inte till rädda barnen och skit som fixar så att pengarna stannar i någon annans ficka

Dom fikar ju upp 95% av pengarna..

OT: Köp en USBkoppvärmare.. THAT'LL GET YOU YOUR MONEYS WORTH

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk
Medlem

Den här http://cdon.se/hemelektronik/microsoft_gamepad_xbox_360_contr... med koden xY2L5pvn. Köpte jag nyss, kanske något för dig.

Visa signatur

| INTEL i7-4770k | Z87-G45 GAMING | CRUCIAL BALLISTIXSPORT 16 GB 1600 MHZ | EVGA GTX 980TI SC+ ACX 2.0+ | CORSAIR 750W PLUS GOLD | CORSAIR FORCE 3 SSD | SAMSUNG SSD EVO 250GB | WD BLACK 7200RPM 1TB | FRACTAL DESIGN DEFINE R4 | CREATIVE SOUNDBLASTER Z | DT 990 PRO 250 OHM + ANTLION AUDIO MODMIC | ACER PREDATOR XB270HUBPRZ | ASUS 27" VG278HE 144HZ |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Andreas_SyntaX:

Dra till mc.donalds och lägg pengarna i deras röda hus för att visa att du bryr dig om, barn i, afrika

ääh, pengar som sådanna skit företag får in verkar ändå inte göra någon nytta.
Dom tjänar runt miljoner hur snabbt som helst, man kan inte bygga enkla j*vla vatten reningsverk som dom nog behöver mest av allt för att klara sig. Istället skickar dom ut en torrbulle eller två till varje familj och behåller resten själv

Visa signatur

i5 3570K @4.9GHz | XFX Radeon HD7970 Ghz Edition | ASRock Extreme 4 | Corsair Vengeance DDR3 1600MHz, 2x4GB

Permalänk
Medlem

En såndär usb kanon som skjuter gummi-missiler!

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av W3z3R:

Den här http://cdon.se/hemelektronik/microsoft_gamepad_xbox_360_contr... med koden xY2L5pvn. Köpte jag nyss, kanske något för dig.

Denna tackar jag för!

Permalänk
Medlem

Skön tråd, och jag förstår verkligen hur trådskaparen känner sig. Man har pengarna och vill göra något av de, men vet bara inte vad, allt hamnar i en kategori av prylar som man redan har eller som man vet med sig inte ha nytta av eller i en kategori av prylar som är för dyra. Har man 250:- så hittar man något kul man vill ha för 400:-. Har man 400:- hittar man något kul man vill ha för 650:- osv... Dagens I-landsproblem, absolut, dock fortfarande ett problem

Permalänk
Skrivet av W3z3R:

Den här http://cdon.se/hemelektronik/microsoft_gamepad_xbox_360_contr... med koden xY2L5pvn. Köpte jag nyss, kanske något för dig.

Jävlar vilket bra tips!
En sådan blir det. Tackar och bugar!