Permalänk
Avstängd

Samsung GT-E2370

Enkel, pålitlig och tålig telefon (mot smuts, vatten och action) med bästa batteritiden på marknaden - vad sägs om typ två månaders standbytid?
Rekommenderas till t.ex skogshuggar'n.

Köpte micro-usb-kabel men hittar inget uttag i telefonen.
Hur koppla till dator?

Permalänk

Om jag minns rätt så använder du laddnings uttaget för att ansluta den till dator, och den har en speciell kontakt där, så du behöver en kabel från t.ex Convena, (om de fortfarande säljer samsungs reservdelar) var ett bra tag sedan jag höll på med det där så jag kan ha fel.

Edit:

Bild på kabel.
Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Avstängd

Den första kabeln jag köpte som var fel kostade 19 spänn.
Sen köpte jag typ en sån där du visar, inte ens original, nå samsung-ersättning-á-la-special: 179 riksdaler

Gillar inte alls kablar som inte håller sig till standard, t.ex samsung, apple-produkter.

Men men, det funkade.
Tack.

Permalänk
Skrivet av Bravo:

Den första kabeln jag köpte som var fel kostade 19 spänn.
Sen köpte jag typ en sån där du visar, inte ens original, nå samsung-ersättning-á-la-special: 179 riksdaler

Gillar inte alls kablar som inte håller sig till standard, t.ex samsung, apple-produkter.

Men men, det funkade.
Tack.

Jo, jag håller med, alla bör hålla sig till standarder, i värsta fall skapa en ny standard. Men vad jag vet ska de göra så på alla nya mobilerna.

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!