Max Payne 3 digital kopia

Permalänk
Medlem

Max Payne 3 digital kopia

Hej!

Jag har inget att göra ikväll och är lite sugen på Max payne 3!

Vet ni någon sida som säljer digital-kopior av det? Hittar ingen och verkar ej gå från deras sida att köpa som svensk kund.

Tack på förhand

Permalänk
Medlem
Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem
Skrivet av muki91:

Urk, ska jag bli tvungen att skaffa steam, jag som lyckats hålla mig borta

Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av vexxan:

Urk, ska jag bli tvungen att skaffa steam, jag som lyckats hålla mig borta

Tack!

Hej och välkommen till 2012! Steam är inte som det var för 4-5 år sen utan riktigt riktigt bra.

Visa signatur

i7 4790k | Gigabyte GA-Z87X-UD4H | 16GB CL11 2400MHz | GTX 1060 | SSDx2 HDDx3
Kringutrustning: BenQ XL2411Z 144Hz, SteelSeries 6Gv2, Zowie FK, Qpad QH-90, Asus Xonar DX

Permalänk
Medlem

Om du verkligen vill hålla dig borta kan du ju greppa det från GMG.

http://www.greenmangaming.com/s/se/en/pc/games/action/max-pay...

Om du köper därifrån får du gärna använda min "Refer a friend-länk"
http://www.greenmangaming.com/?gmgr=mezocoki

Edit: Måste dock hålla med om att Steam fungerar fantastiskt bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qrush:

Hej och välkommen till 2012! Steam är inte som det var för 4-5 år sen utan riktigt riktigt bra.

Hmm, vet inte om jag håller med!

Försökte precis installera Steam och det hängde sig vid "Update-fasen". Jag prövade att starta Steam igen och uppdateringen fortsatte där den avbröts.

Men jag kan tyvärr inte logga in då det står "Steam has a problem to connect to Steam servers" (eller liknande).

Någon som vet hur man kan lösa det? Hittade inga lösningar via steams helpcenter förutom att avinstallera AVG-antivirus, men det gör jag fan inte

/Fredric

Permalänk
Medlem
Skrivet av vexxan:

Hmm, vet inte om jag håller med!

Försökte precis installera Steam och det hängde sig vid "Update-fasen". Jag prövade att starta Steam igen och uppdateringen fortsatte där den avbröts.

Men jag kan tyvärr inte logga in då det står "Steam has a problem to connect to Steam servers" (eller liknande).

Någon som vet hur man kan lösa det? Hittade inga lösningar via steams helpcenter förutom att avinstallera AVG-antivirus, men det gör jag fan inte

/Fredric

Pröva att avaktivera AVG under tiden du installerar.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av vexxan:

Hmm, vet inte om jag håller med!

Försökte precis installera Steam och det hängde sig vid "Update-fasen". Jag prövade att starta Steam igen och uppdateringen fortsatte där den avbröts.

Men jag kan tyvärr inte logga in då det står "Steam has a problem to connect to Steam servers" (eller liknande).

Någon som vet hur man kan lösa det? Hittade inga lösningar via steams helpcenter förutom att avinstallera AVG-antivirus, men det gör jag fan inte

/Fredric

Har aldrig haft det problemet så det är nog avgs fel:P

Visa signatur

i7 4770k @4.3GHz | Asus z87-pro | Asus 1080 | 16GB RAM | Samsung 840 Pro 256GB | 3TB HDD| Corsair RM850
Thinkpad x60 tablet | 3GB RAM | Crucial M4 128GB
Amiga 500+, Commodore 64/128D

Permalänk
Entusiast

Om du hade tänkt spela ikväll eftersom du inte har någonting att göra så är Max Payne 3 27GB stort förresten

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Skrivet av vexxan:

Hej!

Jag har inget att göra ikväll och är lite sugen på Max payne 3!

Vet ni någon sida som säljer digital-kopior av det? Hittar ingen och verkar ej gå från deras sida att köpa som svensk kund.

Tack på förhand

http://www.cdkeyhouse.com/video-games/action-fps/buy-cd-key-m...

Köpte mitt därifrån, inga problem alls. Går att betala med PP. 19 USD, it´s a bargain! Och ja, inget Steam-tjafs

Visa signatur

🖥️:Phanteks Evolv X | Ryzen 7 5800X3D | Noctua nh-d15 chromax.black | 8x Noctua NF-P14s Redux 1500 | Gigabyte x470 Aorus Gaming 7 Wifi | Kingston Renegade 32Gb 3600Mhz | Samsung 990 Pro | ASUS TUF 3080 12Gb | Cougar CM 700W | Acer XB27HU | Mionix Naos QG | CM Storm QuickFire TK MX Blue |

"Bättre bli motbevisad - än förklarad skyldig"

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Serzarian:

Om du hade tänkt spela ikväll eftersom du inte har någonting att göra så är Max Payne 3 27GB stort förresten

Ja det är den Förresten när han installerar den blir den 35 gb har spelet själv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av vexxan:

Hmm, vet inte om jag håller med!

Försökte precis installera Steam och det hängde sig vid "Update-fasen". Jag prövade att starta Steam igen och uppdateringen fortsatte där den avbröts.

Men jag kan tyvärr inte logga in då det står "Steam has a problem to connect to Steam servers" (eller liknande).

Någon som vet hur man kan lösa det? Hittade inga lösningar via steams helpcenter förutom att avinstallera AVG-antivirus, men det gör jag fan inte

/Fredric

Kan ju säga att detta inte är Steams fel. AVG har kommit ivägen för så många program att det är sanslöst. Mitt tips är att du hittar något annat antivirus att använda dig av och gör dig av med AVG så snabbt som möjligt.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Entusiast
Skrivet av damoloni123:

Ja det är den Förresten när han installerar den blir den 35 gb har spelet själv.

Mm men syftade mer på att det kommer att ta ett tag beroende på vilken Internet-hastighet TS sitter på

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

Javisst . Här kommer en länk http://www.g2play.net/store/Max-Payne-3-Retail-CD-Key.html

Har handlat där i 2 år nu utan problem

Visa signatur

i5 3570K 3.8 Ghz / AGG 650 W / Msi Nvidia GTX 970 / 8 GB DDR3

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Serzarian:

Mm men syftade mer på att det kommer att ta ett tag beroende på vilken Internet-hastighet TS sitter på

Jag har 100 mgabit från comhem men det tar mer än en halvtimma. Men ett jättebra spel värt den tiden man behöver vänta XD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir.Djs:

Javisst . Här kommer en länk http://www.g2play.net/store/Max-Payne-3-Retail-CD-Key.html

Har handlat där i 2 år nu utan problem

Tack alla, jag testar denne gentlemans länk, får se vad som händer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Serzarian:

Om du hade tänkt spela ikväll eftersom du inte har någonting att göra så är Max Payne 3 27GB stort förresten

Damn, såg det nu, får lira imorrn

Permalänk
Medlem
Skrivet av vexxan:

Tack alla, jag testar denne gentlemans länk, får se vad som händer

Ungefär hur länge kan det ta innan man får cd-key?

Visa signatur

Om något funkar, plocka genast isär det och kolla varför.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuPrAn:

Ungefär hur länge kan det ta innan man får cd-key?

oftast brukar det ta en 30 min eller så , för mig iallafall

Visa signatur

i5 3570K 3.8 Ghz / AGG 650 W / Msi Nvidia GTX 970 / 8 GB DDR3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qrush:

Hej och välkommen till 2012! Steam är inte som det var för 4-5 år sen utan riktigt riktigt bra.

Vad var det för fel på Steam för 4 år sen?

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X