sista kollen innan jag beställer !!

Permalänk

sista kollen innan jag beställer !!

Hej, nu ska jag nog beställa dom här delarna men jag ville bara vara extra säker att det är bra grejer för priset eller ifall jag ska byta ut något.
Kommer den klara bf3 på ultra??

http://www.inet.se/kundvagn/visa/2222126/2012-08-28

tacksam för snabbt svar

Visa signatur

CPU: Intel Core I5 3570K | Moderkort : Asrock Extreme4 Z77 | GPU: Asus GTX 760 Striker Platinum | RAM: 16 GB Corsair Vengeance | HDD: 1 TB Seagate Barracuda | Chassi: NZXT Lexa S | HDD: Kingston HyperX 3K 240GB
PSU: Corsair HX650 650W | Kylare: Antec Kühler H2O 620

Permalänk
Medlem

Den borde absolut klara BF3 på ultra

Permalänk
Skrivet av Zorobay:

Den borde absolut klara BF3 på ultra

tack

Visa signatur

CPU: Intel Core I5 3570K | Moderkort : Asrock Extreme4 Z77 | GPU: Asus GTX 760 Striker Platinum | RAM: 16 GB Corsair Vengeance | HDD: 1 TB Seagate Barracuda | Chassi: NZXT Lexa S | HDD: Kingston HyperX 3K 240GB
PSU: Corsair HX650 650W | Kylare: Antec Kühler H2O 620

Permalänk
Avstängd

Lägg chassi om du behöver det.

Permalänk
Medlem

Lånar din tråd snabbt.

Är det någon som kan förklara hur en dator för det priset klarar BF3 på Ultra? För att Sweclockers sommardator för ca 10 000kr klarar, enligt dem, inte BF3 på ultra så bra som man vill. Kan det bero på att Sweclockers sommardator är en "hybrid"?

On topic: borde du kanske inte ta 1Tb Hdd?

Visa signatur

Node 304 | CPU: i5 4670k | RAM: Corsair vengeance CL10 8gb(8x1) | GPU: ASUS GTX760 | MB: ASUS Z87I-PRO(mITX) | Skärm: 24"BenQ RL2455HM

Permalänk

Jag har nästan sweclockers sommardator - tog ett 670 istället men får erkänna att på Sharqi 64p runt "tv-huset" där helikoptern står så dippar det till 45 i ultra. Tror dock det är lite dåligt optimerat för resten av kartorna är det 60+ som gäller.
Går jag ner till 8x AA eller kanske 4xAA så rullar det på fint...

Tungt spel

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*
Korspostning (skapa flera trådar om samma ämne) är inte tillåtet. Nu har du tyvärr förlorat chansen att få hjälp med ditt datorbygge. Men enligt din förra tråd så verkade det redan vara klart? http://www.sweclockers.com/forum/86-stationara-datorer-koprad...
Eller är det här ett helt annat bygge? Med ändå med nästan samma delar?

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.