Kan inte titta på Youtube längre, Chrome

Permalänk
Medlem

Kan inte titta på Youtube längre, Chrome

Hej

Har fått ett underligt problem i Chrome. Jag kan inte titta på Youtube videos längre, videorna som ligger på youtubes förstasida fungerar oftast, men söker jag på något får jag bara upp: "Det här videoklippet är inte tillgängligt."

Alla thumbnails på sidan är dessutom svarta.
Jag har ominstallerat Chrome, loggat ut från Chorme och uppdaterat flash, men inget verkar fungera.
Någon som har samma problem?

http://www.youtube.com/watch?v=RSuLAlfyLpU

Fungerar denna för er?

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Japp, den funkar för mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasse.L:

Hej

Har fått ett underligt problem i Chrome. Jag kan inte titta på Youtube videos längre, videorna som ligger på youtubes förstasida fungerar oftast, men söker jag på något får jag bara upp: "Det här videoklippet är inte tillgängligt."

Alla thumbnails på sidan är dessutom svarta.
Jag har ominstallerat Chrome, loggat ut från Chorme och uppdaterat flash, men inget verkar fungera.
Någon som har samma problem?

http://www.youtube.com/watch?v=RSuLAlfyLpU

Fungerar denna för er?

Är det bara i just chrome? Prova i IE och FF för att säkerställa att det är just chrome som är fel.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Firefox funkar det i.

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Testa att installera om Chrome.
Fungerar inte detta så tankar du CCleaner och rensar alla temp-filer samt cookies i Chrome och testar åter igen youtube.
Återkom om det inte fungerar efter dessa steg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sevete:

Testa att installera om Chrome.
Fungerar inte detta så tankar du CCleaner och rensar alla temp-filer samt cookies i Chrome och testar åter igen youtube.
Återkom om det inte fungerar efter dessa steg.

Fungerade med CCleaner, tack ska du ha!

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Kan det ha hänt något med någon proxyinställning?

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoidberg:

Kan det ha hänt något med någon proxyinställning?

Möjligt, har dock inte varit där inne och rört runt, kan dock ha något att göra med Flash, eftersom jag avaktiverade den externa spelaren och körde på Chromes interna.

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."