Permalänk

Vad är detta för nåt?

Fick i en konkursbo tag i en Wegener iPump 622 Media Server.

Vet absolut inget om den eller vad den används till, den kommer från en av expert-butikerna som gick i konkurs och enligt de användes den för att visa reklam på skärmar.

Nu till min fråga vad är detta egentligen? Är det något jag kan ha nytta av som privatperson? Om inte vart kan man vända sig för att sälja sånt här? Antar att den är ganska dyr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av OnlyCasanova:

Fick i en konkursbo tag i en Wegener iPump 622 Media Server.

Vet absolut inget om den eller vad den används till, den kommer från en av expert-butikerna som gick i konkurs och enligt de användes den för att visa reklam på skärmar.

Nu till min fråga vad är detta egentligen? Är det något jag kan ha nytta av som privatperson? Om inte vart kan man vända sig för att sälja sånt här? Antar att den är ganska dyr.

"Google is your friend"

http://www.wegener.com/SUPPORT/pdf/manuals/622_QSG_800067_02_...

Visa signatur

"quod est pretiosa hodie,cras sit questus magis pretiosa"
#positive thinking

Permalänk

I know, men blev inte så smartare av det där

Permalänk
Medlem

Ser ut som en äldre PC med några ovanliga utgångar och satellitmottagare med separat utgång till TV.
PDFen är skapad 2005, och hårdvaran är således lika gammal.

Hårdvaran är förmodligen inte värd mycket i dagsläget, även för 7 år sedan var det förmodligen Wegeners egna mjukvara som utgjorde större delen av priset.

Hur mycket betalade du för den?

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara