Call of Duty, vilket fantastiskt spel, en vältränad soldat som inte orkar springa mer än 30 meter, om man drar på extreme condition, ja då orkar han nästan springa 100 meter, själv tar jag 3 km lätt, och jag har DÅLIG kondition. Snälla, ta tillbaka marathon, det känns så overkligen, att intervall springa runt på banan.
Varför har dom inte fixat så man inte blir proneblockad än? Menar om man lägger sig ner på riktigt men ligger nära en kant, ja man hittar nog ett sätt att lägga sig ändå, kanske man kliver fram någon cm eller vrider kroppen?
En annan sak, när man går in i, tex en teammate, så fastnar man, om han ligger på marken, så kan man inte gå över han, samma sak med mindre kanter, kanter som man i verkliga livet skulle kliva över utan att tänka på, dom små kanterna kan göra attt man stannar upp och blir helt stillastående.
Nått som länkas till det som jag tycker är jobbigt är att om man står nära en kant med behöver "hoppa" för att liksom dodga en fiende på nått sätt, ja då börjar han klättra på kanten istället för att hoppa.
Så många fel, finns massor mer, som de skulle behöva fixa, men det gör dom inte, varför? Blir ju precis som med alla andra gamla spel, bara de som gillar "grundconceptet" fortsätter spela, som cs ungefär.
Där kan man inte ens sikta sitt vapen, nått dom borde fixat? Eller tror dom kanske att soldater irl går omkring och skjuter från höften som en cowboy eller kanske rambo?
Gillar du CS, så gillar du nog bo2, där är det bäst att skjuta från höften, även fast det går att sikta och utvecklingen har gått frammåt, så väljer folk att inte sikta ändå, här i bo2 kan du även springa som jag sa och ligga ner, men inte om det är en kant i närheten.
Men som tur är, så kan man ha "guldvapen" och även nu "diamantvapen" och kan du tänka dig va, äh, nu glömmer jag alla andra fel med spelet, bara jag får lite fina diamanter på mitt lilla dockvapen så är allt glömt, borde skicka med lite smink också, blir det de i nästa "prestige-edition" kanske?