Permalänk

hej jag letar efter ett bra V8 ljud till scania om någon vet vart det finns.
sen lite roliga mods förslag

Visa signatur

Ipad 4 16gb|Stationär: Asus P55, MSI GTX560ti, I5 760 2,8GHz, Crosair 4Gb 1600MHz, 1Tb Hdd|Laptop, gammal compac.

Permalänk
Skrivet av avm:

Riktiga företag som komplett,netonnet, inet, siba mm. Att man kan köra över 90 km/h. Andra släp, xeon lampor samt 1000 hästars motorn till scanias lastbil. Fungerar endast på scania och du måste va minst lvl 25 för att använda den och den kostar att uppgradera som motor som man får ej den gratis. Blir ett jävla bra drag ialf^^ Och sen realistic physics mod.

Riktiga företag är trevligt (komplett, netonnet osv) men kräver nog lite mer modifiering, för jag tror inte precis Komplett.se skeppar mycket tomater (bland annat)

Visa signatur

Moderkort: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero CPU: Ryzen 7 5800X3D Kylning: Cooler Master Hyper 212 Black
RAM: Corsair Vengeance RGB PRO 32GB / Ryzen / 3600MHz / DDR4 Lagring: 1x Kingston KC3000 M.2 NVMe SSD Gen 4 2TB 1x Kingston A2000 M.2 NVMe 1TB Chassi: Corsair Carbide SPEC-06 RGB White
Grafikkort: XFX RX 7900 XTX MERC 310 Nätaggregat: Corsair RM850x v2
Monitor: Samsung Odyssey G9 OLED 49" Tangentbord: Logitech G915 Wireless Mus: Logitech MX Master

Permalänk
Medlem
Skrivet av SirSmeghead:

Riktiga företag är trevligt (komplett, netonnet osv) men kräver nog lite mer modifiering, för jag tror inte precis Komplett.se skeppar mycket tomater (bland annat)

Haha jo de sant^^

Permalänk
Medlem

Min truck kör åt Inet så klart

Visa signatur

CPU: I7 5820k Kylning: Vatten Mobo: X99 Asus Pro GPU: EVGA RTX2080Ti Ram: 2666 32Gb PSU: Corsair AXi 760W Chassi: Define S Skärm: ASUS 27" PG279Q 165hz 2560x1440

Permalänk

Lite nattkörning

Visa signatur

Period!

Permalänk

Är ny som sagt på detta men någon som vet om detta mod krockar med de mod här från tråden (Inet, Komplett, Webhallen, netonnet)

http://ets2.lt/en/realistic-trailers-skins-v1-3/

Tänkte bara tipsa om www.greenmangaming.com har ets 2 för 29.99 dollar just nu , köp och ladda ner direkt

Permalänk
Medlem

Hej! Jag är ny på detta forum! Jag har spelat Euro truck simulator 2 ett tag och vill uppdatera det asså patchen, och undrar blir karriären borta eller är det som förut men nya saker på det?
Tacksam för svar!:)

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av myrre01:

Hej! Jag är ny på detta forum! Jag har spelat Euro truck simulator 2 ett tag och vill uppdatera det asså patchen, och undrar blir karriären borta eller är det som förut men nya saker på det?
Tacksam för svar!:)

Blir karriären borta? wow..

Nej varför skulle din profil försvinna för att du uppdaterar spelet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Blir karriären borta? wow..

Nej varför skulle din profil försvinna för att du uppdaterar spelet?

Tack för så fort svart:) ! Nej tänkte bara ifall att det skulle blir borta. Kommer det bussar i trafiken? nu saknar sånt!

Permalänk
Medlem

Hej! En fråga, hur funkar multiplayer mod? Nån som prövat det? Tänkte jag skulle ladda ner det!;)

Tacksam för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TornFalken:

Är ny som sagt på detta men någon som vet om detta mod krockar med de mod här från tråden (Inet, Komplett, Webhallen, netonnet)

http://ets2.lt/en/realistic-trailers-skins-v1-3/

Tänkte bara tipsa om www.greenmangaming.com har ets 2 för 29.99 dollar just nu , köp och ladda ner direkt

Tack för tipset, plockade upp ett exemplar och som det stod "activation on Steam is now possible" 199,50kr blev det
Time to trucK!

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk

hej vad kör alla för lastbilar vill veta lite vad man ska köpa till sina arbetare
skicka gärna en bild på den

Visa signatur

Ipad 4 16gb|Stationär: Asus P55, MSI GTX560ti, I5 760 2,8GHz, Crosair 4Gb 1600MHz, 1Tb Hdd|Laptop, gammal compac.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Doddel_98:

hej vad kör alla för lastbilar vill veta lite vad man ska köpa till sina arbetare
skicka gärna en bild på den

här är min nuvarande dragare, pga lvl 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Doddel_98:

hej vad kör alla för lastbilar vill veta lite vad man ska köpa till sina arbetare
skicka gärna en bild på den

Om vi tittar på pris/prestanda och låtsas att spelet tar hänsyn till sådant kan du inte slå den billigaste Volvon, den gråa. €100,470 för 600hk och runt 2800nm. Har 15 sådana i företaget just nu, själv fick jag en med dubbelaxel akteröver och största motorn samt lite lull-lull ;). Är egentligen en Scaniaperson men kostar ju en halv lunga .. ;).

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aldric T:

Om vi tittar på pris/prestanda och låtsas att spelet tar hänsyn till sådant kan du inte slå den billigaste Volvon, den gråa. €100,470 för 600hk och runt 2800nm. Har 15 sådana i företaget just nu, själv fick jag en med dubbelaxel akteröver och största motorn samt lite lull-lull ;). Är egentligen en Scaniaperson men kostar ju en halv lunga .. ;).

Var finns Volvo lastbils återförsäljare ?

Permalänk
Skrivet av Zippzor:

Var finns Volvo lastbils återförsäljare ?

Här finns alla "återförsäljare"

Aberdeen -> Scania
Amsterdam -> DAF
Berlin -> MAN
Birmingham -> MAN
Bratislava -> Mercedes
Bremen -> DAF
Brussels -> Iveco
Calais -> MAN
Cardiff -> DAF
Dortmund -> MAN
Dresden -> Scania
Dusseldorf -> Renault
Edinburgh -> MAN
Felixstowe -> Renault
Frankfurt -> Iveco
Geneva -> Mercedes
Glasgow -> DAF
Grimsby -> Iveco
Hamburg -> Iveco
Hannover -> Scania
Leipzig -> DAF
Lille -> MAN
London -> Volvo
Luxemburg -> Volvo
Lyon -> Renault
Milan -> Scania
Manchester -> Scania
Munich -> MAN
Newcastle -> Mercedes
Nurnberg -> Volvo
Osnabruck -> Volvo
Paris -> Renault
Plymouth -> Mercedes
Prag -> Renault
Rostock -> Renault
Rotterdam -> Mercedes
Salzburg -> DAF
Szczecin -> Mercedes
Strasbourg -> Scania
Stuttgart -> Mercedes
Torino -> Iveco
Verona -> Volvo
Vienna -> Iveco
Wroclaw -> Volvo
Zurich -> DAF

Dold text
Visa signatur

Chassi: Lian Li D600 CPU: i7 9700K, Kylare: be quiet! Dark Rock 4 Pro MB: Asus z390F GPU: Asus Rx470 Ljud: Edifier s730-2.1 NVMe: Samsung 970 EVO 1TB*3 HDD: WDC - Red 8TBx4 RAM: Corsair Dominator Platinum 16GB 3200Mhz PSU: CORSAIR AX 850W

Permalänk
Medlem

Varför heter mina Volvo lastbilar Valiant ? Kör redan en Volvo nu då, eftersom jag kör valiant lastbilen.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippzor:

Varför heter mina Volvo lastbilar Valiant ? Kör redan en Volvo nu då, eftersom jag kör valiant lastbilen.

Mvh

Volvo heter valiant pga licensavtal eller vad det heter, men det finns ett mod som ersätter valiant till Volvo;)

Permalänk
Medlem

Finns det vinter mod? Vore kul om man kunde köra på snövägar!

Tacksam för svar!:)

Permalänk
Skrivet av myrre01:

Finns det vinter mod? Vore kul om man kunde köra på snövägar!

Tacksam för svar!:)

Vill också vara Ice Road Trucker Har för mig att jag har sett det, men det var en helt annan och omgjord ´värld´ då.

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tinardirith:

Vill också vara Ice Road Trucker Har för mig att jag har sett det, men det var en helt annan och omgjord ´värld´ då.

ja det vore roligt, och jag har funnit ett winter mod http://www.mediafire.com/?q6pt6k9ti7xm41i

Permalänk
Skrivet av Tinardirith:

Vill också vara Ice Road Trucker Har för mig att jag har sett det, men det var en helt annan och omgjord ´värld´ då.

om du vill vara en riktig Ice Road Trucker testa Weels of Steels Extrem truck då är du i alaska, australien och syd amerika det är lite äldre spela men fortfarande roligt

Visa signatur

Ipad 4 16gb|Stationär: Asus P55, MSI GTX560ti, I5 760 2,8GHz, Crosair 4Gb 1600MHz, 1Tb Hdd|Laptop, gammal compac.

Permalänk
Skrivet av Doddel_98:

om du vill vara en riktig Ice Road Trucker testa Weels of Steels Extrem truck då är du i alaska, australien och syd amerika det är lite äldre spela men fortfarande roligt

Jo har sett om det förut men inte kommit för mig att testa det än : P Har knappt tid att spela ETS2 längre ens :/

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Doddel_98:

om du vill vara en riktig Ice Road Trucker testa Weels of Steels Extrem truck då är du i alaska, australien och syd amerika det är lite äldre spela men fortfarande roligt

Okej, låter kul kanske ska pröva det! Hur är grafiken i det?:D

Permalänk
Skrivet av myrre01:

Okej, låter kul kanske ska pröva det! Hur är grafiken i det?:D

jag vet inte vad ni tycker men jag är van med sämre grafik eftersom jag gillar dem äldre spelen mer än dem nya oftast.
tror ni kommer tycka det är bra iallafall

Visa signatur

Ipad 4 16gb|Stationär: Asus P55, MSI GTX560ti, I5 760 2,8GHz, Crosair 4Gb 1600MHz, 1Tb Hdd|Laptop, gammal compac.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Doddel_98:

jag vet inte vad ni tycker men jag är van med sämre grafik eftersom jag gillar dem äldre spelen mer än dem nya oftast.
tror ni kommer tycka det är bra iallafall

Jag kikade in på youtube och sökte på det, och det såg ganska roligt ut. Hur är grafiken jämfört med euro truck simulator 2 då?:D

Permalänk
Skrivet av myrre01:

Okej, låter kul kanske ska pröva det! Hur är grafiken i det?:D

Nåt sånt här:

"1920x1080, all max, 2xAA, 16XAF, Vsync On"

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Skrivet av Tinardirith:

Nåt sånt här:

http://www.youtube.com/watch?v=QNdzOJz8oJA

"1920x1080, all max, 2xAA, 16XAF, Vsync On"

ja och kan säga att 18 Weels of Steel Long Huling är ett presis likadant som ETS 2 men i USA och man skapar kontrakt mellan olika företag som förarna kör åt det är också ett roligt spela men så klart sämre grafik

Visa signatur

Ipad 4 16gb|Stationär: Asus P55, MSI GTX560ti, I5 760 2,8GHz, Crosair 4Gb 1600MHz, 1Tb Hdd|Laptop, gammal compac.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Doddel_98:

ja och kan säga att 18 Weels of Steel Long Huling är ett presis likadant som ETS 2 men i USA och man skapar kontrakt mellan olika företag som förarna kör åt det är också ett roligt spela men så klart sämre grafik

Okey, det ser verkligen ut som ice road truckers på den videon:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av warh0g:

Tack för tipset, plockade upp ett exemplar och som det stod "activation on Steam is now possible" 199,50kr blev det
Time to trucK!

Funderar på att köpa det idag på mediamarkt. Vill bara få bekräftat eller förnekat, kan man koppla det till steam om man köper det på skiva i butik? Älskar autouppdateringar. Slippa jaga patcher själv.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk