Permalänk
Medlem
Skrivet av backspace:

Första och enda gången jag ens funderat på att skapa ett konto på Facebook, tråkigt att såna trevliga saker hamnar på sidor för inbördes beundran. =(

Dem som sitter och moddar på sidan lägger ner en hel del tid på projekten, så på sätt och vis kan jag förstå valet. Men gå med i Facebook du! Tar inte många sekunder att fixa ett konto

Visa signatur

Intel Core i5 750 4GHz | Thermalright Silver Arrow | MSI GTX 770 Lightning | Corsair XMS3 8GB | ASUS P7P55D-E | Corsair Force GT 120 GB | Spinpoint F3 1TB | Seagate Barracuda 2 TB | Samsung Spinpoint T166 500 GB x2 | Fractal Design Tesla 650W | NZXT Phantom
Benq G2420HDB | Benq XL2420T (120Hz Lightboost) | Qpad MK-85 | Qpad 5K | Qpad QH-90 | Samsung Galaxy S III - Temasek Cyanogenmod 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av Åkan:

En sak jag undrar över varför har de inte fixat spoilers till Scania normal och highline hytterna?

Om du kollar in sidan som jag länkade innan så finns det ett mod som fixar spoiler till highlinehytten!

Visa signatur

Intel Core i5 750 4GHz | Thermalright Silver Arrow | MSI GTX 770 Lightning | Corsair XMS3 8GB | ASUS P7P55D-E | Corsair Force GT 120 GB | Spinpoint F3 1TB | Seagate Barracuda 2 TB | Samsung Spinpoint T166 500 GB x2 | Fractal Design Tesla 650W | NZXT Phantom
Benq G2420HDB | Benq XL2420T (120Hz Lightboost) | Qpad MK-85 | Qpad 5K | Qpad QH-90 | Samsung Galaxy S III - Temasek Cyanogenmod 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av Åkan:

En sak jag undrar över varför har de inte fixat spoilers till Scania normal och highline hytterna?

Vet inte! Men det finns spoliers mod till det, sök bara på Google: spolier mod euro truck simulator 2 så finns det att ta hem

Permalänk

700hk

600hk

750hk

Dom 3 fina bilarna jag kör med.

Mvh: Eric
Ps: Ja jag har 2st till som körs av George och Tina

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillen99:

700hk
http://i45.tinypic.com/5jtor9.png

600hk
http://i45.tinypic.com/s3kpko.png

750hk
http://i46.tinypic.com/4lre47.png

Dom 3 fina bilarna jag kör med.

Mvh: Eric
Ps: Ja jag har 2st till som körs av George och Tina

Va sitter det längst fram på den med 700hk ?:)

Permalänk
Skrivet av myrre01:

Va sitter det längst fram på den med 700hk ?:)

Hej!
Det är en plog och har en salt-bytta där bak

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillen99:

Hej!
Det är en plog och har en salt-bytta där bak

Mvh: Eric

Ok då kör du på Winter mod förstås:)

Permalänk
Skrivet av myrre01:

Ok då kör du på Winter mod förstås:)

Japp
Riktigt roligt att åka runt och ragga sådär

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillen99:

Japp
Riktigt roligt att åka runt och ragga sådär

Mvh: Eric

Haha aa det är ju ingen plogbil ute så det är bra att du plogar iallafall då:P

Permalänk
Medlem
Skrivet av macke15:

Om du kollar in sidan som jag länkade innan så finns det ett mod som fixar spoiler till highlinehytten!

Skrivet av myrre01:

Vet inte! Men det finns spoliers mod till det, sök bara på Google: spolier mod euro truck simulator 2 så finns det att ta hem

Jo, jag vet, dock tycker jag den inte är bra för den ändrar massa annat än just spoilern, vilket jag inte vill.:(

Permalänk

Fortsätter att trucka på med Volvon Level 10 nu,

Dold text
Permalänk
Medlem
Skrivet av Åkan:

Jo, jag vet, dock tycker jag den inte är bra för den ändrar massa annat än just spoilern, vilket jag inte vill.:(

Nej jag gillar den inte jag heller för man kan inte ha motivlack:(

Permalänk
Medlem
Skrivet av myrre01:

Nej jag gillar den inte jag heller för man kan inte ha motivlack:(

mena:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Åkan:

??

Permalänk

Hej!
Finns det någon vänlig själ som skulle vilja modda en Volvo FH16 750hk åt mig?

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk

Min volvo, ursäkta, Valiant:

Kisspaus:

Visa signatur

Period!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Åkan:

Jo, jag vet, dock tycker jag den inte är bra för den ändrar massa annat än just spoilern, vilket jag inte vill.:(

Åhfan, det visste jag inte

Visa signatur

Intel Core i5 750 4GHz | Thermalright Silver Arrow | MSI GTX 770 Lightning | Corsair XMS3 8GB | ASUS P7P55D-E | Corsair Force GT 120 GB | Spinpoint F3 1TB | Seagate Barracuda 2 TB | Samsung Spinpoint T166 500 GB x2 | Fractal Design Tesla 650W | NZXT Phantom
Benq G2420HDB | Benq XL2420T (120Hz Lightboost) | Qpad MK-85 | Qpad 5K | Qpad QH-90 | Samsung Galaxy S III - Temasek Cyanogenmod 11

Permalänk
Skrivet av Hardcore i7:

ska vara SCANIA =D

Visa signatur

Ipad 4 16gb|Stationär: Asus P55, MSI GTX560ti, I5 760 2,8GHz, Crosair 4Gb 1600MHz, 1Tb Hdd|Laptop, gammal compac.

Permalänk
Medlem

Vet inte om det tagits upp innan i tråden eller inte men jag är på jakt efter en bra sound mod för Scanias V8.. Någon som har ett bra tips?

Visa signatur

ASUS Z170 PRO GAMING | Intel Core i5 6600K 4.2 GHz | ASUS GeForce GTX 1080 Strix Gaming Advanced 8GB | Corsair Vengeance LPX 16GB 2133MHz | Corsair CX650M | Samsung 960 EVO 250GB | Kingston V300 120GB | Seagate Barracuda 64MB 1TB | Seagate Barracuda 64MB 2TB | ASUS PCE-AC68 |
Fractal Design Define R4 Titanium Windowed | AOC G2778V 27" 75Hz

Permalänk
Skrivet av Phazi0:

Vet inte om det tagits upp innan i tråden eller inte men jag är på jakt efter en bra sound mod för Scanias V8.. Någon som har ett bra tips?

Denna kör jag med tycker den låter bra

http://ets2.lt/en/renault-mb-scania-v8-sound-and-airbrake/

Visa signatur

Ipad 4 16gb|Stationär: Asus P55, MSI GTX560ti, I5 760 2,8GHz, Crosair 4Gb 1600MHz, 1Tb Hdd|Laptop, gammal compac.

Permalänk
Medlem

Nån som kör med trippelskärm ?
Finns det nån bra mod eller nåt som får till vyn bättre ?
Som det är nu så blir det som är sidorutorna jättestort och konstigt... tex backspeglarna täcker ju allting... :-/

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Secretly we are gay.. Yolo = You only live once.
Dagens ungar har fått för sig att yolo är likamed att supa sönder sig en helg och repa sig på söndagen..

Kan bero på att det är så söndertjatat av alla ungar som tror att dem är nåt:) *No offence*

Fast swag är ett ord som funnits i engelskan sen 1600-talet, och har inget med "secretly we are gay" att göra.
Yolo är som carpe diem, fast för idioter

Slog mig att man kanske ska ha något som vidrör topic dessutom, hur stor är moddingscenen? Går den att likna vid skyrims?

Visa signatur

7900 xt -:- 5800x3D -:- 32gb 3800 cl 14 -:- 2x480+360

Permalänk

Gjorde nyss ett tappert försök att utvidga vägarna upp till sverige

Men fick aldrig övergångarna från olika vägar till andra vägar att se bra ut .. Så får bli lite truckande nu istället.

Permalänk
Medlem

Hmm, bör man ta lån för att köpa en egen truck eller ska man spara upp? Är noob så vill inte gärna göra ett stort misstag.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Skrivet av Bakgrund:

Hmm, bör man ta lån för att köpa en egen truck eller ska man spara upp? Är noob så vill inte gärna göra ett stort misstag.

jag spara i hop. så jag rekomenderar spara till en bra Truck

Visa signatur

Ipad 4 16gb|Stationär: Asus P55, MSI GTX560ti, I5 760 2,8GHz, Crosair 4Gb 1600MHz, 1Tb Hdd|Laptop, gammal compac.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Hmm, bör man ta lån för att köpa en egen truck eller ska man spara upp? Är noob så vill inte gärna göra ett stort misstag.

Skrivet av Doddel_98:

jag spara i hop. så jag rekomenderar spara till en bra Truck

Precis spara ihop innan du köper en egen lastbil. Själv så tog jag flera lån i början och köpte garage samt lastbilar åt anställda och det tycker jag gick riktigt bra, tjänade snabbt ihop mycket pengar å nu har man mer än vad man någonsin kommer att behöva.

Visa signatur
Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Höstregn:

Fast swag är ett ord som funnits i engelskan sen 1600-talet, och har inget med "secretly we are gay" att göra.
Yolo är som carpe diem, fast för idioter

Slog mig att man kanske ska ha något som vidrör topic dessutom, hur stor är moddingscenen? Går den att likna vid skyrims?

Detaljer

Det finns olika sidor som har moddar osv men antar att skyrim är bra mycket större.
Personligen finns det inte så många bra och de som finns kanske bör göras om (tänker på svenska företags modden) där inet kör olika tankrar osv..

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Detaljer

Det finns olika sidor som har moddar osv men antar att skyrim är bra mycket större.
Personligen finns det inte så många bra och de som finns kanske bör göras om (tänker på svenska företags modden) där inet kör olika tankrar osv..

Det är kyl-pasta på lösvikt

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av lillen99:

Det är kyl-pasta på lösvikt

Mvh: Eric

Hehehe det vore nåt

Permalänk
Medlem

Kom nyss på att det saknas dimmljus! Man ser ju inte ett skit i dimman. Finns det någon mod som lägger till det?

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator