Permalänk

Tips på spel?

Hej!

Jag heter David och letar efter ett spel. Ni kanske undrar vad jag söker för något? Jo jag söker ett spel,spelar ingen roll vilken genre men en sak är viktig. Det får ej hänga på ett team typ som lol. Alltså vill gärna ha multiplayer men t.ex om nån är afk får det inte göra så mkt ingame lixom. Jag hoppas ni förstår. Grafiken spelar ingen roll men så klart roligt med tjusig grafik.

Det var allt, Kom ihåg: Inte som lol!! vill inte ha ett spel där man sänks i rating/ranking när nån vill trolla elr leava.

MVH,
David/chokladtomten

Permalänk
Inaktiv

http://www.quakelive.com/#!home
Grafiken kan diskuteras.

Permalänk

Nee vill mer ha lite "COD" aktigt men endå inte.. svårt att förklara men typ något sånt.

Permalänk
Medlem

Modern Shooter?

Visa signatur

AMD R5 1600 3.2 GHz | Gigabyte AX370 Gaming K3 | Corsair Vengeance LP 2x8GB 3200MHz CL16 | Sapphire RX580 Nitro+ 8GB | Phanteks Eclipse P400S | 1x Samsung 970 EVO 500GB 1x WD 500GB | Windows 11 Pro

Permalänk

BF3,Planetside 2 (gratis),CS,CoD,quake the list goes on....om du menar FPS spel.

Visa signatur

Proccesor:i5 3450 3,1 Ghz Grafik:GeForce GTX 650Ti 2GB Moderkort:MSI Z77A-G43 ATX Chassi:NZXT Source 210 Elite The voltage :D :Be quiet! Pure power L7 530W Bronze 80+ RAM:Corsair 8GB 1333Mhz HDD:1TB Western digital blue Skärm:BenQ 21,5 LED

Permalänk
Medlem

Hej David, kanske kan Path of Exile vara något för dig? http://www.pathofexile.com/

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk
Medlem
Skrivet av chokladtomten:

Hej!

Jag heter David och letar efter ett spel. Ni kanske undrar vad jag söker för något? Jo jag söker ett spel,spelar ingen roll vilken genre men en sak är viktig. Det får ej hänga på ett team typ som lol. Alltså vill gärna ha multiplayer men t.ex om nån är afk får det inte göra så mkt ingame lixom. Jag hoppas ni förstår. Grafiken spelar ingen roll men så klart roligt med tjusig grafik.

Det var allt, Kom ihåg: Inte som lol!! vill inte ha ett spel där man sänks i rating/ranking när nån vill trolla elr leava.

MVH,
David/chokladtomten

ja du david,kanske ghost recon online hade varit något för dig? eller kanske GTA IV? inte helt dåligt på pc efter man har uppdaterat och moddat lite

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem

Battlefield 3 om du vill ha ett nytt FPS spel med riktigt fin grafik , Guild Wars 2 om du gillar MMORPG , eller kanske Diablo 3 om du gillar att döda en massa "monster" ?

Om du vill så kan du kolla runt lite på forumet där det diskuteras spel för det finns en del Tips på spel? och liknade trådar redan

Här har du en där det är nån som söker ett MMO spel #13130328.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Theposjo:

Hej David, kanske kan Path of Exile vara något för dig? http://www.pathofexile.com/

Kostar det el. är det gratis?

Visa signatur

Asrock B85MPro4 - i5 4670K 4.2 GHz - Cooler Master Hyper 212 EVO - Corsair 8GB 1600Mhz - Gigabyte R9 390 - WD 1TB 7200RPM - BenQ XL2411Z - Fractal Design 650W - Windows 8.1 x64 - Func 460 - Qpad UC-50 - Qpad 5K Pro.
Inet Fraktfritt.
W7 boot through USB.

Permalänk

Vilka är de senaste spelen du spelat? personligen älskar jag mass effect serien, skyrim, fall out, metro 2033, far cry serien.

Visa signatur

Lite härlig psy trance?
https://youtu.be/5vHuLa-AC9Y

Permalänk
Medlem
Skrivet av m0xzii:

Kostar det el. är det gratis?

Gratis.

Visa signatur

MB/Case: ASUS ROG Strix B350-F || FD R6
PSU: Seasonic FOCUS Plus 750W Platinum
CPU/Cooler: Ryzen 5600 || Noctua NH-U12S
RAM: G.Skill FlareX 16GB 3200 CL14
GPU: ASUS RX7800XT TUF OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Weuffelhjaern:

Var/hur laddar jag ner det då?

Visa signatur

Asrock B85MPro4 - i5 4670K 4.2 GHz - Cooler Master Hyper 212 EVO - Corsair 8GB 1600Mhz - Gigabyte R9 390 - WD 1TB 7200RPM - BenQ XL2411Z - Fractal Design 650W - Windows 8.1 x64 - Func 460 - Qpad UC-50 - Qpad 5K Pro.
Inet Fraktfritt.
W7 boot through USB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m0xzii:

Var/hur laddar jag ner det då?

Gör ett account här: http://www.pathofexile.com/ och sen kommer du se en grön download knapp

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Theposjo:

Gör ett account här: http://www.pathofexile.com/ och sen kommer du se en grön download knapp

Ja, jag hittade det nu.

Visa signatur

Asrock B85MPro4 - i5 4670K 4.2 GHz - Cooler Master Hyper 212 EVO - Corsair 8GB 1600Mhz - Gigabyte R9 390 - WD 1TB 7200RPM - BenQ XL2411Z - Fractal Design 650W - Windows 8.1 x64 - Func 460 - Qpad UC-50 - Qpad 5K Pro.
Inet Fraktfritt.
W7 boot through USB.

Permalänk

K kanske ska fixa path of exile då

Permalänk
Skrivet av oTiuZ:

Modern Shooter?

Aa precis

Permalänk
Skrivet av chokladtomten:

Aa precis

Glöm inte att Planetside 2 är ett massivt FPS spel i en stor värld. Det är ca 500 år in i framtiden fast i detta fall s¨gör det ingenting. Det e inte så mycket 'superhitech' grejer med i spelet. Är gratis också! Annars finns det Battlefield 3

Visa signatur

Proccesor:i5 3450 3,1 Ghz Grafik:GeForce GTX 650Ti 2GB Moderkort:MSI Z77A-G43 ATX Chassi:NZXT Source 210 Elite The voltage :D :Be quiet! Pure power L7 530W Bronze 80+ RAM:Corsair 8GB 1333Mhz HDD:1TB Western digital blue Skärm:BenQ 21,5 LED

Permalänk
Skrivet av 420GBGlass:

Glöm inte att Planetside 2 är ett massivt FPS spel i en stor värld. Det är ca 500 år in i framtiden fast i detta fall s¨gör det ingenting. Det e inte så mycket 'superhitech' grejer med i spelet. Är gratis också! Annars finns det Battlefield 3

Testade det och det var ingen höjdare.

Permalänk
Skrivet av chokladtomten:

Testade det och det var ingen höjdare.

Jag tycker om det rätt så mycket...hemligheten är att joina en outfit om man nu,gillar att följa orders

Visa signatur

Proccesor:i5 3450 3,1 Ghz Grafik:GeForce GTX 650Ti 2GB Moderkort:MSI Z77A-G43 ATX Chassi:NZXT Source 210 Elite The voltage :D :Be quiet! Pure power L7 530W Bronze 80+ RAM:Corsair 8GB 1333Mhz HDD:1TB Western digital blue Skärm:BenQ 21,5 LED

Permalänk
Skrivet av 420GBGlass:

Jag tycker om det rätt så mycket...hemligheten är att joina en outfit om man nu,gillar att följa orders

Hmm jag är inte säker än.. ska testa POE också

Permalänk
Medlem

Starcraft 2!

Permalänk
Medlem
Skrivet av oTiuZ:

Modern Shooter?

Skrivet av chokladtomten:

Aa precis

Som jag skrev tidigare , Battlefield 3 kanske om du vill ha en modern shooter?

Permalänk
Skrivet av Dippex:

Som jag skrev tidigare Battlefield 3 kanske om du vill ha en modern shooter. Skrev aldrig att Skyrim är ett riktigt trevligt spel. Skyrim är ett RPG/äventyr typ där du kan göra llite va du vill

Skulle helst vilja ha f2p.

Permalänk
Medlem
Skrivet av chokladtomten:

Skulle helst vilja ha f2p.

Titta på gratisspelen i Steam Finns hur många bra som helst!

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk
Skrivet av Poddarn:

Starcraft 2!

Vad går det ut på och sådant..

Permalänk
Skrivet av xapa112:

Titta på gratisspelen i Steam Finns hur många bra som helst!

Vet inte vilket jag ska ha ..

Permalänk
Skrivet av chokladtomten:

Vad går det ut på och sådant..

Starcraft 2 är ett strategispel, och jag skulle också kunna rekommendera det om man gillar det såklart!

Permalänk
Skrivet av Jorremannen:

Starcraft 2 är ett strategispel, och jag skulle också kunna rekommendera det om man gillar det såklart!

Kollade upp det men inte min grej och det kostar så vill helst ha f2p

Permalänk
Medlem
Skrivet av chokladtomten:

Vet inte vilket jag ska ha ..

Testa blacklight retribution. Det är gratis på steam och det är många som gillar det. Jag gav det ingen riktig chans men det var värt att döda någon timme på.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core i7 4770K @ 4.2GHz | MSI Z87-G45 GAMING | Phanteks PH-TC14PE | MSI GTX 980 Ti Gaming 6G | Kingston HyperX Beast DDR3 2400MHz 16GB | EVGA SuperNOVA G2 750W | Samsung 840 EVO 120GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A400 240GB | Seagate Barracuda ST2000DM008 2TB | Fractal Design Define R4 | Lenovo Y27Q-20 | BenQ XL2411Z | Glorious Model I | Mountain Everest Max | Sennheiser HD 560S | FX-AUDIO DAC-X6 | Samson Meteor Mic