Följ Black Week på SweClockers
Permalänk
Avstängd

Den klassiska CPU tavlan

Hej, hade lite tråkigt i helgen och kunde inte hitta på att göra. Hittade gamla klassiska cpu:er och en tavla som jag kunde använda samt fick insitation utav andra här i swec.

Den klassiska CPU tavlan

Permalänk
Medlem

Haha shit va tomt det såg ut på den där väggen

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jerkanftw:

Haha shit va tomt det såg ut på den där väggen

Det kommer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alle22:

Det kommer

kommer vad? en gpu eller mobo tavla? swec redaktion har väll en MB tavla typ, har för mig jag sett den under jonas chassi resensioner

Visa signatur

Citera för svar :)

Intel 3770k / Msi Mpower / 980 TI / 16gb 1600mhz Corsair Vengeance / H100i / Silverstone Strider 1000w Gold / Samsung 830 128gb / Fractal Design Arc

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Najsisen:

kommer vad? en gpu eller mobo tavla? swec redaktion har väll en MB tavla typ, har för mig jag sett den under jonas chassi resensioner

Fler tavlor

Permalänk

Snygg, men den ser lite ensam ut ^^

Visa signatur

Att felsöka en dator på håll är som att köra bil från baksätet.

Nedanstående påstående är sant.
Ovanstående påstående är falskt.

Permalänk
Medlem

Vad är det för kontorsstol? Såg skön ut!

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Foolsidol:

Snygg, men den ser lite ensam ut ^^

Haha jag vet, men håller på få tag på mobo samt strippat grafikkort som ska på väggen

Skrivet av Rydisen:

Vad är det för kontorsstol? Såg skön ut!

http://jysk.se/kontor/kontorsstolar/gold/kontorsstol-fred-lad...

Permalänk
Medlem

Har en polare som har något liknande, fast ett helt soffbord med inglasade processorer, där i ligger väl ett 20 tal gamla godingar, sen har han långt över 300 andra cpu där den nyaste är en P4.. Enda han saknar är en 4004

Förövrigt, snyggt gjort, lite tråkigt att den hänger så tomt där, kanske göra den som ståendes tavla?

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Samsung S22

Permalänk
Medlem

Man ska göra en sådan, fast med nya processorer: I3,I5, I7 och I7 extreme