Tävla och vinn värstingdator!

Glömt mailen till steam

Permalänk
Medlem

Glömt mailen till steam

Så jag har glömt vilket mail konto jag hade till steam hittar inte mailet de säger att de har skickat bland mina aktiva mail adresser antar att det bara är att glömma sitt konto eller?

Problemen uppstår då steam har fått för sig att jag har bytt dator -.-

Permalänk
Medlem

Jag hade liknande problem, löste det genom "Glömt e-mail" eller liknande. Sen hade jag glömt lösenordet till det kontot och fick skicka det till min aktiva mail. Men jag kunde inte verifiera någon säkerhets info som "Senaste mottaget e-mail" etc. Men fick det ändå!

Visa signatur

Bara för att du inte hittar ett virus så betyder det inte att det inte finns där.

Jag anmäler mina egna kommentarer för att någon ska läsa dem.
<!-- Sad Smiley -->

Permalänk

Be en kompis att kolla din profil så borde han kunna se mail adressen Går inte det så kan du alltid maila steam o ange ditt användarnamn o fråga vad du har för mail kopplat lycka till!

Visa signatur

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!

Permalänk

Kontakta steam support har hänt samma med mig dom vill ha en cd key från något spel för atr bevisa att det är du exempelvis mitt tf2 pc fodral cdkeyn

Visa signatur

Hej

Permalänk
Medlem
Skrivet av tonny nordlund:

Kontakta steam support har hänt samma med mig dom vill ha en cd key från något spel för atr bevisa att det är du exempelvis mitt tf2 pc fodral cdkeyn

Tusen tack fan va skönt fick nytt lösenord nu.