[SimCity 5] Söker spelare till Ny region.

Permalänk
Medlem

[SimCity 5] Söker spelare till Ny region.

Jag har precis skapat en ny region med kartan "Reflection Atoll".

Det är en relativt liten karta med mycket naturresurser och vackert landskap. (Paradis ö-landskap)

Med bara en Great Works och relativt få spelare så kommer vi att behöva teamwork.

Detaljer:
- Regionen är Privat (Invite-only)
- Max 7 städer.
- Max 1 Great Works.
- Max 2 städer per spelare! - Ni får ta 2 städer var men inte mer.
- Ej sandbox / cheats
- Endast folk från SweClockers

Server: Europa East 3

Om ni är intresserade av att vara med, skriv ert Origin nick här eller i PM till mig så addar jag er.

Permalänk
Inaktiv

Fxfighter, samma nick i origin.

Permalänk
Medlem

Addat dig!

Permalänk
Medlem

Heter Samvar på Origin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peterboxy:

Heter Samvar på Origin

Addat!

Permalänk
Inaktiv

Två ytor kvar.

Permalänk
Medlem

Är gärna med!
Biermann

Visa signatur

Dator: AMD Ryzen 5800X | Arctic Freezer II 280 | Arous X570S Pro AX | 2x16GB Hyper X Fury DDR4 3600MHz | 980 PRO 1TB | EVGA 3080 FTW Ultra | Fractal Design Torrent | Enermax Revolution 1050W | Win 10 PRO | Asus PG279Q
Server: HP Microserver Gen8 | Intel Xeon E3-1260L | 16GB DDR3 ECC | 240GB SSD | 2x8TB WD White Label | TrueNAS

Permalänk
Medlem

Addat dig. Vi har 1 plats kvar.

Permalänk
Medlem

Joinar gärna, samma nick som här.

Permalänk
Medlem

vill också vara med! synd att man inte har spelet

Visa signatur

[I]YouTube.Com/WalkthroughHeroes[/I]

Permalänk
Medlem

Joinar gärna, nickar Haga95

Det verkar som att din värld är full med hänsyn till alla svar. Om några är sugna på att göra en värld med mig så skicka ett PM här på Sweclockers, lägg till mig på origin eller skype (nickar hagaz95).

Visa signatur

Fractal Design Define R4 || ASRock z77 extreme4 || Intel i5 3570K 3.4GHz + Noctua NH-D14|| EVGA GTX 670 FTW
2x4GB Corsair CL9 1600MHz || Corsair Force 3 120GB + 1TB Western Digital Caviar ||

Permalänk
Medlem

Verkade inte fått någon inbjudan, ska väl få den ingame?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peterboxy:

Verkade inte fått någon inbjudan, ska väl få den ingame?

Ni måste acceptera friend request i Origin innan jag kan bjuda in er till regionen. Efter att friend request är accepterad bjuder jag in er till regionen och då kommer det synas ett meddelande i övre, högra hörnet inne i spelet.

Det finns fortfarande 2 ytor lediga eftersom de senaste inte har accepterad invite! Vi får se vem / vilka som hinner först!

Jag har addat er allihop i varje fall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av VincHeee:

vill också vara med! synd att man inte har spelet

Tips. Köp spelet via den mexikanska Origin webbsidan. Behövs ingen proxy / vpn. Kostar runt 200kr.

Meddelar här när alla ytor är fyllda.

Permalänk
Medlem

Jag jojnar gärna om det finns platser kvar! Gutteprutt är mitt nick.

Permalänk
Medlem

Nu är regionen full! Har skrivit till några av er på Origin men inte fått något svar. Tog först till kvarn. Ledsen för er som inte får plats.

Kan dock tänka mig att spela på ytterligare en region. Om någon vill skapa en till så tveka inte att hojta!

Permalänk
Medlem
Skrivet av rEaX:

Tips. Köp spelet via den mexikanska Origin webbsidan. Behövs ingen proxy / vpn. Kostar runt 200kr.

Meddelar här när alla ytor är fyllda.

Men om man köper det från Mexico, kan man ha svenska då?:(

Vill också köpa Sim city, men inte betala 5-600 spänn...:p

Visa signatur

Dator 2012- Chassi: Antec Solo 2 Nätagg: OCZ 750w ZT series CPU: intel 3570k Moderkort: Asrock z77 extreme4 RAM: A-DATA 2x8GB SSD: 128GB A-DATA SX900 HDD: 3TB Seagate Barracuda 7200rpm, DVD-brännare: Plextor PX-L890SA
Skärm: (TV) LG32LS560T @ 32" TGB: Ducky G2pro PTB MX green

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonteMC:

Men om man köper det från Mexiko, kan man ha svenska då?:(

Vill också köpa Sim city, men inte betala 5-600 spänn...:p

Den mexikanska versionen är samma som i Europa.

Man kan ha både svenska, engelska, spanska, tyska, franska och alla språk som de nu erbjuder. Den ryska versionen har dock bara ryska så därför är Mexiko ett bättre val.

Notera att den väljer språket beroende på det språket du har valt att Origin skall använda. Är ditt Origin på svenska så blir spelet svenskt osv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rEaX:

Den mexikanska versionen är samma som i Europa.

Man kan ha både svenska, engelska, spanska, tyska, franska och alla språk som de nu erbjuder. Den ryska versionen har dock bara ryska så därför är Mexiko ett bättre val.

Notera att den väljer språket beroende på det språket du har valt att Origin skall använda. Är ditt Origin på svenska så blir spelet svenskt osv.

Okej, tack så mycket:)

Visa signatur

Dator 2012- Chassi: Antec Solo 2 Nätagg: OCZ 750w ZT series CPU: intel 3570k Moderkort: Asrock z77 extreme4 RAM: A-DATA 2x8GB SSD: 128GB A-DATA SX900 HDD: 3TB Seagate Barracuda 7200rpm, DVD-brännare: Plextor PX-L890SA
Skärm: (TV) LG32LS560T @ 32" TGB: Ducky G2pro PTB MX green

Permalänk
Medlem

Är det någon annan som har en region som vi kan spela på? Jag tycker spelet är kul men jag vill inte spela ensam och jag har inte lyckats joina någon region än.

Heter SweC_Gooface på origin, lägg gärna till mig om ni vill spela

Permalänk
Medlem
Skrivet av rEaX:

Nu är regionen full! Har skrivit till några av er på Origin men inte fått något svar. Tog först till kvarn. Ledsen för er som inte får plats.

Kan dock tänka mig att spela på ytterligare en region. Om någon vill skapa en till så tveka inte att hojta!

Jag är med då.

Visa signatur

3570k 4.7 ghz - ASUS 660ti - 4*4gb - 840 250gb
Citera för svar
/Jacob

Permalänk
Medlem

Jag har inte heller lyckats komma in på ett enda game. Adda gärna mig, Gutteprutt på europe east 3. Jag startar en region så är det bara att adda mig och säga till så bjuder jag in.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kromosom:

Jag har inte heller lyckats komma in på ett enda game. Adda gärna mig, Gutteprutt på europe east 3. Jag startar en region så är det bara att adda mig och säga till så bjuder jag in.

Jag gjorde det nu. Heter jacobtroll.

Visa signatur

3570k 4.7 ghz - ASUS 660ti - 4*4gb - 840 250gb
Citera för svar
/Jacob

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kromosom:

Jag har inte heller lyckats komma in på ett enda game. Adda gärna mig, Gutteprutt på europe east 3. Jag startar en region så är det bara att adda mig och säga till så bjuder jag in.

Jag har också lagt till mig nu som vän till dig, heter chaffis75. Spelar gärna i en region.

/Fredrik

Permalänk

Vi är två st som har börjat i en ny region där alla seriösa spelare är välkomna! lägg till Banditberra på Origin och släng iväg ett meddelande för invite!

Permalänk
Medlem

Skrev detta i en annan tråd, men fick inte svar:
Om man köper SimCity från Mexico-origin, kan man spela på de Europeiska servrarna då?:)

Visa signatur

Dator 2012- Chassi: Antec Solo 2 Nätagg: OCZ 750w ZT series CPU: intel 3570k Moderkort: Asrock z77 extreme4 RAM: A-DATA 2x8GB SSD: 128GB A-DATA SX900 HDD: 3TB Seagate Barracuda 7200rpm, DVD-brännare: Plextor PX-L890SA
Skärm: (TV) LG32LS560T @ 32" TGB: Ducky G2pro PTB MX green

Permalänk
Medlem
Skrivet av Banditberra:

Vi är två st som har börjat i en ny region där alla seriösa spelare är välkomna! lägg till Banditberra på Origin och släng iväg ett meddelande för invite!

Har lagt til dig som vän ikväll, spelar gärna en stad i er region. Heter chaffis75.

/Fredrik

Permalänk
Medlem
Skrivet av Banditberra:

Vi är två st som har börjat i en ny region där alla seriösa spelare är välkomna! lägg till Banditberra på Origin och släng iväg ett meddelande för invite!

Är också gärna med. Heter SweBiker på Origin.

Visa signatur

Idioter förbokar datorspel.

Permalänk
Medlem

Är också gärna med om det finns nån plats ledig.

Permalänk

deltar gärna, skriv server och användarnamn så hoppar jag på....