Permalänk

Moddat Cooler Master Elite 430!

Tjena, skapade ett galleri för ett tag sedan där jag skrev att jag funderade på att modda mitt Cooler Master Elite 430 chassi, och detta har jag med pappas hjälp nu utfört, tycker själv att det ser riktigt mycket bättre ut nu än vad det gjorde innan, innan hade den mycket mindre ruta, plus att den hade ett lufthål, som jag störde mig grymt mycket på.. Tog inte bilder när vi skar ut alla bitar och rutan, men det gjorde pappa på sitt jobb, men jag tog andra bilder under tiden

Moddat Cooler Master Elite 430!

Permalänk
Medlem

snacka skillnad

bra jobbat^^ klar femma

skulle inte skada med lite ljusare bilder^^

btw byt skruvarna till svarta stjärnskruvar, mycket snyggare skruvar^^

Permalänk
Medlem

Fan vad läckert kan inte din farsa göra så åt mig med :D!!

Permalänk
Medlem

Jäklar, vilken skillnad! Från något random utskuret från fabrik till något som ser riktigt premium ut!
Däremot vet jag inte om jag personligen skulle ha satt glas över hårddiskburarna också.

Visa signatur

Har en förkärlek för alternativa standarder och trä; Trädator, Trätangentbord.

Permalänk
Avstängd

Varför har du AC koden inne i burken?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hag.com:

Jäklar, vilken skillnad! Från något random utskuret från fabrik till något som ser riktigt premium ut!
Däremot vet jag inte om jag personligen skulle ha satt glas över hårddiskburarna också.

Tänkte exakt samma sak, att jag inte skulle satt över burarna. Ändrade mig dock efter några minuters stirrande

Ser fett najs ut, fortsätt komma med bra idéer och hälsa farsan!

Visa signatur

Citera för svar :)

Intel 3770k / Msi Mpower / 980 TI / 16gb 1600mhz Corsair Vengeance / H100i / Silverstone Strider 1000w Gold / Samsung 830 128gb / Fractal Design Arc

Permalänk
Skrivet av Gulbanan:

snacka skillnad

bra jobbat^^ klar femma

skulle inte skada med lite ljusare bilder^^

btw byt skruvarna till svarta stjärnskruvar, mycket snyggare skruvar^^

Jag har andra skruvar som jag ska skruva dit när jag kommer hem
Tack BTW

Permalänk
Skrivet av hag.com:

Jäklar, vilken skillnad! Från något random utskuret från fabrik till något som ser riktigt premium ut!
Däremot vet jag inte om jag personligen skulle ha satt glas över hårddiskburarna också.

Tack som fan, jag skulle haft mindre plexi... Men farsan fattade fel, tycker att det inte gör så mycket för tillfället!

Permalänk
Skrivet av Najsisen:

Tänkte exakt samma sak, att jag inte skulle satt över burarna. Ändrade mig dock efter några minuters stirrande

Ser fett najs ut, fortsätt komma med bra idéer och hälsa farsan!

Tänkte lite samma efter en stund också, tänkte först ha mindre plexi.. Men detta blev riktigt bra tycker jag :), ska kanske oclså sätta dit en gummilist mellan plexiglaset och själva plåten

Permalänk
Skrivet av Alle22:

Varför har du AC koden inne i burken?

Hahahahah ojdå.. Har inte tagit ut den.. Jag la in den där och glömde ta ut den Gör det när jag kommer hem sen

Permalänk
Skrivet av Jutah97:

Fan vad läckert kan inte din farsa göra så åt mig med :D!!

Han sa att han skulle tänka på saken, men det svåra blir ju att få dit den, vi var ju tvungna att skruva i den i chassit.. Och då var vi även tvungna att göra hål i chassit. Men han skulle tänka påt.

Permalänk
Medlem

Snyggt gjort en klar 5a

Permalänk
Skrivet av Computerguy:

Snyggt gjort en klar 5a

Tack som fan

Permalänk

No offence, men det förra var snyggare

Visa signatur

<|FD Define Mini|> |CPU: Intel Core I5 4570 |GPU: Gigabyte GeForce GTX 660 |RAM: 8GB DDR3 |HÅRDDISK: 1000GB |

Permalänk
Skrivet av ALBiiJONzz:

No offence, men det förra var snyggare

Alla har ju sina egna åsikter. Men jag tycker att detta var bättre, plus att detta var stabilare

Permalänk
Medlem

Väl utfört

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av KKay:

Väl utfört

Jo det är ju bättre material än originala saker.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

5p för gubbens stasch!

Visa signatur

Intelligent idé, varje gång de behöver förstöra information som de har använt för ett signalspaningsuppdrag bränner de en raidarray i sitt centrala disksystem.

Effektivt användande av skattepengar? Kom du på idén när du låg i badkaret?

Permalänk
Skrivet av Emilkjellner:

5p för gubbens stasch!

Tackar!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av meastro:

Jo, det blev riktigt bra faktiskt

Permalänk
Medlem

Tillsynes lätt modifikation, men vilken skillnad! Snyggt!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Skrivet av Marticus:

Tillsynes lätt modifikation, men vilken skillnad! Snyggt!

Skickades från m.sweclockers.com

Ja, det var en enkel men riktigt snygg modifikation! Tack