Permalänk
Medlem

Ny svensk hårdvarusite!

Min egen givetvis!

Kom gärna in och regga er i forumet och börja snacka så att det kommer igång lite!

Kommentera gärna vad ni tycker.

Här: Stanproject

Visa signatur

EPoX EP-8RDA+[¤]Athlon XP 2100+[¤]TwinMOS PC3200 m/Winbond[¤]Radeon 9700[¤]Antec 480W[¤]Vattenkylning[¤] 3D Mark 2001 SE

Permalänk
Avstängd

Sidan fungerar inte i Opera, i alla fall inte speciellt bra. I IE tror jag sidan ser bra ut däremot.

Ett annat litet tips, ta bort forumet. Det är nog inte ens en handfull från Sweclockers som skulel vara aktiva på det där forumet, eftersom jag tror det flest är helnöjde med det här

Visa signatur

H.T.I.D.
One man to rule them all.
Jag har en Powerbook G4 667MHz.

Permalänk
Medlem

varför ska han ta bort forumet ? kanske finns folk som vill skriva där, hela internet härstammar inte från och sitter inte på sweclockers Potatisen

Permalänk
Avstängd

Jo, nästan I alla fall alla hårdvarufreaks.

Visa signatur

H.T.I.D.
One man to rule them all.
Jag har en Powerbook G4 667MHz.

Permalänk
Medlem

Ja jag tänker inte ta bort forumet i alla fall,,

Sedan fungerar sidan alldeles utmärkt i senaste Opera 7.0 och lägre versioner känns det knappast lönt att kämpa med.

Visa signatur

EPoX EP-8RDA+[¤]Athlon XP 2100+[¤]TwinMOS PC3200 m/Winbond[¤]Radeon 9700[¤]Antec 480W[¤]Vattenkylning[¤] 3D Mark 2001 SE

Permalänk
Medlem

Finfin! Sköna färger, stilren grafik, bra recension, utförliga guider....
Kan de bli bättre!?
Ta inte bort forumet

Visa signatur

Jag lider av Tropophobia.

Permalänk
Medlem

Ett bra tips är att kolla in detta:
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.stanprojec...

EDIT: Ser för övrigt någorlunda bra ut i mozilla men det är en del fel.

Visa signatur

Vi radioamatörer gör det i vågor... ~~~~73 de SM4XSN
AMD64 3200+@2450Mhz| H2O-kylning | LG Electronics 915FT 19" | Sapphire Radeon 9600 Pro Fireblade | Seagate 7200.7 160gig x 2

Permalänk
Glömsk

Ser bra ut, men tycker du ska göra knapparna gråa som standard och blåa när man hovrar dem, inte tvärs om.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Medlem

Snygg sida
kul guide den där coolbits.. visste jag faktsikt inte

Visa signatur

"Anyone who puts a small gloss on a fundamental technology, calls it proprietary, and then tries to keep others from building on it, is a thief."
-Tim O'Reilly "http://iiice.net/~ice/stuff/secret_msg.wav" - who?

Permalänk
Medlem

psst... om man går in på tester och sen på testet så står det guide som titel.

Visa signatur

"jag tycker att du verkar ha en något klurig men SUND linsällning till livet!"

Permalänk
Medlem

Får tacka så mycket för all possitiv kritik!

merenge Nu står det "Tester" på tester..

Psionicist Knapparna är också ändrade så att de är gråa som standard och lite mer ljusblåa när man hovrar över dem.

Blev det bättre eller sämre? Se efter själv

Visa signatur

EPoX EP-8RDA+[¤]Athlon XP 2100+[¤]TwinMOS PC3200 m/Winbond[¤]Radeon 9700[¤]Antec 480W[¤]Vattenkylning[¤] 3D Mark 2001 SE

Permalänk
Medlem

Riktigt snygg sida! Kommer nog kanske vara där en del.

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timpa
Riktigt snygg sida! Kommer nog kanske vara där en del.

Då är det bara regga sig i forumet också,,

[Ontopic] Skall säga att mitt webhotell som finns i Danmark och heter B-one verkar ha problem med servern. Tydligen så är det någon sida som
tar väldigt mycket resurser vilket reulterar i att det ibland går segt eller att man inte alls kan nå sidan.

Visa signatur

EPoX EP-8RDA+[¤]Athlon XP 2100+[¤]TwinMOS PC3200 m/Winbond[¤]Radeon 9700[¤]Antec 480W[¤]Vattenkylning[¤] 3D Mark 2001 SE

Permalänk

vore trevligt om man kom in på sidan också...

edit: ah, där stod det nått om det ja:)