Permalänk

Grym jävla maskin!!

Kolla in detta stycke maskineri!

http://users.fmg.uva.nl/rstoter/prom-li-pro/prometeia/prom-li...

Helt otroligt jävla snyggt gjort!

Visa signatur

Progressive State Of Mind
When the needle drops, the bullshit stops "Anthony Pappa"

Permalänk
Medlem

Ja det var helt ok faktiskt.

Visa signatur

Datorer - M1 MacBook Pro 14"
Hörlurssystem - Scarlett 4i4 / Objective2 / Beyerdynamic DT 770
Ljudsystem - NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 718 Spyder

Permalänk
Medlem

gääsp... gammal........

Permalänk
Medlem

Snygg

Visa signatur

[1,2,3]

Permalänk

gammal är den men inget fel på den

Permalänk
Medlem

Ännu ett tivoli...

Visa signatur

En sann moddare blir aldrig klar.MBY är SWEC SSD Kung!
Har hängt här sedan 2002. Började modda vid P200. Har gröna datafingrar. -Och du undrar hur jag kan veta allt?!?!?

|4700K|HD7970matrix|16Gb|Seasonic x-650|WaterC DDC BIP120+MP-05|

Permalänk
Medlem

Men han har nog missuppfattat de här med vattenkylning han har ju 12 st fläktar i lådan

Visa signatur

Powered by Kimpan

Permalänk
Avstängd

jävligt snyggt

Permalänk
Medlem

Ja men jag tycker inte om när folk får massa skit gratis bara för att göra sånt... Tråkigt... Och den där lär ju vara gjord av någon som fick en oändlig budget för att uppnå ett snyggt resultat... Roligare om det är typ som en privatperson som har tagit sina stålar och inte ätit på några månader för att ha råd

*avis på burken*

Visa signatur

Star Citizen #75162

Permalänk

ähh det där lär ju inte varit så svårt att fixa...bara att sitta och skruva en stunnd....han har ju köpt allt...men men....det ser ju bra ut...lite många fläktar doh....

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Varför ska alla envisas med att bygga in lyse i datorn..hör liksom inte hemma där.

Permalänk
Medlem

Varför envisas alla med att bygga datorer som låter mer än en finlandsfärja är en bättre fråga.

Visa signatur

"Don't you worry, i'm a gamm-M.U.C.K.:ad signalmekaniker."
AMD Athlon 64 3200+ 1024mb ram PC3200, GF6800GT 128Mb, ~800Gb (Dumma D70 som slukar HDD >.<) Hdd SB Audigy2 platinum
Atmel ATmega8515 @ 4mhz, 5v core. Har full koll på 8 LED iallafall

Permalänk

fegt o köpa alla grejjer ju...den gången nån börjar med o linda fläktarna själv o köpa separat chipset å sen löda ett eget mobo blir jag riktigt impad

Visa signatur

Do never undrestimate the power of a large number of morons

Permalänk
Medlem

Jag tycker då inte den är vidare tuff.
Den skiljer sig inte precis från mängden iaf.......
Lite blåa ccfl's bara ju och köpt vatten kylning...

Visa signatur

.:cpu:. core i7 6700K @ 4.0ghz .:mobo:. asus z170-pro .:ram:. 2x16gb .:gfx:. msi 1070 ventus .:hdd:. samsung m2 evo 1tb .:case:. nzxt .:psu:. silver power 850w
hobby reaperpedals.com

Permalänk
Avstängd

Gammal men ack så snygg

Visa signatur

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Permalänk
Medlem

imponerande.. både promme, vattenkylning och massa luftkylning. Som sagts tidigare i denna tråd, den där låter nog rätt mycket.

Permalänk

Ja den är ju inte ny direct, men snygg det är den!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Undra om det var någon som kastade fläktar på honom??
Mera intressant o hålla låg ljudnivå...

Visa signatur

| Barton2500+@12.5x166 | Asus A7N8Xdeluxe | 1024 MB PC3200 | GF6800 | 80 + 80 GB Maxtor |

Permalänk
Medlem

äh.... å ha kylning är ju nästan lika fegt som att ha hjälm!!!

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem

Fint, gav mig en del inspiration till mitt addtronics-projekt.

Visa signatur

Jag vet att du inte kan, men om du hade kunnat hur hade du gjort då?

Permalänk
Medlem

Vackert !

Visa signatur

w y s i w y g

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kent2
Ännu ett tivoli...

HAHAH
håller med!!

Permalänk

Ja den lär låta som en Concorde men den är vacker att titta på!

Visa signatur

Progressive State Of Mind
When the needle drops, the bullshit stops "Anthony Pappa"

Permalänk
Medlem

skitfin!

Permalänk
Medlem

ehh chassit som nån på forumet gjorde med prometeria i sin lianli är snyggare...

Visa signatur

fire walk with me.

Permalänk

min bror snickrar ihop de mesta av sin vattenkylning själv. han är ju jätteduktig på att bygga o pilla med elektriska saker men jag ser ju framför mig hur vattnet sprutar åt alla håll =P

Visa signatur

Mvh General_Johnson

Permalänk
Medlem

snyggaste jag har sett på länge...

Visa signatur

intel P4 2.00ghz | NVIDIA GeForce3 ti200 | IBM 4x80gb

Permalänk

kewl d00d

Visa signatur

[size="1"]...and on the 8:th day God[/size] [font="arial"][size="3"]overclocked[/size][/font].

Permalänk

Till alla som säger att det är från fabrik, går detta att köpa till ett lian-li?
http://users.fmg.uva.nl/rstoter/prom-li-pro/prometeia/106.JPG

Visa signatur

I7 4770K, MSI Z87-GD65, Gainward GTX770 SLI, 32 Gb Kingston CL11 2400Mhz XMP Beast , Corsair 750D, 2x Seagate Barracuda 3TB Raid 1, Sandisk Extreeme II 240 GB, be quiet! Dark Power Pro10 850W, Logitech G510+G400+G930+Z680

Permalänk

fy fan va najs

Visa signatur

((::In Trance We Trust::))
E6600 7900GTO