Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Medlem

Japp, att det drabbar det mesta av semestern gör det inte bättre... :/
Aja blir att hitta ett bra nackskydd nu så man inte har mer otur nästa gång.

Visa signatur

Chassi: NZXT H200 MoBo: Asus X470 Strix CPU: Ryzen 2600X GPU: MSI RTX 2070 RAM: Corsair Vengeance 16 GB PSU: EVGA Supernova G3 550W SSD: Samsung 970 Evo

Permalänk
Medlem

Själv är man glad som fan! Fick min lön igår och det var 2000 kr mer än vad jag förväntade mig.

Permalänk
Skrivet av Kalium:

Jag har varit 18 i över ett halvår, aldrig haft en tjej och inte heller fått nån i säng. Har magrutor, en hel del muskler och ser mig inte som en dålig människa direkt. Fast iofs, är väl inte den vackraste på denna jord. Det längsta jag kommit var nu i midsommar då jag hånglade med en tjej på en nattklubb i Tyskland. Båda var så fulla att vi knappt kommer ihåg det, dessutom fick jag reda på dagen efter att hon hade kille redan.

Summa summarum, känn dig inte så nere över det. Du kommer hitta någon förr eller senare

Nej, det är mer så att man märker att alla klasskamrater gamla som nya får pojk/flickvänner och ja.. man känner sig utanför på något vis.. en tjej ifrån min gamla klass frågade om jag nånsin haft en tjej och jag svarade självklart nej.. hon kollade på mig från topp till tå och sa; "ja, jag ser ju varför"

Det gjorde min dag.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU:AMD FX8320 4Ghz 8core||MB:Gigabyte GA-970A-DS3 ||
RAM:corsair vengeance 8gb 1600mhz||GPU:Asus Geforce GTX 760 2GB OC||
PSU:corsair RM750W||CHASSI: Nanoxia Deep Silence1 ||
HDD: en j*vla massa||SSD:120Gb||
Frakfritt inet

Permalänk
Medlem

Att inte grannar (gissningsvis araber eller nåt) kan hålla tyst efter kl 11 utan ska föra en massa djuriska läten som hörs tydligt genom de dåligt ljudisolerade bongotrummorna till betonggolv/väggar och som grädde på moset är det svinvarmt så att man badar i svett,nu har man varit uppe hela natten.
Kan påpeka att i normala fall har jag inga problem med att somna men igår gick det fan inte,låg bara och störde mig på alla ljud som hördes som kändes obehagliga för min del.

Permalänk
Medlem

Känner mig gammal och börjar bli dragen dag nummer tre så här på Hamnfesten, kommer bli så jävla bra drag på Alphvaille ikväll!

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

Känner mig som ett barn på julafton

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexstheman:

Jag är galet deprimerad... är snart 18 har aldrig haft en tjej... inte heller fått nån i säng.. visst jag ser verkligen inte bra ut.. är inte "tjock" har normal kropp.. lite kurvor så.. och är för det mesta glad och så.. men på senaste tiden har jag blivit galet deprimerad! :S

Skickades från m.sweclockers.com

Skit i det och gör sånt du tycker om istället. Ytliga förhållanden baserade på sex och lögner är så otroligt värdelösa och det finns definitivt inget fel på att inte vilja leka den leken. Jobba på att vara en bra människa, bygg på dina styrkor och skit i sexet så kommer det av sig självt om du bara är öppen för att träffa nya människor. Det är otroligt överhypat och är inte långt från onani om det inte är med någon du har ett meningsfullt förhållande med.

Visa signatur

i5-4670k | GTX 670 | ASUS Z87-A | 2x4GB Corsair Vengeance 1333 MHz | Corsair VX 450 | 80 GB Intel X25 SSD systemdisk | 256 GB Samsung 840 spel/cachedisk | 2+3 TB WD Green lagringsdiskar | Fractal Define R4 | G2420HDBL (24") + L227WT (22")

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ingen:

Skit i det och gör sånt du tycker om istället. Ytliga förhållanden baserade på sex och lögner är så otroligt värdelösa och det finns definitivt inget fel på att inte vilja leka den leken. Jobba på att vara en bra människa, bygg på dina styrkor och skit i sexet så kommer det av sig självt om du bara är öppen för att träffa nya människor. Det är otroligt överhypat och är inte långt från onani om det inte är med någon du har ett meningsfullt förhållande med.

Kan vara bland det klyftigare jag läst på denna sidan.

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Ingen:

Skit i det och gör sånt du tycker om istället. Ytliga förhållanden baserade på sex och lögner är så otroligt värdelösa och det finns definitivt inget fel på att inte vilja leka den leken. Jobba på att vara en bra människa, bygg på dina styrkor och skit i sexet så kommer det av sig självt om du bara är öppen för att träffa nya människor. Det är otroligt överhypat och är inte långt från onani om det inte är med någon du har ett meningsfullt förhållande med.

Nog fan det bästa jag läst på väldigt länge på forumet!

Ni andra överkåta fjortisar, här har ni nåt att ta åt er!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ingen:

Skit i det och gör sånt du tycker om istället. Ytliga förhållanden baserade på sex och lögner är så otroligt värdelösa och det finns definitivt inget fel på att inte vilja leka den leken. Jobba på att vara en bra människa, bygg på dina styrkor och skit i sexet så kommer det av sig självt om du bara är öppen för att träffa nya människor. Det är otroligt överhypat och är inte långt från onani om det inte är med någon du har ett meningsfullt förhållande med.

Amen!

Visa signatur

Äger en sån där PC sak men en KNAPP på?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Den var bra! Haha, han kommer bli miljonär!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ingen:

Skit i det och gör sånt du tycker om istället. Ytliga förhållanden baserade på sex och lögner är så otroligt värdelösa och det finns definitivt inget fel på att inte vilja leka den leken. Jobba på att vara en bra människa, bygg på dina styrkor och skit i sexet så kommer det av sig självt om du bara är öppen för att träffa nya människor. Det är otroligt överhypat och är inte långt från onani om det inte är med någon du har ett meningsfullt förhållande med.

Jag snor den texten av dig.

Man undrar hur han tänker, man kan få den koden gratis efter 1 sekunds googlande:P

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

Jag snor den texten av dig.

Go for it.

Visa signatur

i5-4670k | GTX 670 | ASUS Z87-A | 2x4GB Corsair Vengeance 1333 MHz | Corsair VX 450 | 80 GB Intel X25 SSD systemdisk | 256 GB Samsung 840 spel/cachedisk | 2+3 TB WD Green lagringsdiskar | Fractal Define R4 | G2420HDBL (24") + L227WT (22")

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Frugan köpte två Jättekackerlackor idag när vi var till Uppsala.

Vet inte om man är glad eller ledsen. Haha.
Aja, då kanske hon inte klagar när jag vill köpa något nästa gång.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Skit förbannad , scuba gragas är på sale på LoL i en bundel (min favorit champion , gragas då) skinet vart borttaget 2011 , och finns bara i den här bundlen under några dagar , och för att få tag i det så måste jag få tag i 200 spänn , men idiot som jag är så har jag slängt mina pengar överallt och torkat mig i röven med dom sista örerna , så nu sitter man här och hör hur polarn är skit glad -.-
(som enbart köpte det för att irritera mig)...

livet som en nörd suger..

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem

Mäklaren ringde mig förut sa att affären borde bli klar idag ringde igen och sa att budgivare nr2 ville vänta med att lämna sitt sista bud på måndag pga att han skulle kolla på 2 andra lägenheter under helgen och säljaren sa ok till att vänta...

Lagom irriterad.

Permalänk
Medlem

Tjejen säger helt plötsligt att hon är trött, och så ligger man där med värsta bången, ja då blir man galen. Men det kommer fler tillfällen, ja visst, men det är jobbigt när det händer.

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem
Skrivet av skog1s:

Tjejen säger helt plötsligt att hon är trött, och så ligger man där med värsta bången, ja då blir man galen. Men det kommer fler tillfällen, ja visst, men det är jobbigt när det händer.

Då är det dags för ett besök från Lena Handén.

Visa signatur

i5-4670k | GTX 670 | ASUS Z87-A | 2x4GB Corsair Vengeance 1333 MHz | Corsair VX 450 | 80 GB Intel X25 SSD systemdisk | 256 GB Samsung 840 spel/cachedisk | 2+3 TB WD Green lagringsdiskar | Fractal Define R4 | G2420HDBL (24") + L227WT (22")

Citera för svar!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Ingen:

Då är det dags för ett besök från Lena Handén.

Lena, oförglömliga Lena?

Permalänk
Medlem

Min nya dator kraschar så fort jag spelar, så det är lite surt. Får hoppas att inet hittar felet snabbt så jag slipper vänta länge.

Visa signatur

[AMD 1600][GTX 1060][Phanteks eclipse P300][8GB]
Spotify: Rap Reggae

[Citera för svar.]

https://soundcloud.com/ega-production

Permalänk
Medlem

Min Nexus 7 tog bara en dag på sig att komma med Posten, har knappt sovit inatt (har sömnproblem och när jag väntar på något blir det värre) och när jag väl får hem den är den DOA och jag får en ersättare tidigast på tisdag

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

Måndag.

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

Fet sur på läkarkåren, de gjorde fel 5 gånger helt otroligt. Dessutom får de göra hur mycket fel som helst eftersom det blir inga konsekvenser.

Permalänk
Medlem

99 samtal före lunch, det är tamigfan vad man tar under en hel dag annars. Huvva, ingen lugn stund här inte.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Fick schemat för utbildningen jag började på, börjar klockan 8 varje dag dom första veckorna Får gå upp typ halv 6 för att hinna med...

Permalänk
Skrivet av voro12:

Fick schemat för utbildningen jag började på, börjar klockan 8 varje dag dom första veckorna Får gå upp typ halv 6 för att hinna med...

Det blir inget bättre i arbetslivet om man inte har kontorstider då...

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sennebring:

Det blir inget bättre i arbetslivet om man inte har kontorstider då...

Visst är det så, men förhoppningsvis har jag inte 1 timme & 20 minuter till jobbet då

Permalänk
Medlem
Skrivet av voro12:

Visst är det så, men förhoppningsvis har jag inte 1 timme & 20 minuter till jobbet då

Tror nog du överlever. Min far pendlade 10 mil enkel väg till jobbet i åtta år. Och det finns säkert ännu värre historier också

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalium:

Tror nog du överlever. Min far pendlade 10 mil enkel väg till jobbet i åtta år. Och det finns säkert ännu värre historier också

Haha, fyfan. Far min har ca. 30 sekunder till jobbet (rakt över gatan). men men, överlever nog som sagt