Permalänk
Medlem

Självmord?!

Hej!
Är en användare här på forumet, men många vet vem jag är så skriver via en annan profil istället...
Det är så att jag har nått botten två gånger nu, det är hela en lång historia, sitter nu och väntar på att det ska bli mat på skolan, då sticker jag och lägger mig på spåret som inte är allt för långt härifrån.
Tänkte bara berätta skiten, tack för tiden på forumet och hej då!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tupas:

Hej!
Är en användare här på forumet, men många vet vem jag är så skriver via en annan profil istället...
Det är så att jag har nått botten två gånger nu, det är hela en lång historia, sitter nu och väntar på att det ska bli mat på skolan, då sticker jag och lägger mig på spåret som inte är allt för långt härifrån.
Tänkte bara berätta skiten, tack för tiden på forumet och hej då!

Just don't do it! livet blir bättre trust me

Visa signatur

Stationär : I5-4670s | 16GB Ram | 1920x1200x2| HD7950 | 240GB SDD + 3TB + 2TB HDD|OSX 10.10
Bärbar: Clevo w230ss | I7-4810Qm | 16GB Ram |1920x1080| HD 4600+ GTX860M | 256gb msata SDD x2 + 1TB HDD|Windows 8.1

Permalänk
Avstängd

Hej Tupas!

Det tycker jag verkligen inte du ska göra! Stanna kvar med oss här på Sweclockers forum!

Permalänk
Medlem

Gör det inte! Prata med någon på skolan (kompis eller skolsköterskan t.ex.). De kommer säkert att hjälpa och stötta dig!

Då du fortfarande går i skolan kan jag inte tänka mig att du har upplevt tillräckligt dåligt för att du ska behöva ta ditt eget liv. Det är inte rätt väg att gå!

Permalänk

Du skriver att du har nått botten två gånger? Men det betyder ju att du tog dig igenom första gången! Då klarar du det den här gången också! Sök hjälp - det FINNS hjälp att få!!

Permalänk

Om du är så ung att du fortfarande går i skolan så kan livet vända och bli mycket bättre i framtiden än det kanske är nu.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Avstängd

Gör det inte!
Om livet känns segt just nu så innebär det inte att det alltid kommer vara så.
Saker och ting förändras alltid, även om man inte tror det för tillfället , och oftast till det bättre.

Permalänk

Kan någon kolla IP numret och polisanmäla? Anmälde det också på forumet se en mod eller någon annan kan göra det.

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Freddemann:

Kan någon kolla IP numret och polisanmäla? Anmälde det också på forumet se en mod eller någon annan kan göra det.

Vi har vidtagit åtgärder.

Till alla, tänk på vad ni skriver i tråden! Den här typen av situationer är alltid känsliga.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tupas:

Tänkte bara berätta skiten

Du får gärna återkomma till tråden i morgon och berätta mer. Om du inte önskar berätta så går det också bra, men titta gärna förbi i morgon.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Hej alla.
Fick prata med en nära kompis och det är löst, alltså jag mår bättre nu.
Tack alla, det är bra nu.

Jag stannar på swec<3

Permalänk
Relik 📜

Skönt att höra, se till att ta hand om dig!

Jag sätter ett lås på den här tråden så det inte blir några konstiga efterslängar.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S