The Elder Scrolls Online

Permalänk
Medlem
Skrivet av H4nsson:

Vet inte än, Ska köra Bow som primary weapon iaf Får se vilken klass som verkar bäst, Du då?

Pet classer är ofta min favorit så sorcerer med dedric summoning låter skoj. Något specielt med bow som jag bör veta?

Visa signatur

Corsair Crystal 280X Chassi// AMD Ryzen 5800X3D// PowerColor RX 6900 XT// Corsair 3200Mhz 64GB// Asus X570-I // Corsair AX 760W // Samsung 960 EVO 250GB Nvme SSD // Samsung 980 PRO 2TB Nvme SSD // Samsung 850 EVO 1TB SSD //Samsung Odyssey Neo G9 // Windows 11 Pro X64

Permalänk
Medlem
Skrivet av H4nsson:

Yes! Är riktigt taggad, Risken är dock stor att det kommer bli en enda stor lagg fest

Tycker inte det gör något om det är en laggfest Har inga förväntningar alls på detta spelet (än så länge). Bara man kommer in och kan pilla lite i char creation iaf.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Verkar inte gå logga in på deras sida.... provade reseta passwd men det går ändå inte.
nån mer som har problem?

edit

va inget

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Skrivet av chrisragnar:

Attans tänkte precis samma sak, vi är 2 av 3 som fick invite till helgen <_<

Har en kod jag kan ge bort.

Meddela mig om du vill ha den

Sorry den försvann efter 20sec då min kompis snodde den. Hoppas att ni hittar andra keys

Visa signatur

Ipad 4 16gb|Stationär: Asus P55, MSI GTX560ti, I5 760 2,8GHz, Crosair 4Gb 1600MHz, 1Tb Hdd|Laptop, gammal compac.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Doddel_98:

Har en kod jag kan ge bort.

Meddela mig om du vill ha den

Om han inte ska ha den så tar jag gärna den!

Permalänk

Attans att man inte tänkte på detta innan, hade vart roligt att testa på hur det är :/

Visa signatur

**Inget värt att skryta om**

Permalänk
Medlem

är det nån som har kommit in? får bara error 103

Permalänk
Skrivet av Viochee:

är det nån som har kommit in? får bara error 103

Kommit in i spelet? Betan börjar ju inatt, 00:00

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk
Medlem

men jaha, tänkte fredag 00:00 >.<

Permalänk
Medlem

(EST) 6PM Friday = (GMT+1) 00.00 Lördag natt

Men tvivlar på att man kommer in då, ska istället satsa att komma in tidigt på morgonen

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem

Själv väntar jag fortfarande på svar från supporten ang. den bortsprungna nyckeln som skickats till min gamla mailadress som inte är i bruk. Jag börjar känna mig uppgiven. Tröstbeställer en pizza.

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem
Skrivet av N_Micke:

Själv väntar jag fortfarande på svar från supporten ang. den bortsprungna nyckeln som skickats till min gamla mailadress som inte är i bruk. Jag börjar känna mig uppgiven. Tröstbeställer en pizza.

Om mailen inte är i bruk, hur vet du att de skickat en kod dit?

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär

Permalänk
Medlem

Jag har fått en kod och spelet är installerat så nu inväntar man bara gametime!

Någon som vet vad det kräver för grafikkort och sånt i datorn för att lira på bra grafik?

Permalänk
Skrivet av duckstar:

Jag har fått en kod och spelet är installerat så nu inväntar man bara gametime!

Någon som vet vad det kräver för grafikkort och sånt i datorn för att lira på bra grafik?

Är förmodligen inte speciellt krävande med tanke på att det är ett MMO Vad har du för cpu och grafikkort?

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andiders:

Om mailen inte är i bruk, hur vet du att de skickat en kod dit?

Mailade och frågade, mycket riktigt hade det skickats en kod dit. Bara jag verifierade mitt namn o födelsedata skulle den skickas till min nya mail. Men ikke.

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk

Jag kunde logga. Håller på göra min karaktär nu.

Permalänk

FEQJBFQEIFUBQEFG

INGAME QPOEFQPEINF

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusNeuman:

FEQJBFQEIFUBQEFG

INGAME QPOEFQPEINF

SJDJASDJSAJJDA INDEED

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem

Grattis till er alla, hoppas det ser bra ut och att ni får en stimulerande helg!
Skriv gärna era egna summeringar sen , "pros n cons" för oss som inte kan lira

Permalänk

Är en wood elf vid namn Una.

Permalänk

Betan är igång nu, kunde logga in o skapa karaktär utan problem, men hur i helvete får man 3rd person view?

Permalänk
Skrivet av Fractalstar:

Betan är igång nu, kunde logga in o skapa karaktär utan problem, men hur i helvete får man 3rd person view?

Testa scrolla smartass

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk
Medlem

Också inne men kan inte snacka med profeten, händer inget. Ser heller inga möjligheter att ändra mouse sensitivity.

Visa signatur

Ne nos sequere nobis secede

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fractalstar:

Betan är igång nu, kunde logga in o skapa karaktär utan problem, men hur i helvete får man 3rd person view?

Tryck V 😄

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Är också inne

Permalänk

Har spelat i två timmar nu och spelet är inte direkt roligt/underhållande. Det enda positiva är att spelet är snyggare än jag trodde, och det är stabilt iom att de släppte in så många att pröva spelet.

Men underhållningsvärdet på spelet är lika med Noll.

Det är helt enkelt inte roligt att spela...

Det känns ju trist att såga ett spel som har varit i utveckling under X antal år men utvecklarna själva borde själva ha insett att spelet sög.

Permalänk

funkar skitbra för mig! hoppades litegrann på att man skulle kunna köra med xbox360-kontroll som alltid gått tidigare men

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fractalstar:

Har spelat i två timmar nu och spelet är inte direkt roligt/underhållande. Det enda positiva är att spelet är snyggare än jag trodde, och det är stabilt iom att de släppte in så många att pröva spelet.

Men underhållningsvärdet på spelet är lika med Noll.

Det är helt enkelt inte roligt att spela...

Det känns ju trist att såga ett spel som har varit i utveckling under X antal år men utvecklarna själva borde själva ha insett att spelet sög.

Känner samma sak.

Känner som preciiiis vilket MMO som helst fast med "skyrimgrafik"

Samma quests, samma springande, samma inventory, samma allt :/ Det är säkert inget fel på spelet men lite "meeeh".

Permalänk
Medlem

Skyrim online känns det som, tråkiga attack skills ingen variation eller rotationer att prata om.

Fina miljöer att utforska men är väl det hela, väntar på Wildstar.

Visa signatur

Asus Z370-F / I7 9700k / Asus RTX3080 TUF OC

Permalänk
Medlem

Spelet känns så grötigt. tar 1 år att öppna en dörr. Man får ju ingen feedback när man har klickat en gång. Lite svårt att veta om man öppnade dörren eller om man var lite för långt bort.

Visa signatur

Citera för svar.