Permalänk
Medlem

Bannad på Diablo 3.

Tjena, har en polare som har blivit bannad på sitt diablo 3 acc och han har inte varit inne och spelat på över ett halvår, vi har information om vem det kan vara men hur får vi fram det till gamemaster? Tickets är bara helt värdelöst och bara slöseri med tid enligt mig, då jag har försöka få tag på mitt wow acc i 6 månader.

Permalänk
Medlem

du gör nog något fel, när jag blev hackad på mitt wow konto tog det någon dag max

Permalänk
Medlem
Skrivet av Indowzor:

Tjena, har en polare som har blivit bannad på sitt diablo 3 acc och han har inte varit inne och spelat på över ett halvår, vi har information om vem det kan vara men hur får vi fram det till gamemaster? Tickets är bara helt värdelöst och bara slöseri med tid enligt mig, då jag har försöka få tag på mitt wow acc i 6 månader.

Telefon.

Permalänk
Inaktiv

ring till företaget.. tickets är helt meningslöst då de tar lååååååååååååååång tid att få svar.
om det har tagit så lång tid så måste du som tidigare sagt gjort nått fel när du skapade din ticket..

Edit: nån var visst snabbare

Permalänk
Medlem

Säg till din "polare" att inte använda bot program i framtiden istället.

Permalänk
Medlem

Bot program? han har inte spelat på hur länge som helst, sist han spelade var när han och jag lanade för typ ett halvår sen. dessutom så har han bara en vän på sin friend list som har flera gubbar med samma namn som gubben på min polares och som han inte ens har spelat på.

Permalänk
Medlem

Detta hände faktiskt mig för en vecka sedan! Inte lirat på typ ett halvår, sen var jag bannad plötsligt.

Jag löste det hela över live-chat, smidigt och enkelt.

Behövde bara skicka en bild på mitt leg.

Visa signatur

FD Arc | ASRock Z68 Extreme3 Gen3 | I5 2500k | EVGA GTX 780Ti SC | Corsair TX 650W V2 80+ Bronze | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | Samsung 830 | QNIX QX2710LED Matte 2560x1440 | Beyer DT770 Pro 80 Ohm + Fiio E10 | Vortex KBC Poker II | Logitech G400 |