Permalänk
Medlem

Hjälp av er experter...

tja!

skulle någon av alla er kunniga kolla på denna bilden http://www.bilddump.se/bilder/20140123193430-80.217.235.199.p...

och förklara lite för mig vad som är bäst att ha på och vad som är bäst att inte ha på haha?
har försökt googla meningarna med vad alla inställningar är men även efter att ha läst på så fattar jag knappt vad det betyder..

spelen jag lirar är mestadels CS:GO och lite dayz...

Graffekortet som sitter i datorn är : Sapphire Radeon HD7970 Vapor-X GHz Edition

ha en trevlig helg nu gubbs and girls

la denna på "radeon" tråden men fick inget svar på hela dagen så testar även här som sista chans!

Visa signatur

hej

Permalänk
Medlem
Skrivet av lauen:

tja!

skulle någon av alla er kunniga kolla på denna bilden http://www.bilddump.se/bilder/20140123193430-80.217.235.199.p...

och förklara lite för mig vad som är bäst att ha på och vad som är bäst att inte ha på haha?
har försökt googla meningarna med vad alla inställningar är men även efter att ha läst på så fattar jag knappt vad det betyder..

spelen jag lirar är mestadels CS:GO och lite dayz...

Graffekortet som sitter i datorn är : Sapphire Radeon HD7970 Vapor-X GHz Edition

ha en trevlig helg nu gubbs and girls

la denna på "radeon" tråden men fick inget svar på hela dagen så testar även här som sista chans!

alla "avancerade" inställningar är oftast bäst om du lämnar de till deras standardvärden.
om du inte vet att du behöver ändra något, behöver du troligen inte ändra det heller

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

haha tack för svaret tänkte mer om någon själv har CCC och kanske åsidosätter någon av inställningarna spelet flyter på bra som det är nu men kan man få det att flyta på skönare så wy not

men tack för svaret första idag iallafall haha

Visa signatur

hej

Permalänk

Texturkvalitet från standard till prestanda brukar kunna hjälpa i vissa spel.

Visa signatur

APB: Reloaded <3

Permalänk
Medlem

tackar för tipset

Visa signatur

hej