Cor Verus Korståg (Diablo 2)

Permalänk
Skrivet av AMD-FX:

Att spela i ett fönster är både för och nackdeler. Jag fick ut muspekaren lite för långt och började flytta fönstret så att den nästan kom utanför desktopen och då blev det panik. Fördelen är att man slipper ALT-TAB:a om man ska in här en stund. Börjar närma sig mot Andriel nu, har inte så mycket giftskydd tyvärr. Får se hur det slutar. Klarade mig mycket bättre denna gången med smeden som inte hade en chans. Jag har en tendens att ta onödiga risker när jag spelar. Ett exempel är att jag har väldigt lite liv och levlar snart upp och då får man fullt liv igen. Jag bruka tänka att jag kommer att klara detta så jag slipper slösa bort en health portion, ofta går det men det har hänt att jag dör och då blir man ju vansinnig på sig själv eftersom det tar ju ett antal timmar att spela genom allt :D. Jag kör alltid HC eftersom jag tycker att SC är för milkdrinkers (ta det inte för allvarligt för er som kör SC)

Är lite besviken på grejerna jag hittat, inte mycket av värde i detta försöket. Hittade i alla fall ett unikt föremål förra gången. Jag undra också hur sätter ni era stats? Jag brukar samla ihop 20 poäng 10 till hälsa, 5 till dex och 5 till styrka. Jag kanske får ändra lite eftersom min assassin börjar missa lite för mycket. Får öka dex lite mer från och med nästa act dex ökar träffsäkerheten och defensen också. Jag kanske sätter health 5, dexterity 10 och strength 5 i fortsättningen

Jag fick också bara en El runa i Tower vilket gjorde mig mycket besviken

haha då är du som jag ibland. med curse eller utan health potions kvar så hoppar jag rakt in i striden och har i värsta fall mina reserve juvve potions. eller står man o kollar medans mercen tar de sista. man springer rakt in i rummet och hinner precis ut efter 4 snabba attacker mot sig. allt för att man är så ivrig att komma vidare : ) jag jobbar hårt på att undvika det och ännu mer nu eftersom nightmare e livsfarligt redan här. normal är det ju nåt så när okay men ändå inte

synd på runan men elrunor behöver man också. jag har 3 sparade till eventuell honor eller bättre mailice vapen(har en halberd)

mina stats sätter jag först på vitality som paladin. kanske 20 30 i sträck och därefter lite som mina önskade items kräver. dock med ständig majoritet på vitality. dex ökas om träffchansen är för låg. har inget extra i energy än så länge

PS många gånger precis innan jag slår sönder en large urn så kommer jag att tänka på Big Earn haha(large urn mccracken haha) och säger det även högt ibland och skrattar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flexis:

Om jag använder din formel med 20 poäng lägger jag väl ca 11 till vitality, 5 till strength och 4 till dexterity med motivationen att överleva är det viktigaste, strength behövs för bättre skor som ger mig min huvudsakliga dmg, och dexterity är enbart för hit/block, fast jag föredrar att få bättre hit genom min act2 merc som ger "blessed aim". Men eftersom du kör claws måste du nog lägga 9 vit, 5 str och 6 dex för att upprätthålla standarder genom spelet.
Glöm inte att plocka upp ALLT med värde och sälj, antar att du kan behöva gambla fram claws lite då och då och hoppas på en rare item.
Cobrastrike är rätt najs att ha 1 poäng tidigt på eftersom man resettar sitt liv/mana med den emellanåt, men jag kommer själv respecca innan jag går på baal eftersom jag inte har användning av den eller tiger längre.

Jag använder bara klor som skjöld (senare dvs) För mig är skorna mycket viktigare när jag kommer till Dragon Tail (lvl 18+) där man sparkar ner motståndaren och tillsammans med Tigerstrike. Vid lvl 20 är det 1440% x skons sparkskada samt så blir det 240 eldskada från Dragon Tail vid lvl 20. Eld biter ju inte på eldimmuna monster dock

Edit:
Då var den akten över. Blev lite besviken på motståndet. Slog ut Andariel på 10 sekunder (normal) med mina klor. Jag var lite rädd att jag skulle åka dit, men det var ju ingen snack om vem som var bäst här

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk

shit assasins skill tree är ju som att läsa ett lexikon

Permalänk
Medlem
Skrivet av Guffa_Harley:

shit assasins skill tree är ju som att läsa ett lexikon

Inte för oss veteraner som bara spelar assassin Jag ska spela in en frapsklipp när jag kommer så långt hur Tigerstrike + Dragon Tail ser ut om ingen annan hinner före

Edit:
Jag har lite dokument som ni kan få ladda ner med runord m.m. word dokumenten har jag gjort själv som är klara att skriva ut på skrivaren. Det andra har jag laddat ner från annat håll. Ni måste ha program så att ni kan öppna WinRAR filer.

http://www.mediafire.com/download/w37lcdizk4k4224/Diablo+II+F...

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk

hehe : )

det är alltså som zeal skulle man kunna säga..eller? 3 hits i en och den sista är desto hårdare men trots 1440% extra så är det inte så jättemycket skada eftersom det är ens händer man använder. eller? wait a minute...får ni använda claws inan skadan räknas fram? vore ju mad i så fall!

Permalänk
Skrivet av Guffa_Harley:

hehe : )

det är alltså som zeal skulle man kunna säga..eller? 3 hits i en och den sista är desto hårdare men trots 1440% extra så är det inte så jättemycket skada eftersom det är ens händer man använder. eller? wait a minute...får ni använda claws inan skadan räknas fram? vore ju mad i så fall!

nja, tiger strike fungerar som så att du gör 3 attacker så du får 3 charges som visas som en boll runt dig, sen när du gör en finishing move så får du extra skada beroende på hur många och vilka orbs du har runt dit. I fallet Tiger strike får du alltså 480-1440% extra dmg beroende på om du har 1 eller 3 charges.

Citat:

Tiger Strike

Charge-up Skill

consecutive hits add damage bonuses
to finishing moves
must use a dragon finishing move or
normal attack to release charges

Current Skill Level: 20
2: Charge 1 - +480 percent damage
2: Charge 2 - +960 percent damage
2: Charge 3 - +1440 percent damage
2: Attack: +148 percent
1: Mana Cost: 1

Permalänk

hänger inte riktigt med. får de denna procenten på kickskadan eller handskada eller efter exempelvis claws skada räknats in?

vad avgör om man får 3 hits eller charges liksom?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Guffa_Harley:

hänger inte riktigt med. får de denna procenten på kickskadan eller handskada eller efter exempelvis claws skada räknats in?

vad avgör om man får 3 hits eller charges liksom?

Svårt att förklara (eller inte). Kan du vänta tills jag kommit till level 18 så gör jag en video om detta? är snart på level 17

Jag ska försöka att förklara. Första chargen slår du med högerknappen, vill du ha mer än en charge slår du en till två gånger till med högerknappen. Man kan ha max tre charges och det är Tigerstrike. För varje charge ökar skadan som han skrev i tabellen. Finnish move slutslaget i detta fall Dragon Tail som slutför alla charges + skadan som Dragon Tail gör och det gör man med vänsterknappen (normalt)

En bild som exempel där jag har två skills (röda markeringarna)

Om du ändå inte förstår så får du vänta tills jag gjort videon

Edit:
Radament avklarad utan som helst problem. Hittade mer runor där än hela första akten :D. Det blir i alla fall värre i tomberna sedan. Hatar magisk skada som dessa kastar ut

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk

nu fattar jag! tackar! bra jobbat med Radament!

Permalänk

För alla som undrade över min necro "guide"/sammanfattning/allmänna raljerande så har jag ungefär massor text färdig men imageshack krånglar med upload för tillfället så risken är att det kommer imorgon istället.

Permalänk
Medlem

Finns en livsfarlig nackdel att kunna slå så hårt och det är om nån magiker kastar Iron Maiden spell på dig och då slår du troligen ihjäl dig själv istället (har hänt mig, tro mig ) Därför ska man ha Fade som kortar ner livslängden på förbannelsen så mycket som möjligt och max är 82% vid level 20. Man kan ju öka med annan hjälp att komma över 20, men det vet ni säkert redan

Skrivet av lanbonden:

För alla som undrade över min necro "guide"/sammanfattning/allmänna raljerande så har jag ungefär massor text färdig men imageshack krånglar med upload för tillfället så risken är att det kommer imorgon istället.

Jag använder solidfiles.com och bortsett i början så har det aldrig strulat. Snabb sida är det i alla fall. Dock poppar en reklamruta upp i bakgrunden när man laddat upp en bild, men annars är det inget som stör

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Skrivet av AMD-FX:

Finns en livsfarlig nackdel att kunna slå så hårt och det är om nån magiker kastar Iron Maiden spell på dig och då slår du troligen ihjäl dig själv istället (har hänt mig, tro mig ) Därför ska man ha Fade som kortar ner livslängden på förbannelsen så mycket som möjligt och max är 82% vid level 20. Man kan ju öka med annan hjälp att komma över 20, men det vet ni säkert redan

Jag tror du kommer gilla denna uppdatering men i 1.11 plockade de bort iron maiden från alla motståndare

Permalänk
Medlem
Skrivet av lanbonden:

Jag tror du kommer gilla denna uppdatering men i 1.11 plockade de bort iron maiden från alla motståndare

Jasså, finns den inte med i 1.13d heller då?

Jag fick inte igång Diablo med D2SE heller. Vet i fasen vad det kan vara för fel. Om det är mitt nya grafikkort som strular. Jag får köra i Directdraw om jag ska ha fullskärm. Jag kanske skulle ha lagt in på Linux Mint eftersom Diablo funkar bättre i Wine än Windows 7 tydligen. Dock finns ju inte Fraps på Linux

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

ok hjälp. jag satte in runewordet lore (ort + sol) i en hjälm som hade en blå stat ja inte tänkte på, fattar inte att ja missade en sån basic grej, men kan jag på något sätt alls plocka ur runorna igen?
För övrigt fixade jag mig en 56MF rustning nu med topazer så min gubbe har 115% magic find!
Är påväg mot nilathak, hittat sanders settets gloves (+20% attack speed) och några legendary crap items (för sorc och amazon) samt har craftat malice runeword till min merc.

jag undrar skarpt om mercen har en egen mf han går på, för jag hittar bättre saker när jag har ihjäl dem jämfört med när han får finishing blow..

Visa signatur

i5 2500k, msi p67a-gd55, Noctua NH-U12P SE2, 8gb g-skill, 60gb ssd v2, 1tb samsung, gigabyte gtx 570 oc, corsair tx 650, FD r3 med 2insug fram och 2ut på bak/upp. Win 7 64.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flexis:

ok hjälp. jag satte in runewordet lore (ort + sol) i en hjälm som hade en blå stat ja inte tänkte på, fattar inte att ja missade en sån basic grej, men kan jag på något sätt alls plocka ur runorna igen?
För övrigt fixade jag mig en 56MF rustning nu med topazer så min gubbe har 115% magic find!
Är påväg mot nilathak, hittat sanders settets gloves (+20% attack speed) och några legendary crap items (för sorc och amazon) samt har craftat malice runeword till min merc.

jag undrar skarpt om mercen har en egen mf han går på, för jag hittar bättre saker när jag har ihjäl dem jämfört med när han får finishing blow..

Ska gå men du kommer att förlora runorna tyvärr (om jag inte minns helt fel)

Edit:
Precis vad jag misstänkte. Kolla andra posten i länken http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?718328-How-...

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Skrivet av Flexis:

ok hjälp. jag satte in runewordet lore (ort + sol) i en hjälm som hade en blå stat ja inte tänkte på, fattar inte att ja missade en sån basic grej, men kan jag på något sätt alls plocka ur runorna igen?
För övrigt fixade jag mig en 56MF rustning nu med topazer så min gubbe har 115% magic find!
Är påväg mot nilathak, hittat sanders settets gloves (+20% attack speed) och några legendary crap items (för sorc och amazon) samt har craftat malice runeword till min merc.

jag undrar skarpt om mercen har en egen mf han går på, för jag hittar bättre saker när jag har ihjäl dem jämfört med när han får finishing blow..

Tyvärr finns det inget sätt att få tillbaka förlorade runor (well, finns säkert någon form av fusk men inget sätt vi tror på!).

Angående detta med MF så ska din merc ha din + sin MF. Det står inget om att det ska ha ändrats i någon av de senaste patcharna så antar att det fortfarande gäller.

Permalänk

nooo det hände mig också men till ett mkt högre pris..duress!!

det går inte fixa. helruna kan ta ut dem men de försvinner

Permalänk

jag har också funderat över det med mercens mf men å andra sidan så hittar han grymma grejer ibland så jag tror mer på att det faktiskt funkar fortfarande

edit:

ett tips till er som låter items ligga i stan för att save stash-utrymme

med jämna mellanrum fyller jag allt och markerar sen alla en efter en så de flyger upp i luften i syfte att förnya deras tid på marken

bara som en instickare ifall någon inte tänkt på det och är rädd att lämna grejer

Permalänk
Skrivet av Guffa_Harley:

jag har också funderat över det med mercens mf men å andra sidan så hittar han grymma grejer ibland så jag tror mer på att det faktiskt funkar fortfarande

edit:

ett tips till er som låter items ligga i stan för att save stash-utrymme

med jämna mellanrum fyller jag allt och markerar sen alla en efter en så de flyger upp i luften i syfte att förnya deras tid på marken

bara som en instickare ifall någon inte tänkt på det och är rädd att lämna grejer

har du märkt om det hjälper? försvinner inte items som blivit lyfta men de övriga?

Permalänk

jag har börjat göra pga well..youve read about it : )

jag har inte sett nåt försvinna men kan omöjligt veta om de hade försvunnit eftersom jag är desto mer noggrann nu angående att trycka escape om jag ska pausa för att skriva eller så

men ändå..det är ju mkt in game tid som de ligger där och vad jag vet har inget försvunnit. jag kommer fortsätta göra så med jämna mellanrum

ska lämna spelet på några dagar till för att inte behöva sabba mark-stashen men jag är orolig för att nån ska råka komma åt spelet när folk kommer över liksom-bara hoppas att det inte händer

hoppas inte dautan snor för mkt el bara

Permalänk
Medlem

Började också lira lite idag. Var ett tag sedan man spelade D2, var nog i förförra laddern. Hoppas man kommer ihåg något ;D
Blev en Paladin i D2 Classic, tycker det är roligare att lira på egen hand. lite fler utmaningar på vissa ställen, och lite lättare på andra.
Lirar även i Classic Ladder, och då inga andra spelar D2 Classic så behöver ni inte vara rädda för att jag ska fuska. Det är stendött i serverlistan.

Vet inte vilka skills jag ska köra. Beror nog lite på vilka föremål jag hittar senare i spelet. Hade tänkt klara Normal utan att spendera några skills(förutom 1 i might) och snåla med stats så mycket som jag bara kan utan att ta allt för stora risker när det kommer till att dö.

Har precis levlat upp till 9 och räddat Cain.

Har haft tur med droppen och med allt gamblande, saknar dock att fylla inventoryt med charms. Hög resistance kommer bli drygt att få ihop i NM och i Hell.

Bästa föremålen hittills:

Min nya gubbe önskar att han lirade i samma liga som mina andra gubbar:

Permalänk
Medlem

Hatar att vi inte fick använda Pluggy. Kistan i Diablo är åt h-e för liten. I Pluggy så finns det ingen begränsning på antal sidor man kan lagra det man hittar. Om man hittar en super utrustning som man inte kan använda förrän om 10 level framåt så blir man tvungen att göra sig av med den pga att att kistan är full med runor och andra saker som man heller inte vill sälja

Skrivet av ArakanI2:

Började också lira lite idag. Var ett tag sedan man spelade D2, var nog i förförra laddern. Hoppas man kommer ihåg något ;D
Blev en Paladin i D2 Classic, tycker det är roligare att lira på egen hand. lite fler utmaningar på vissa ställen, och lite lättare på andra.
Lirar även i Classic Ladder, och då inga andra spelar D2 Classic så behöver ni inte vara rädda för att jag ska fuska. Det är stendött i serverlistan.

Vet inte vilka skills jag ska köra. Beror nog lite på vilka föremål jag hittar senare i spelet. Hade tänkt klara Normal utan att spendera några skills(förutom 1 i might) och snåla med stats så mycket som jag bara kan utan att ta allt för stora risker när det kommer till att dö.

Har precis levlat upp till 9 och räddat Cain.

Har haft tur med droppen och med allt gamblande, saknar dock att fylla inventoryt med charms. Hög resistance kommer bli drygt att få ihop i NM och i Hell.

Bästa föremålen hittills:

Min nya gubbe önskar att han lirade i samma liga som mina andra gubbar:

Jäkla hög level du har på dina gubbar. Jag har som max kommit till ca 70 - 72 nånstans innan jag dör. Jag själv kör enbart offline. Avskyr lagget på nätet

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem
Citat:

Jäkla hög level du har på dina gubbar. Jag har som max kommit till ca 70 - 72 nånstans innan jag dör. Jag själv kör enbart offline. Avskyr lagget på nätet

Har man spelat med lagget sedan 2000 så är man van ;D

Permalänk
Medlem

Äntligen klar med act2. Var säker på att dö då jag blev klämt mellan slutbossen och väggen. Ett slag till som träffat så hade jag dött, men av en underlig anledning lyckades jag slinka förbi hans klor (armar?) och teleportade mig ut. Nästa gång så tog vi honom. Det är så jobbigt när han kör med frozen aura, man segar ju ner så jäkla mycket

Hittade inget speciellt på denna level utom några gröna setdelar och rare ringar m.m. Ingen av gula ringarna va nåt att ha. Det enda jag sparade var Sanders Taboo handskar med 25 i defense och med 9 - 11 poison skada samt att man slår 20% snabbare och +40 i hälsa. Nu får det bli ett break från Diablo nån dag, man blir ju slut i skallen att sitta och spela hela dagen.

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Skrivet av Guffa_Harley:

aah ok!

eyes on the prize broder! kom ihåg att vi spelar för att kunan klara hell också-vägen dit är precis överlevnad och med så mycket mf som möjligt. samt item find och reflektioner. försök hålla det i åtanke om de går ner för lätt. underskatta dem inte bara..rätt vad det är så kommer du in i ett trygg zon och omringas du av might extra strong kan det kosta dig livet att du hade blivit bekväm

Vad var det du sa om för lätt jaja Dumbo gick det beräknade ödet till möte. Jag är helt enkelt inte van vid att köra melee karaktär. Jag drack massor pots utan någon effekt what so ever, nu i efterhand vet jag att det berode på att jag hade en merc i livet och jag höll in shift för att stå stilla i dörröppningen.
Enkelt nybörjare misstag men nästa gång då jäklar!

Permalänk
Medlem

Skulle inte spela Diablo idag var det meningen, men vad gör jag just nu? spelar Diablo. Man kan tydligen inte lita på sig själv

Har gått förvånandsvärt lätt. Är snart uppe i staden där Mephisto är. Hatar dock denna act då man får knappt inga skillpoints trots att man dödar drösvis med monster. Väldigt dåligt balanserat tycker jag

Jag har hittat en Unik ring Manald Heal Ring heter den och hjälper mig med att hålla mana utan att behöva fylla på lika ofta som innan

5% Mana Stolen Per Hit
+20 To Life
Replenish Life +6
Regenerate Man 20%

Har hittat två unika vapen. Inget speciellt med dessa. Man brukar hitta dessa vapen ganska ofta i den level jag är i nu

Just nu har jag 81% bättre chans att hitta magiska föremål

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

Har en fråga igen, kan jag komma tillbaka till act 5 på normal och få lazuks "free item socket" reward senare? Även om jag börjar lira på nightmare nu?
Därmed är baal död, han droppa galna saker, önskar jag var druid.

Har även respeccat min assassin och imbuat en item som blev värdelös. har 12 skills på dragon talon, 10+ på fade, 1 poäng på mindblast (som är min nya favorit skill, den ger mig så mycket CC att jag inte behöver oroa mig för corpse explosion verkar det som) och går mot max shadow master nu, samt venom såklart.
Min clon är nice, han sätter upp traps, han tål AP mycke, han mindblastar också, samt han använder alla typer av attacks som finns så han ger både sig själv som tank och han bidrar med alla typer av aoe och elemental damage... visst, jag kan inte kontrollera honom, men ibland blir det väldigt bra combos. Antar att han kommer dö direkt på hell sen men tills vidare är det roligt

Nightmare next!

Visa signatur

i5 2500k, msi p67a-gd55, Noctua NH-U12P SE2, 8gb g-skill, 60gb ssd v2, 1tb samsung, gigabyte gtx 570 oc, corsair tx 650, FD r3 med 2insug fram och 2ut på bak/upp. Win 7 64.

Permalänk
Medlem

Har nyss dödat Mephisto i normal level. Han droppade inget speciellt. ett par rare vapen och två stycken set rustning som var identiska. Hade inga problem att ta han även om det tog ett 2 - 3 minuter. Med Fade behöver jag inte vara rädd. Hade 75 i skydd på alla utom lighting som var på 60. Känns som det här är min bästa build någonsin, men det märker vi den dagen jag kommer till Hell. Min bågskytt som jag har som medhjälpare har skött sig bra. Har inte dött alltför många gånger än så länge. Blir nog värre när jag ska ta livet av Diablo

För er som inte vet så kan man skriva /nopickup i spelets konsol för att slippa plocka upp an massa skräp av misstag. Man får trycka [ALT] + musklick för att plocka upp sakerna man vill ha

@Flexis
Assassin är en hon och inte en han om det inte är en tranvistit, men du kanske har undersökt den saken?

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

jodå, jag vet att det är en kvinnlig karaktär, men jag refererar till "min gubbe" till alla karaktärer jag lirar med i alla spel

Blood raven nere nu i NM, och jag har sockat upp mig på en ny hjälm, så nu har jag 129 MF, ska se hur länge in i NM jag vågar ha magic find gear innan jag byter ut ringar/amulett/gloves/chest/hood.

Som jag kan se tillbaka för en melee karaktär i detta spelsätt så är de där minotaur liknande sakerna med yxor i varje hand och som får frenzy efter ett slag i act 5, de klart farligaste! Sedan är baals minions sista grupp, de där stora dinosaurierna, otroligt sega att få ner!

Har märkt att min damage inte räcker till längre, måste hitta bättre skor snabbt! gör inte tillräcklig dmg just nu Min clone gör mer dmg än mig!

Visa signatur

i5 2500k, msi p67a-gd55, Noctua NH-U12P SE2, 8gb g-skill, 60gb ssd v2, 1tb samsung, gigabyte gtx 570 oc, corsair tx 650, FD r3 med 2insug fram och 2ut på bak/upp. Win 7 64.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flexis:

jodå, jag vet att det är en kvinnlig karaktär, men jag refererar till "min gubbe" till alla karaktärer jag lirar med i alla spel

Blood raven nere nu i NM, och jag har sockat upp mig på en ny hjälm, så nu har jag 129 MF, ska se hur länge in i NM jag vågar ha magic find gear innan jag byter ut ringar/amulett/gloves/chest/hood.

Som jag kan se tillbaka för en melee karaktär i detta spelsätt så är de där minotaur liknande sakerna med yxor i varje hand och som får frenzy efter ett slag i act 5, de klart farligaste! Sedan är baals minions sista grupp, de där stora dinosaurierna, otroligt sega att få ner!

Har märkt att min damage inte räcker till längre, måste hitta bättre skor snabbt! gör inte tillräcklig dmg just nu Min clone gör mer dmg än mig!

Jag själv ska möta Diablo själv nu, alla andra monster är döda. Ja dom där som stångas hela tiden så att man knappt får inte tid att ladda med sin egen karaktär. Jag brukar locka iväg en eller två i taget så blir det inte så jobbig att ta ner dom. När man märker att en följer efter så springer man iväg en bit där dom står och slår ihjäl den. Jag har som mest just nu 697 skada med mina skor, troligen mer eftersom jag bytte upp mig mot plåtskor nyss. Är lite besviken att jag inte har hittat tresockade klor i hela spelet. Jag har malice runord x 2 färdiga att monteras i två klor. Nackdelen är ju att runordet drar -5 liv hela tiden det skulle bli -10 med två klor

Edit:
Diablo defeated men inte utan problem. Jag höll på att schabbla till det. Muspekaren kom utanför fönstret så att jag inte kunde styra. Kanske säkrast att köra i fullskärmsläge trots allt. Jag kommer inte börja om om jag stryker med

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare