Destiny på ps4 - söka vänner tråden.

Permalänk
Medlem

Spelar gärna, dock utan mic då frun störs av detta...
Spelar har bara kommit till lvl 24 på titan, 23 på warlock och 20 på huntard (skaffade nyss spelet)
adda McPhattso om ni vill köra nåt

Permalänk
Medlem

Kommer börja lira när Legendary Edition släpps, blir nog att starta en ny karaktär.
Adda gaston-102 om ni vill lira, har mic.

Permalänk
Medlem

Tjenare vill gärna ha lite folk att spela med.
Är online på kvällar.
Ålder spelar ingen roll är 30+ själv. Spelar för att ha kul.
psn: torskeye

Permalänk
Medlem

Tjena!

Precis börjat lira Destiny och har en Hunter lvl 21.
Hade vart kul å springa runt på planeterna å questa samt raida, så adda mig gärna om ni vill lira lite!
Mitt PSN: Karyia

Mvh,
/Peter

Visa signatur

Jag är en tunn liten människa.

Permalänk

Hej, jag har precis köpt ps4 samt destiny. Jag söker efter liksinnade att spela med, då jag har familj och allt vad det innebär spelar jag mest på kvällar och ibland på dagarna då ungarna sover! Jag har mikrofon men använder helst inte då jag inte vill väcka ungarna ^^ Lyssnar gärna dock! Lägg gärna till mig

PSN: ErikMikko

Permalänk

Jag har inte en jävel att spela med.
Jag kör mestadels strikes. Har mic och är en trevlig dalmas på 27 bast.

PSN: StefanMedS

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tjenare. är en kille på 28 år som inte har en jävel att lira med. så nu gör jag ett försök här.

Letar lite folk som jag kan lira med. har precis köpt dlc för att ta upp destiny kärriarern igen. och letar nu lite folk som jag kan raida med, strikes, pvp och har det almänt kul med. lvlar för tillfället en titan som jag tänkt köra med. lvl 31 atm. och har en 26 hunter och 33 warlock. mic finns. men använder det sällan såvida det inte är raid eller nån skön lirare som vill snacka lite. får ju även vara lite social med sambon när man lirar. haha skitsamma hur bra eller dålig du är, huvudsaken är att ha kul tillsammans.

Lirar mest på vardagskvällar, eller nätter beroende på hur jag jobbar.

Ps4 nick: Pattski

Permalänk
Medlem

Samma situation för mig. Söker också folk att spela raids/daily/strikes med. Är 31 år gammal och spelar mest på vardagskvällarna och även helger när det finns tid. Jag lägger till några av er som skrivit tidigare i tråden. Har även mic.

Warlock lvl 40 295 light

PSN: Migge84

Permalänk

Tjoho!
Skapade ett community på ps4 för folk som vill spela destiny.
Namn: Destiny Sweclockers.
Skicka ett meddelande till mitt psn, johnnyleijon för invite.
Det är öppet för alla att joina. Välkommna!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pessimismo:

Tjoho!
Skapade ett community på ps4 för folk som vill spela destiny.
Namn: Destiny Sweclockers.
Det är öppet för alla att joina. Välkommna!

Härligt! Men det går ju tyvärr inte söka på communities. Så man skulle behöva veta ditt PSN ID för att kunna hitta och joina. Om den inte listas under topp 100 Destiny communities

Se https://www.youtube.com/watch?v=NjuLRgq7CAg för hur man joinar communities.

Permalänk
Skrivet av mazie:

Härligt! Men det går ju tyvärr inte söka på communities. Så man skulle behöva veta ditt PSN ID för att kunna hitta och joina. Om den inte listas under topp 100 Destiny communities

Se https://www.youtube.com/watch?v=NjuLRgq7CAg för hur man joinar communities.

Fixat med edit, tack.

Permalänk

Finns det två personer som vill vara med på raid på onsdag ~19:00 ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jimmybring:

Finns det två personer som vill vara med på raid på onsdag ~19:00 ?

Jag+1 kan ev vara med. Har inte kört hela raiden ännu.
Har kört fram till Oryx, men endast 1 gång.

Är detta ok med er så lägg gärna tll mig på psn eng1985

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk
Skrivet av enG:

Jag+1 kan ev vara med. Har inte kört hela raiden ännu.
Har kört fram till Oryx, men endast 1 gång.

Är detta ok med er så lägg gärna tll mig på psn eng1985

Absolut, vi har också bara kört fram till oryx så då ligger vi på samma nivå. Addar dig ikväll, men hade var bra med ett besked om ni kan båda två eller inte för isåfall måste jag ragga en till person

Permalänk
Medlem
Skrivet av jimmybring:

Finns det två personer som vill vara med på raid på onsdag ~19:00 ?

Jag är gärna med om det blir en plats över. Har inte kört raiden tidigare. Men kollat igenom några filmer när de kört raiden.

Annars är jag gärna med vid ett annat tillfälle.

Permalänk

Får se vad det blir av eng och hans vän annars hör jag av mig !

Permalänk

Någon som är sugen? har en spot kvar.

Permalänk
Medlem

Tjo alla !

Nån som är sugen på att lira Trials imorgon ??
Jag är inte världs bäst på pvp direkt men gillar att panga 3vs3.

Du/ni behöver inte heller vara bäst på pvp så länge vi har kul så.

Permalänk

Hej hej!
Letar efter en grupp för PS4 som har lust att köra Kings Fall och Kings fall (Heroic) när den kommer. Lite mer som en statisk grupp så att säga. Är en Hunter med all subclasses max men gillar nightstalker mest. Har en light lvl på 298 med 310 svärd å även sleeper om det e något krav.. Har bara kört raiden en gång med randoms från destinyfireteamsfinder.com och kom till Golgoroth.

Är en 27 år (pojk) med dagtids job så skulle vart nice om man kunde köra raidsen efter 18.00 i en 3 timmer eller så. Har mic osv såklart. Mitt PSN är C3firis

Hade!

Permalänk
Medlem

Destiny Kings fall

Hej,

Har hoppat över 293+ sträcket och tänkte höra ifall det är någon som söker en hunter till ert raidteam.
Progress: Kört till warpriest, fått han till runt 20% atm.
Har även mick såklart.

Mitt PSN: Karyia

/Peter

Visa signatur

Jag är en tunn liten människa.

Permalänk
Medlem

Warlock light level 297. Skulle vilja köra kings fall raidet för att ta mig upp på 300. Brukar köra med lite polare men vi är för få för raid nuförtiden. Är 32 år och jobbar så kvällar och helger som det spelas. PSN: Ozdoba

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Inaktiv

Man på 30år. Barn, fru och jobb tar min tid på dagen, kvällen är min tid

Kört en del Destiny, men aldrig raids. Söker roliga äldre att spela med.

PSN: Lacito
Klass: Hunter 295

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Man 26 år. Warlock 281, mest helger, då jag jobbar natt.

PSN: Shaggymon.

Visa signatur

Ryzen 9 5900X | 32 GB DDR4 3600mhz | Asus TUF RTX 3080 OC | 980 PRO 1TB M.2|
Asus VG279QM | MSI MAG TOMAHAWK X570 | Corsair HX 850 | Noctua NH-DH15 |

Permalänk
Medlem

Man 25. Jobbar dag enbart vardagar. Så kvällar och helger som gäller för mig.

298 hunter samt 294 warlock och titan. Söker sällskap för Oryx samt trials när det är igång. Kört oryx men bara till döttrarna sen ville inte lfg-snubbarna jag spelade med lira mer...

psn: burre_b

Permalänk
Medlem

20 år, konsol noob som vill prova något nytt

PS4an kommer hem idag/imorgon med Destiny, PSN: z0rkiee

Visa signatur

NZXT H7 Flow | Ryzen 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | 32GB G.Skill Trident Z5 Neo | ASUS 4070 Ti TUF Gaming OC | Corsair RM750e | Samsung 990 PRO | Arctic Liquid Freezer II 360

Permalänk
Medlem

Jag skulle väldigt gärna vilja ha nån att spela med. Har just fått spelet och är inte ens lvl 10 än men det vore kul att teama ihop med någon/några för framtida raids osv, eller bara allmänt röj.

Pimma mig här på Swec om nån är på

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag kan ingenting om datorer.

Permalänk
Medlem

tjena!

Tjena! läste att du hade några gubbar & lite svårt att köra raid & trials osv? har samma problem här men är över 305 med alla mina gubbar, men inget folk att köra med längre! så det vore Nice att lira ihop någon dag! du kan adda mig på ps4, kör rätt ofta, Lelllee

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

tjena!

tjena! läste att du spelar lite grann, det gör jag med, men har problem att få ihop folk ibland, du kan ju adda mig på ps4 så vi kan köra någon dag! Lelllee heter jag där

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tjena såg att du skrev här för ett tag sen ang destiny, jag lägger till dig så kanske vi kan lira ihop Lelllee heter jag

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av TwoFive:

Man 25. Jobbar dag enbart vardagar. Så kvällar och helger som gäller för mig.

298 hunter samt 294 warlock och titan. Söker sällskap för Oryx samt trials när det är igång. Kört oryx men bara till döttrarna sen ville inte lfg-snubbarna jag spelade med lira mer...

psn: burre_b

tjena! jag lägger till dig så vi kan raida / trials någon dag är 300+

Skickades från m.sweclockers.com