Vad tycker ni om Windows 10?

Permalänk
Medlem
Skrivet av strejf:

Tim erkänner nu att han inte har en susning om vad han pratar om.

http://wccftech.com/sweeney-admits-theres-no-proof-of-evil-pl...

Skickades från m.sweclockers.com

Nej det erkänner han inte ,han säger att han inte har några bevis.

Permalänk
Skrivet av BrottOchStraff:

Måste bara fråga här. Det måste väl finnas någon funktion för att snabbare kunna växla mellan ljudenheter? Än att gå till Playback Devices och växla default device, alternativt dra ut hörlurarna ur datorn. Sjukt bökigt :/

nircmd.exe setdefaultsounddevice
XonarSwitch.exe fungerar iaf om du har ett asusljudkort, vet inte hur det är med andra.

Fördelen med dessa mot audioswitcher är att du slipper ha ännu ett program som alltid är igång. Enkelt ordnat med genvägar/bat.filer (kanske går med audioswitcher också men det såg inte ut så när jag snabbt tittade på det).

Visa signatur

Jag är inte blek, jag är Nerdchic.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av hyperbol:

Nej det erkänner han inte ,han säger att han inte har några bevis.

Och att han inte vet hur UWP fungerar. Vilket var vad han gnällde på. Man kanske borde ta reda på det först och gnälla sen kan jag tycka.

Visa signatur

Nya funktioner i “Anniversary Update” för Windows 10 som släpps till sommaren:
http://www.howtogeek.com/248177/whats-new-in-windows-10s-anni...

Permalänk
Medlem

Är det bara för mig som aktivitetsfältet brukar sluta fungera? dvs kan inte använda windows knappen längre?
Blir oftast efter jag lirat ett spel.

Riktigt störande så att man måste starta om datorn för att få det fungera igen.

Visa signatur

FD Arc R2 |Asus Prime X370-PRO| AMD Ryzen 7 3700x -> NH-D15 | Palit GTX 1080TI Jetstream|G.skill Ripjaws 16GB 3400MHz| Evga G3 750W | Samsung 970 evo 500GB, Crucial MX100 256GB | Asus Xonar Essence STX| Fostex TH-x00 PH| Acer x34p |

Permalänk
Medlem

Windows Update har fått lite fnatt även i Windows 10 verkar det som?

Update for Microsoft Visual C++ 2012 Update 4 Redistributable Package (KB3119142) listas som "lyckad installation" 15 gånger och 2 gånger som "misslyckad".

Under "installerade uppdateringar" så finns den dock inte med.

EDIT: Hittade detta... https://support.microsoft.com/sv-se/kb/3119142

Known issues in this update
Microsoft is aware that some Windows 10 customers are receiving multiple offers of KB3119142 through Microsoft Update even though the update is marked as successfully installed. Microsoft is working to address this issue. In the meantime, we recommend that customers who are receiving multiple offers of KB3119142 try the following methods to work around this issue.

Method 1

In Control Panel, click Uninstall a program in the Programs group.
In the programs list, locate Microsoft Visual C++ 2012 Redistributable (X64) - 11.0.61030 or Microsoft Visual C++ 2012 Redistributable (X86) - 11.0.61030, depending on your system architecture.
Right-click the entry name, and then click Change.
In the Modify Setup dialog box, click Repair.
After the repair process is completed, restart the computer if you are prompted to do this.

Method 2

Run the Modify Setup repair functionality for Microsoft Visual C++ 2012 Redistributable by starting the installer from the following Microsoft Download Center website:

https://www.microsoft.com/en-us/download/confirmation.aspx?id...
In the Modify Setup dialog box, click Repair.
After the repair process is completed, restart the computer if you are prompted to do this.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hyperbol:

Nej det erkänner han inte ,han säger att han inte har några bevis.

Mmmm, men egentligen är ju det hela väldigt ointressant och irrelevant eftersom MS Store inte är mer än ett patetiskt skämt.
Allvarligt, nämn en enda som är vid sina sinnes fulla bruk som skulle köpa ett spel därifrån istället för Steam. Varför skulle man? Varför betala mer för att få en handikappad version av spelet? Finns ingen som helst poäng.

Ska MS ens ha en mikroskopisk chans att få lite luft under vingarna på sina kära "store", som de så desperat försöker få folk beroende av, så måste de erbjuda BÄTTRE versioner av spel/program till LÄGRE priser än redan existerande dominerande konkurrenter.... Varför fattar dom inte? Ska de vara så svårt?
De fattade ju att de var tvungna att skänka bort W10 gratis och dessutom tvångsmata motvilliga mottagare med det för att det skulle "sälja" Kanske är det nu ett desperat försök att ta igen lite genom att sälja dynga till överpris i butiken när kunden redan är inlåst?

Visa signatur

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

Permalänk
Avstängd
Skrivet av pålis:

Har MS äntligen fixat Windows 10 försämrade skalning så att man slipper suddiga menytexter på win32 program när man kör 125% skalning utan att behöva ett tredjepartsprogram?

Det ryktas om att Microsoft kommer att förbättra skalningen kraftigt i Redstone 1 eller 2.

Visa signatur

Nya funktioner i “Anniversary Update” för Windows 10 som släpps till sommaren:
http://www.howtogeek.com/248177/whats-new-in-windows-10s-anni...

Permalänk
Medlem

@D4NN3N:

Uppgraderat från Winows 8/7? jag hade samma problem, felet försvann när jag började använda ett nytt konto.

Permalänk
Datavetare
Skrivet av strejf:

Det ryktas om att Microsoft kommer att förbättra skalningen kraftigt i Redstone 1 eller 2.

Den har vi aldrig hört tidigare, har inte varje nu Windows-version sedan Vista haft en punkt där man förbättrar skalningen?

Har du hört något nytt om när man ska fixa så att fönstret med inputfokus markeras, lite så man gjorde i Win3.0 och fram till Win8... Det var ju på gång i den stora höstuppdateringen enligt dig (och andra), men dök aldrig upp. Är i princip det som nu hindrar mig från att byta på min primära dator.

Visa signatur

Care About Your Craft: Why spend your life developing software unless you care about doing it well? - The Pragmatic Programmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yoshman:

Den har vi aldrig hört tidigare, har inte varje nu Windows-version sedan Vista haft en punkt där man förbättrar skalningen?

Har du hört något nytt om när man ska fixa så att fönstret med inputfokus markeras, lite så man gjorde i Win3.0 och fram till Win8... Det var ju på gång i den stora höstuppdateringen enligt dig (och andra), men dök aldrig upp. Är i princip det som nu hindrar mig från att byta på min primära dator.

Enkelt fixat med en liten "tweak".

Men vore trevligt om de kunde ordna det så man inte behöver fixa det själv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av strejf:

Det ryktas om att Microsoft kommer att förbättra skalningen kraftigt i Redstone 1 eller 2.

Ärligt talat var väl förbättrad skalning även en utlovad feature i 1511? Såg fram emot den just pga. detta men blev ingen förändring. Förstår inte ens hur skalningen kunde släppas som den är när menyraden i Device Manager och dom flesta systemprogrammen och övriga win32 program är märkbart suddiga.

Skrivet av Yoshman:

Den har vi aldrig hört tidigare, har inte varje nu Windows-version sedan Vista haft en punkt där man förbättrar skalningen?

Har du hört något nytt om när man ska fixa så att fönstret med inputfokus markeras, lite så man gjorde i Win3.0 och fram till Win8... Det var ju på gång i den stora höstuppdateringen enligt dig (och andra), men dök aldrig upp. Är i princip det som nu hindrar mig från att byta på min primära dator.

Vad är detta? Mest lifechanging feature i Win 10 för mig är att man kan scrolla i fönster musen hovrar över, låter nästan som det du talar om. Sen finns det väl ett alternativ i accesibility-settings för att faktiskt markera och fronta ett fönster man hovrar över, om det nu är vad du menar.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Yoshman:

Den har vi aldrig hört tidigare, har inte varje nu Windows-version sedan Vista haft en punkt där man förbättrar skalningen?

Skrivet av pålis:

Ärligt talat var väl förbättrad skalning även en utlovad feature i 1511? Såg fram emot den just pga. detta men blev ingen förändring. Förstår inte ens hur skalningen kunde släppas som den är när menyraden i Device Manager och dom flesta systemprogrammen och övriga win32 program är märkbart suddiga.

Det är det här jag pratar om utifall ni vill läsa lite mer ingående. Ganska omfattande arbete att förbättra DPI/skalning m.m. i Windows 10.

http://www.winbeta.org/news/heres-microsoft-plans-scaling-win...

Visa signatur

Nya funktioner i “Anniversary Update” för Windows 10 som släpps till sommaren:
http://www.howtogeek.com/248177/whats-new-in-windows-10s-anni...

Permalänk
Medlem
Skrivet av strejf:

Det är det här jag pratar om utifall ni vill läsa lite mer ingående. Ganska omfattande arbete att förbättra DPI/skalning m.m. i Windows 10.

http://www.winbeta.org/news/heres-microsoft-plans-scaling-win...

Borde skala sömlöst mellan olika upplösningar. 4k på Windows krävs sjukt stor skärm för att inte behöva lupp för att se bokstäverena. Finns ju tekniker och design idag som kan göra det. I detta hänseende ligger Windows kvar sen man körde 800x600.

Skalnigsverktyget i Windows är urkass att använda, vissa spel fungerar riktigt dåligt att använda skalning, så bättre Windows själv automatiskt gör då bokstäver och ikoner äter fler pixlar (så det blir ner som köra 1080p när man kör högre upplösning typ i själva Windows). Men även val om man vill ha mer skärmyta även på skrivbordet då.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Buio:

Vilket antagligen beror på att butiken varit byggd för mobilappar från början. Små, lätta program med få funktioner. Men jag tycker de kunde utvecklat den mer på 3 år, speciellt då den var under utveckling långt innan Win8 release också. Det känns som Microsoft lovar mycket medans deras utvecklingsavdelning ligger efter.

Jo den är byggd för appar, som jag sa.

Men jag tycker inte den är så kass egentligen, inte direkt sämre än Appstore eller Playstore när det gäller gränssnitt och funktionalitet. Däremot när det gäller utbudet förstås. Steam är bättre däremot men det är förstås en helt annan kategori av butik med bara en kategori av programvaror i fokus.

Skrivet av Buio:

Det skadar inte Microsoft att ha den öppen för de vet att det i praktiken inte innebär någonting. Googles Android och deras Play store är också öppen, men hur många tror du laddar hem appar som inte är ifrån Google Play? I teorin ett öppet system som i praktiken är nästan slutet.

Hur många Windows-användare (på dator) laddar hem program som inte är från butiken? Sannolikt alla.

Citat:

Fråga dig det här; Vad kommer Windows 10 förinstallerad med och vad är det för appar och Store som finns där tillgängligt efter installation? Är det en länk så att du kan välja vilken "öppen" Store som helst eller är det möjligen Windows Store?

Huvudpoängen med butiken är inte att den ska vara öppen utan att den ska vara enkel och säker, som App- och Playstore. Till skillnad från mobilbutikerna så kan inte MS hindra sina användare från att installera program från andra håll då det är där programmen som användarna vill ha finns. Hade de börjat stänga av eller begränsa möjligheten att installera program utanför butiken hade det varit ett reellt problem, men de gör de inte. Samma sak om de hade begränsat exempelvis DX12 till spel från butiken, men de har de inte heller gjort.

Skrivet av Yoshman:

Den har vi aldrig hört tidigare, har inte varje nu Windows-version sedan Vista haft en punkt där man förbättrar skalningen?

Har du hört något nytt om när man ska fixa så att fönstret med inputfokus markeras, lite så man gjorde i Win3.0 och fram till Win8... Det var ju på gång i den stora höstuppdateringen enligt dig (och andra), men dök aldrig upp. Är i princip det som nu hindrar mig från att byta på min primära dator.

Fönstret med fokus är markerat, inte så tydligt bara. Se nedan. Fönstret som är i fokus ligger över de andra, vilket syns på skuggorna som inte finns på det fönstret, och markerat val, i det här fallet Den här datorn, är blått på fönstret i fokus och grått på de andra likväl som menyalternativen högst upp som är svarta respektive gråa. Fönster som inte ser ut som standard Windowsfönster, som Firefox, kan vara lite värre förstås men skuggorna finns där i de allra flesta fall. Fönster som inte alls följer riktlinjerna för hur ett fönster ska se ut är visserligen problematiska men de var de förstås lika mycket i tidigare versioner också. Exempelvis Spotify eller Afterburner.

Det hade gärna fått vara tydligare men markerat är det. De hade kunnat typ göra titellisten lite mörkare för fönster ej i fokus eller så ganska enkelt och jag vet inte varför de inte har gjort det, men för mig som jobbar i W10 med många fönster över flera skärmar hela dagarna lärde mig i alla fall snabbt att se skillnaden.

Permalänk
Datavetare

@snajk: din screenshot visar ju hur uppenbart trasigt UI är i Win10 vad det gäller markering av det fönster med input-focus, det är inte direkt uppenbart vilket fönster som är aktivt och enda helt tillförlitliga sätt för mig att reda ut vilket fönster det är i din bild är att titta på texten i "title-bar" då den är gråaktig i de icke aktiva fönstren. Så blir bara uppenbart när man väl hittat det fönster som skiljer sig.

Det är ett OS, inte "hitta fem fel"!

I detta fall är det uppenbart direkt vilket fönster som har input-focus

Sedan är även snap-to-... funktion i Windows 10 handikappad, men gissar att man kan stänga av frågan vilket fönster man vill ha "på andra" sidan när man drar ett fönster så det tar halva skärmen. Varje funktion ska göra exakt en sak, varken mer, varken mindre. Drar jag ett fönster till kanten handlar operationen om det fönstret, OSet ska skita i mina andra fönster då jag hanterar dessa om jag är intresserad av det.

Visa signatur

Care About Your Craft: Why spend your life developing software unless you care about doing it well? - The Pragmatic Programmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yoshman:

@snajk: din screenshot visar ju hur uppenbart trasigt UI är i Win10 vad det gäller markering av det fönster med input-focus, det är inte direkt uppenbart vilket fönster som är aktivt och enda helt tillförlitliga sätt för mig att reda ut vilket fönster det är i din bild är att titta på texten i "title-bar" då den är gråaktig i de icke aktiva fönstren. Så blir bara uppenbart när man väl hittat det fönster som skiljer sig.

Det är ett OS, inte "hitta fem fel"!

I detta fall är det uppenbart direkt vilket fönster som har input-focus
http://i.imgur.com/zAf3ubp.png?1

I Windows 10, finns "Show color on Start, taskbar, action center and title bar" finns under Personalization > Colors (Ursäkta min svengelska).

Skrivet av Yoshman:

Sedan är även snap-to-... funktion i Windows 10 handikappad, men gissar att man kan stänga av frågan vilket fönster man vill ha "på andra" sidan när man drar ett fönster så det tar halva skärmen. Varje funktion ska göra exakt en sak, varken mer, varken mindre. Drar jag ett fönster till kanten handlar operationen om det fönstret, OSet ska skita i mina andra fönster då jag hanterar dessa om jag är intresserad av det.

Finns under Settings > System > Multitasking, specifikt "When I snap a window , show what i can snap next to it"

Permalänk
Medlem

inte direkt rörande win10, men win överlag. det är ju riktigt synd att dom failade med windows store. direkt vid lansering skulle det ha varit samma stor oavsett xbox/dator/mobil.. jobbar hemma idag och kom på att jag har lite pods jag inte lyssnat på, öppna store på win10 och sökte på appen jag använder i fånen, men den fanns ju såklart inte.

Visa signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Permalänk
Avstängd

Schysst. Snart kan man skicka SMS och ringa samtal/svara på telefonsamtal från Windows 10/Windows 10 Mobile med mera.

http://www.winbeta.org/news/windows-10-redstone-rs2-to-launch...

Här är också lite UI nyheter i det senaste bygget av Windows 10.

Visa signatur

Nya funktioner i “Anniversary Update” för Windows 10 som släpps till sommaren:
http://www.howtogeek.com/248177/whats-new-in-windows-10s-anni...

Permalänk
Vila i frid
Skrivet av strejf:

Snart kan man skicka SMS och ringa samtal/svara på telefonsamtal

Revolutionerande, man har läst manualen och kommit fram till vad AT+CMGS och ATDT betyder!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Yoshman:

@snajk: din screenshot visar ju hur uppenbart trasigt UI är i Win10 vad det gäller markering av det fönster med input-focus, det är inte direkt uppenbart vilket fönster som är aktivt och enda helt tillförlitliga sätt för mig att reda ut vilket fönster det är i din bild är att titta på texten i "title-bar" då den är gråaktig i de icke aktiva fönstren. Så blir bara uppenbart när man väl hittat det fönster som skiljer sig.

Det är ett OS, inte "hitta fem fel"!

I detta fall är det uppenbart direkt vilket fönster som har input-focus
http://i.imgur.com/zAf3ubp.png?1

Jo, absolut kunde det vara mycket tydligare. Men ditt påstående att det inte markeras vilket fönster som är aktivt stämmer inte utan det markeras, om än otydligt, och det är allt jag säger.

Citat:

Sedan är även snap-to-... funktion i Windows 10 handikappad, men gissar att man kan stänga av frågan vilket fönster man vill ha "på andra" sidan när man drar ett fönster så det tar halva skärmen. Varje funktion ska göra exakt en sak, varken mer, varken mindre. Drar jag ett fönster till kanten handlar operationen om det fönstret, OSet ska skita i mina andra fönster då jag hanterar dessa om jag är intresserad av det.

Jag blev också lite konfunderad över denna funktion, tills jag märkte att ett klick i det snappade fönstret (eller vart som helst utom på ett av de föreslagna applikationerna) gör att det som låg bakom visas som förut. Sen finns det ju en inställning för att ändra detta beteende som @petabyte.se säger. Jag har dock börjat uppskatta denna funktion sedan jag började arbeta i W10, ofta när man snappar ett fönster till en halv skärm så vill man ha något annat på den andra halvan och vill man inte det är det bara att ignorera liksom.

Permalänk
Medlem

Överlag gillar jag Windows 10, men det finns några saker som stör mig.

Bakomliggande fönster har en tendens att minimeras när det övre fönstret stängs ned. Exempelvis om jag öppnar en mapp med filmklipp, spelar en film och stänger ned den, så minimeras mappen. Sjukt irriterande, särskilt eftersom det verkar fungera helt godtyckligt.

Edge har bara semi-färghantering. Det är ju ynkedom att en ny webläsare 2015 inte kan ha ordentligt färghantering. Den tar hänsyn till taggade bilder men ignorerar skärmens profil.

Extensions till Edge. Ska det verkligen behöva ta Microsoft ett år att fixa det?

Inställningar och kontrollpanelen. Hur tänkte ni där, Microsoft? Gör det till en och samma för böfvelen!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av DasIch:

Överlag gillar jag Windows 10, men det finns några saker som stör mig.

Bakomliggande fönster har en tendens att minimeras när det övre fönstret stängs ned. Exempelvis om jag öppnar en mapp med filmklipp, spelar en film och stänger ned den, så minimeras mappen. Sjukt irriterande, särskilt eftersom det verkar fungera helt godtyckligt.

Edge har bara semi-färghantering. Det är ju ynkedom att en ny webläsare 2015 inte kan ha ordentligt färghantering. Den tar hänsyn till taggade bilder men ignorerar skärmens profil.

Extensions till Edge. Ska det verkligen behöva ta Microsoft ett år att fixa det?

Inställningar och kontrollpanelen. Hur tänkte ni där, Microsoft? Gör det till en och samma för böfvelen!

Tillägg till Edge kommer troligtvis i juni. Ja det är trist att det tar sån tid.

Angående Inställningar och kontrollpanelen så ryktas det i alla fall att Microsoft ska föra in mer och mer i inställningar vilket i slutändan kanske leder till att man kan plocka bort den gamla kontrollpanelen. Det är också tendensen när man tittar på de senaste betaversionerna av Windows 10 som släppts nyligen.

Visa signatur

Nya funktioner i “Anniversary Update” för Windows 10 som släpps till sommaren:
http://www.howtogeek.com/248177/whats-new-in-windows-10s-anni...

Permalänk
Medlem

haha, min far på 71 år hade installerat win10 idag, han sa att allt verkade fungera och att datorn verkade vara snabbare, men han hade ett stort problem: han hittade inte Harpan!

Visa signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av issue:

haha, min far på 71 år hade installerat win10 idag, han sa att allt verkade fungera och att datorn verkade vara snabbare, men han hade ett stort problem: han hittade inte Harpan!

Själv är jag förbannad över att dom tagit bort 3D Pinball Space Cadet

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Senaste 14279 är i alla fall första som Cortana fungerar för mig ...

Visa signatur

|| R9 7950X MSI PRO X670-P WIFI 32GB-DDR5-6400c32 MSI RTX4080 Ventus 3X OC || CORE i9 12900KF MSI Z690 Tomahawk WIFI DDR4 32GB-3600c16 Gear1 TUF RTX3080 OC V2 || R7 5800X3D X570S CH8 Extreme 32GB-3800c18 Gigabyte RTX3080 GAMING OC || R9 5900X(B2) B550-F 32GB-3800c18 EVGA RTX3070 FTW Ultra || R9 3900X X470-Prime Pro 32GB-3200c16 MSI RTX2070 Super ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adam West:

Själv är jag förbannad över att dom tagit bort 3D Pinball Space Cadet

Skickades från m.sweclockers.com

Du får gå med här:

http://www.valuewalk.com/2015/11/windows-10-class-action-micr...

Permalänk
Medlem

Danke!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Avstängd
Skrivet av issue:

haha, min far på 71 år hade installerat win10 idag, han sa att allt verkade fungera och att datorn verkade vara snabbare, men han hade ett stort problem: han hittade inte Harpan!

Skrivet av Adam West:

Själv är jag förbannad över att dom tagit bort 3D Pinball Space Cadet

Skickades från m.sweclockers.com

Det här är kanske är något för er att kolla på?

Microsoft Solitaire Collection
https://www.microsoft.com/sv-se/store/games/microsoft-solitai...

Pinball FX2 Windows 10 Edition
https://www.microsoft.com/sv-se/store/apps/pinball-fx2-window...

Visa signatur

Nya funktioner i “Anniversary Update” för Windows 10 som släpps till sommaren:
http://www.howtogeek.com/248177/whats-new-in-windows-10s-anni...

Permalänk
Medlem

@strejf: ja men jag hittade harpan åt honom så problemet löst, var bara lite kul att det var hans stora problem

Visa signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av strejf:

Det här är kanske är något för er att kolla på?

Microsoft Solitaire Collection
https://www.microsoft.com/sv-se/store/games/microsoft-solitai...

Pinball FX2 Windows 10 Edition
https://www.microsoft.com/sv-se/store/apps/pinball-fx2-window...

Ska kolla upp det, i övrigt är jag nöjd med 10:an men det är dom små sakerna som räknas.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X