Akut behov av Processorkylare, Vatten/Luft: 1151,1150, 1155, 1156! (Skicka?)

Permalänk

Akut behov av Processorkylare, Vatten/Luft: 1151,1150, 1155, 1156! (Skicka?)

Hej!

Söker efter processorkylare till min dator eftersom min corsair h60 kylare la av för någon dag sedan :(. Vet inte om cpu är ok så kan inte ge så mycket för en kylare som ni säkert förstår(Cpu var uppe i 103c innan jag märkte det och stängde av datorn). Beroende på modell så skiftar min prisnivå.

Skriv modell och prisidé om ni har någon så skriver jag om det är intressant(Pm eller här nere bland kommentarerna). Det kan vara vatten eller en luftkylare bara den sköter sitt jobb. Även om ni skulle ha en kylare som tex ena fläkten inte funkar eller låter något så kan det även vara intressant. Ska passa någon av dessa sockets: 1151,1150, 1155, 1156, dvs nästan alla kylare som passar till en intel processor. Om ni är osäker på om den skulle passa så skriv ändå modell så kollar jag upp det. Betalar såklart frakt eller hämtar i närområdet. Så även om ni bor i tex stockholm så skriv ändå!.

Tack för din tid och är tacksam för svar!

Mvh Alfons

Läs hela annonsen här

Permalänk

jag har en stock intel kylare och en hyper 212 som ligger som gå att hämta idag om du vill

edit e212 blir nog lite svår att få tag på då jag kom på att en kompis fått låna den

Visa signatur

CPU I7 5820k @ 4.63 GHz GPU Gigabyte G1 gaming 980 ti RAM 32 GB @3000MHz MOBO msi x99a sli plus SSD 2 TB SSD HDD 3 TB HDD PSU 850w Evga G2 CASE InWin S-frame black n' gold

Gratis frakt på Inet: http://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Permalänk

@JacobsDator: Tack för svar!, Stock kylare är tyvärr inte aktuellt. Synd att du inte hade cooler mastern.
Får se vad jag får för andra svar, annars får jag fundera på att ta en stock kylare temporärt. Vad hade du tänkt för pris isf?.

Permalänk
Medlem

Jag har en Deepcool Captain 120 om det vore intressant? Dock kommer det ju inte att gå att skicka den förens på måndag.

Permalänk

@TheYardbird: Det hade varit intressant, Skickar Pm. Skriv fler exempel på kylare tack!.

Permalänk
Medlem

Hej,

Jag har Be-Quiet Pure Rock, oöppnad i kartong.

Finns i Lund, ett stenkast från tågstationen.

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk

@xtQ: Pm!. Fler exempel uppskattas!. Ingen som har någon Noctua?

Permalänk
Medlem
Permalänk

@ITUFFE: Pm!. Bara bomba mig med fler exempel på kylare :).

Permalänk
Visa signatur

[Antec Sonata III - Antec 500w] - [Intel E8500 3,16Ghz] - [Asus P5Q Pro] - [Gainward HD-4850 512MB GS] - [6gb Corsair TWIN2X 6400C4DHX CL4] - [Intel 730 240GB] - [Seagate IronWolf ST8000VN0022 256MB 8TB] [Seagate 3TB ST3000DM001] - [WD Black 1TB WD1001] - [Seagate 500GB ST3500413AS] - [Seagate 320GB ST3320620A] - [Creative Sound Blaster Live 5.1] - [Logitech Z-906] - [AOC 27G2U] | Oöppnade Samsung 860 Evo 1TB&512GB

Permalänk
Medlem

Har en Noctua NH-L12 i nyskick med alla tillbehör, finns i Göteborg eller kan skickas

Permalänk
Skrivet av AshyStyle:
Skrivet av zephead:

Har en Noctua NH-L12 i nyskick med alla tillbehör, finns i Göteborg eller kan skickas

Hej!,
Tack för er tid. Men tyvärr så är jag inte ute efter low profile kylare eftersom jag har ett fulltower chassi. Söker något liknande "Noctua NH-U9B/SE2".

Mvh Alfons

Permalänk
Medlem
Skrivet av alfonsg00:

Hej!,
Tack för er tid. Men tyvärr så är jag inte ute efter low profile kylare eftersom jag har ett fulltower chassi. Söker något liknande "Noctua NH-U9B/SE2".

Mvh Alfons

Hej
Har just denna cpu kylare, lirar just nu i nuvarande desktop rig...hojta till med ett bud om de är intressant.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QM|Asus PG279QZ
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk

@bärplockaren: Du har pm!. Mer erbjudanden/exempel uppskattas!

Permalänk
Inaktiv

@alfonsg00:

https://www.inet.se/kundvagn/visa/10081289/

Permalänk

@Dead poet society: Tack för tipset, om jag inte får tag i någon annan här kan det bli så

Permalänk
Medlem

@alfonsg00:

Du har inte nära till Netonnet dom stänger först 16:00 idag?

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X3D | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury 2x16GB 3600 CL 16 Renegade | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | Xiaomi G34WQi | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk

@Bael: Hej!

Det ligger i helsingborg så har inte så nära. Men jag klarar mig utan dator i några dagar till om jag skulle hitta en bra kylare här.

Permalänk

Ingen som har "Noctua NH-D14/S/" eller något liknande?

Permalänk
Medlem

Corsair h60 v2

Hej, plockade precis ur min Corsair h60 v2 vattenkylare ur datorn då jag bytte till en Noctua NH-U14S. Corsair kylaren fungerar utan problem. Bytte den endast pga byte av chassi och jag fick inte radiatorn att passa bra någonstans utan att kompromissa ljuddämpningsplattor.

Jag bor i lund och jobbar i malmö så kan lämna i dessa städer och jag skickar även mot frakt.

PM om du är intresserad

Permalänk
Medlem
Skrivet av alfonsg00:

Ingen som har "Noctua NH-D14/S/" eller något liknande?

Har en noctua D15 om du är intresserad

Permalänk
Skrivet av Zoltanen:

Har en noctua D15 om du är intresserad

Den kan vara intressant, du har pm!