Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anguzz:

Om man frågar mig så är spelet en hybrid av Farcry 4 och The division, dock utan djur och crafting. Personligen hade jag gärna sett att de haft med djur, då spelet känns ganska tomt när man rör sig runt i vildmarken. Det hade även fått en att tänka till lite extra på området runt omkring sig innan man exempelvis beordrar en attack eller liknande. Dock så hade ju spelet i princip bara blivit ett squad-baserat Farcry
Spelade stora delen av dagen igår och jag tror att spelet, precis som The division riskerar att bli ganska enformigt till slut. Men det kanske är för tidigt att säga än.

Verkar finnas en del djur ändå och skilja sig från olika regioner. Sett mycket kor i region 1, region 2 har mycket hjortar. Andra regionen i betan hade mycket rovfågel.
Jag stod och övade lite prickskytte i en hage en stund.

Visa signatur

Dator: Lian Li O11 Dynamic, R9 5900X, MSI X570 ACE, Corsair H150i Pro, G.Skill TridentZ@3733MhzCL16, ASUS RTX 3090 TUF OC, Firecuda 530 2TB, 990 Pro 2TB, Corsair RM850x.
Skärm: LG OLED 42C2

Permalänk
Skrivet av Lasergurka:

Bara jag som fann det väldigt skumt att ett spel om "världen bästa spec ops grupp" inte ens har en grappling hook för att klättra upp och framför allt ner från byggnader? Inte bara för att det i princip är spec ops call sign att rappela ner från ett hustak eller från en helikopter, utan också för att det finns extremt många ställen som är för höga att hoppa ner ifrån, men får låga för att använda fallskärm.

Att det inte finns gör det oerhört mer opraktiskt att spela sniper, för att man ofta måste gå långa omvägar båda för att ta sig till och från bra positioner, och dessutom hade det varit 10 gånger coola att kunna glida ner från klippan på ett rep istället för att jogga i 5 minuter runt ett berg.

Hade över lag hoppas på att det skulle finnas lite roliga gadgets osv. men det är ju i princip en drone som finns och that's it.

Världens bästa spec-ops team och också vara ett x4 acog att sätta på snipern. Jodå visst finns det lite att önska från den synvinkeln

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Skrivet av Sweets589:

Världens bästa spec-ops team och också vara ett x4 acog att sätta på snipern. Jodå visst finns det lite att önska från den synvinkeln

Skickades från m.sweclockers.com

Jo, men där kan det ju i alla fall rättfärdigas med att man ska ha något att jobba upp till. Vill man spela som sniper går det snabbt att fixa ett lite vettigare scope. Hade varit helt okej med bristen på grappling hook om det var något man kunde låsa upp. Det hade gärna fått vara den sista upplåsningen om de så önskat, men känns bara...tomt på något sätt, och känns som att spelet kommer bli trist mycket snabbare när det finns så få tools/gadgets.

Kanske kommer med en DLC, men känns ju trist att betala för när det är något som känns som det borde funnits från början.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Markusas:

Verkar finnas en del djur ändå och skilja sig från olika regioner. Sett mycket kor i region 1, region 2 har mycket hjortar. Andra regionen i betan hade mycket rovfågel.
Jag stod och övade lite prickskytte i en hage en stund.

Jo, djur finns, men de fyller ingen funktion, i Far cry är de till för crafting, eller som ett hot, i Wildlands är de bara en prydnad.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

@Markusas: Ja, boskap har jag sett, men de har jag inte kunnat panga. Kulan har bara susat rakt genom.

Visa signatur

| FD Arc | ASrock P67 Extreme4 | Corsair HX850W |
| ASUS GTX1070 STRIX | i7 2600k@4.5 |
| 16GB Corsair Vengeance 1600 LP | Samsung 850 500gb | H80 |
Oh, by the way... I'M BATMAN!

Permalänk
Skrivet av Mikazu:

Ingen som har sett något om en kommande patch?
Väldigt många buggar i spelet just nu, både små och några lite större

Skrivet av Buio:

Patch finns nu. Ändringar här http://forums.ubi.com/showthread.php/1603826-PC-Update-1-1-5-...

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Snusfri

Köpte det nyss för ~400:-
Laddar ner segt från UBI nu på Uplay.

Låg ett tag på 95mb/s, nu nere på 52mbs/s.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Attans varför kommer det alltid en patch precis när man ska sätta sig & lira... Hitintills funkar det mesta rätt bra tycker jag, prestandan på min burk har varit mycket konsekvent utan antydan till stutter av något slag, 50-60fps med 2560x1080 med allt på max, ställer man ner skuggor et snäpp till very high så tänar man en 5-7fps vilket ger en stadig 60fps och nästan så att skuggorna blir mer naturliga/ inte lika spikraka/hårda kanter, men spelet är definitivt tungdrivet.
När det kommer till spelet som sådant så är det underhållande och det enda som behöver poleras är väl just squad delen i SP läge där Ai & kommandon lämnar en del övrigt att önska.

Visa signatur

| nVidia RTX3090FE | R9 5800X3D | MSI x570 Unify | Ballistix sport 3000c15 32GB DR@3800c16 | Custom Loop EKWB | 9TB nvme, 3TB sata SSD | RM1000x | Creative X4 | Lian Li o11 Dynamic | Alienware aw3821dw | >Zen2 på 3-400 mobo< | >x570 VRM< | :::AMD Zen Minnesguide:::|:::AMD Zen & Zen+ Överklockningsguide:::

Permalänk
Skrivet av Anguzz:

@Markusas: Ja, boskap har jag sett, men de har jag inte kunnat panga. Kulan har bara susat rakt genom.

De går att skjuta, men deras hitbox verkar vara lite knepig ibland, verkar som att man måste träffa precis i mitten av dem för att det ska räknas. Men som sagt, det fyller ingen annan funktion än rörligt prickskytte.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av tellus82:

När det kommer till spelet som sådant så är det underhållande och det enda som behöver poleras är väl just squad delen i SP läge där Ai & kommandon lämnar en del övrigt att önska.

Jo, lite lustigt hur ens egen squad räknas som osynliga så länge man inte är i en öppen fight. Vet inte hur många gånger en fiende gått och letat efter mig, och gått rakt förbi en i min squad, som inte heller reagerar på att en fiende gått rakt förbi honom.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Nu med patchen så lirar spelet mycket bättre med min i5 3570K, inga crasher eller frysningar. Spelet är otroligt snyggt med allt på max måste jag säga!

Permalänk
Medlem

Efter att ha spelat ett stort antal timmar så kan jag konstatera att det är snudd på skandal att man kan släppa ett så pass ofärdigt spel år 2017. Fredagspatchen gjorde inte saker mycket bättre heller.

Spelet fryser till när man minst anar det helt utan anledning.
AI:n är under all kritik, ljudet hackar/låser sig, karaktären fastnar mellan stenar utan möjlighet att ta sig bort.
texturer ploppar upp/försvinner lite när dom känner för det + mycket mycket mer.

Hur kommer det sig att spelföretag kommer undan med sånt här? Jag menar, tänk dig att du går på bio och ser en film som bilden hackar på, ljudet försvinner o.s.v...Det skulle ju aldrig accepteras.

Trots allt detta har jag haft roligt i spelet dom korta stunder då allt har funkat som det ska, men köper man ett spel för runt 600kr så ska det fanimej funka också.

Visa signatur

ASUS ROG Strix B450-F Gaming | AMD Ryzen 7 3700X
ASUS GeForce RTX 2070 SUPER ROG Strix AD
32GB DDR4 Corsair Vengeance 3200mhz
LG 27'' UltraGear 27GL850 QHD Nano IPS 144 Hz
AOC 27" 27G2U IPS 144 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikazu:

Efter att ha spelat ett stort antal timmar så kan jag konstatera att det är snudd på skandal att man kan släppa ett så pass ofärdigt spel år 2017. Fredagspatchen gjorde inte saker mycket bättre heller.

Spelet fryser till när man minst anar det helt utan anledning.
AI:n är under all kritik, ljudet hackar/låser sig, karaktären fastnar mellan stenar utan möjlighet att ta sig bort.
texturer ploppar upp/försvinner lite när dom känner för det + mycket mycket mer.

Hur kommer det sig att spelföretag kommer undan med sånt här? Jag menar, tänk dig att du går på bio och ser en film som bilden hackar på, ljudet försvinner o.s.v...Det skulle ju aldrig accepteras.

Trots allt detta har jag haft roligt i spelet dom korta stunder då allt har funkat som det ska, men köper man ett spel för runt 600kr så ska det fanimej funka också.

mestadelen av dessa problem beror på att din cpu bara har fyra trådar, patchen skulle fixa mesta av detta men för de med åtta trådar fungerar det väldigt bra. För mig har spelet inte visat minsta tecken till stutter eller frysningar, däremot är det extremt känsligt på GPU klockning, mycket mer så än något annat jag testat, vet inte riktigt varför.
Textur problemen beror delvis på för få trådar men sista drivaren från nVidia skulle fixa en del av dessa bekymmer också.
För min del är detta spelet bland de mer polerade vid släpp, konstigt nog.

Visa signatur

| nVidia RTX3090FE | R9 5800X3D | MSI x570 Unify | Ballistix sport 3000c15 32GB DR@3800c16 | Custom Loop EKWB | 9TB nvme, 3TB sata SSD | RM1000x | Creative X4 | Lian Li o11 Dynamic | Alienware aw3821dw | >Zen2 på 3-400 mobo< | >x570 VRM< | :::AMD Zen Minnesguide:::|:::AMD Zen & Zen+ Överklockningsguide:::

Permalänk
Medlem
Skrivet av tellus82:

mestadelen av dessa problem beror på att din cpu bara har fyra trådar, patchen skulle fixa mesta av detta men för de med åtta trådar fungerar det väldigt bra. För mig har spelet inte visat minsta tecken till stutter eller frysningar, däremot är det extremt känsligt på GPU klockning, mycket mer så än något annat jag testat, vet inte riktigt varför.
Textur problemen beror delvis på för få trådar men sista drivaren från nVidia skulle fixa en del av dessa bekymmer också.
För min del är detta spelet bland de mer polerade vid släpp, konstigt nog.

Skulle säga att det är ungefär medel vad gäller polering. Har en 6700k och GTX 1070. Senaste patchen löste iaf polarens problem med fryslagg. Roligaste var ju att det även påverkade mitt spel om han t ex körde eller var host då kunde jag vara någon helt annanstans på min skärm än vad spelet trodde. Vilket ställde till promenad vid smyguppdrag.

Permalänk
Medlem

Inte haft några problem, har spelat rätt så länge nu.

Grymt snyggt spel, absolut toppklass grafiskt av alla spel jag spelat hittills.

Permalänk

Jag håller på att installera spelet...
Söker medspelare..
@buio

Visa signatur

PapaSmurf

Permalänk

Mitt spel rullar sämre efter patchen än vad det gjorde innan patchen... 1080 & 6700k

Permalänk
Medlem

Allt på max inga problem, haft 2 crasher några mindre frysningar som jag tror är relaterat till läsning från SSD.
80% av gameplay klart å har redan blivit erbjuden å slakta boss a lá boss men vill inte jäkta fram till den äran än
Och ja detta är rewamp av Farcy 3 inte The Division men det är kul.

Håller med om att AI, drönare, AI squad, Heli, Sniper har en del å önska.

Spelet får en klar 5 för gameplay men.. varför inte allt perfekt?
Får hoppas att dom fixar till allt å släpper på mera godis inför nästa expansion.

Funderar starkt på att öka till högsta svårighetsgrad då det går lite för enkelt mellanåt.

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk

En skum sak jag stött på, som jag bara kan anta är en bugg är att fiender ibland blir immuna mot ett specifikt vapen. Använde t.ex ett halvauto sniper som inte gör så mycket skada men som ändå för det mesta tar allt på ett skott i överkroppen, men då och då möter jag plötsligt en soldat som kan ta 5-6 skott i överkroppen på rad.

Det är ingen "heavy" då alltså, utan en helt vanlig Unidad soldat, som istället för att dö på 1 skott kan ta större delen av magasinet tills jag tröttnar och byter till ett annat vapen. Liknande har också hänt med heli's, där snipers ibland inte verkar göra någon som helst skada, och jag kan inte skada piloten heller.

Någon annan som stött på detta?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Har klarat 4-5 regioner med 3 polare nu. Patchen löste problemet för de två med i5:or som fick frysningar. Riktigt vackert spel. De enda jobbiga är att man kan fastna på vissa ställen och att synken kan tappa med någon efter någon timmes spel så den ser ut att springa efter fordon som den sitter i.

Visa signatur

Dator: Lian Li O11 Dynamic, R9 5900X, MSI X570 ACE, Corsair H150i Pro, G.Skill TridentZ@3733MhzCL16, ASUS RTX 3090 TUF OC, Firecuda 530 2TB, 990 Pro 2TB, Corsair RM850x.
Skärm: LG OLED 42C2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

En skum sak jag stött på, som jag bara kan anta är en bugg är att fiender ibland blir immuna mot ett specifikt vapen. Använde t.ex ett halvauto sniper som inte gör så mycket skada men som ändå för det mesta tar allt på ett skott i överkroppen, men då och då möter jag plötsligt en soldat som kan ta 5-6 skott i överkroppen på rad.

Det är ingen "heavy" då alltså, utan en helt vanlig Unidad soldat, som istället för att dö på 1 skott kan ta större delen av magasinet tills jag tröttnar och byter till ett annat vapen. Liknande har också hänt med heli's, där snipers ibland inte verkar göra någon som helst skada, och jag kan inte skada piloten heller.

Någon annan som stött på detta?

Unidad har kevlar på sig, vilket förklarar varför de kan ta ett par fler skott.
Jag ser inte detta som ett problem, snarare tvärtom, det är bra att fiender som ser ut att ha armor på sig faktiskt har det också.
Övriga kartell-snubbar går att oneshotta busenkelt, även med ett vanligt assault rifle.

Gällande helikoptrar så finns det olika varianter där också. En Apache är lite svårare att skjuta piloter med sniper kontra vanlig kartell-chopper.
Jag och min polare kör med granatkastare till assault rifle och plockar ner helis på den vägen

Tycker det blir roligare med lite variation på fienderna, de flesta militärbaser brukar man roflstompa rätt hårt medan andra kräver lite mer finkänslighet och taktik för att klara

Visa signatur

:: Fractal Design Define 7 :: ASUS Prime Z490-A :: Intel i9 10900K @ 5 GHz :: Corsair 32GB RAM @ 3600Mhz CL18 :: Kingston A2000 1TB M2 :: MSI RTX 3080 Gaming X Trio... :: Seasonic Focus PX 750W 80+ Platinum :: Noctua NH-D15 chromax.black ::

Permalänk

Är det normalt att spelet ligger på min:52 FPS med nästan allt på ultra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flexiblus:

Är det normalt att spelet ligger på min:52 FPS med nästan allt på ultra?

Jag kör på en blandning mellan Very High och Ultra och min fps skiftar mellan 45-90, verkar inte vara ett jättebra optimerat spel.

Visa signatur

ASUS ROG Strix B450-F Gaming | AMD Ryzen 7 3700X
ASUS GeForce RTX 2070 SUPER ROG Strix AD
32GB DDR4 Corsair Vengeance 3200mhz
LG 27'' UltraGear 27GL850 QHD Nano IPS 144 Hz
AOC 27" 27G2U IPS 144 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

En skum sak jag stött på, som jag bara kan anta är en bugg är att fiender ibland blir immuna mot ett specifikt vapen. Använde t.ex ett halvauto sniper som inte gör så mycket skada men som ändå för det mesta tar allt på ett skott i överkroppen, men då och då möter jag plötsligt en soldat som kan ta 5-6 skott i överkroppen på rad.

Det är ingen "heavy" då alltså, utan en helt vanlig Unidad soldat, som istället för att dö på 1 skott kan ta större delen av magasinet tills jag tröttnar och byter till ett annat vapen. Liknande har också hänt med heli's, där snipers ibland inte verkar göra någon som helst skada, och jag kan inte skada piloten heller.

Någon annan som stött på detta?

Har stött på detta flera gånger, en gång sköt jag 11 skott på en snubbe tills jag märkte att han var död för mina medspelare, ett desync fel i det fallet.

Sen verkar fienden tåla mer om dom är "alerted" av nån anledning...adrenalin kanske

Visa signatur

ASUS ROG Strix B450-F Gaming | AMD Ryzen 7 3700X
ASUS GeForce RTX 2070 SUPER ROG Strix AD
32GB DDR4 Corsair Vengeance 3200mhz
LG 27'' UltraGear 27GL850 QHD Nano IPS 144 Hz
AOC 27" 27G2U IPS 144 Hz

Permalänk
Skrivet av Brunbeck:

Unidad har kevlar på sig, vilket förklarar varför de kan ta ett par fler skott.
Jag ser inte detta som ett problem, snarare tvärtom, det är bra att fiender som ser ut att ha armor på sig faktiskt har det också.
Övriga kartell-snubbar går att oneshotta busenkelt, även med ett vanligt assault rifle.

Gällande helikoptrar så finns det olika varianter där också. En Apache är lite svårare att skjuta piloter med sniper kontra vanlig kartell-chopper.
Jag och min polare kör med granatkastare till assault rifle och plockar ner helis på den vägen

Tycker det blir roligare med lite variation på fienderna, de flesta militärbaser brukar man roflstompa rätt hårt medan andra kräver lite mer finkänslighet och taktik för att klara

Läs en gång till; Som sagt tar jag Unidad på ett skott i överkroppen, det är bara ibland de plötsligt tar 6-7 skott av samma vapen, och då alltså ingen heavy som har tungre armor.

Gällande helis handlar det heller inte om att det finns olika typer, eller att jag har svårt att ta ner dem. .50 cal snipret tar alla helis, även Apache's, som är det tyngsta spelet har, på ett skott, men ibland när "buggen" kommer skjuter jag 10-15 skott utan att de ens börjar ryka, och även när jag ser att kulan går rakt in på piloten händer inget, byter jag till ett annat vapen träffar jag direkt och helin kraschar.

Kort sagt; Tack, men jag tror du missförstod mig lite.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Mikazu:

Har stött på detta flera gånger, en gång sköt jag 11 skott på en snubbe tills jag märkte att han var död för mina medspelare, ett desync fel i det fallet.

Sen verkar fienden tåla mer om dom är "alerted" av nån anledning...adrenalin kanske

Jo, konstigt nog har detta aldrig hänt med pistolen, den tar konstigt nog alltid ner även Unidad på 2-3 snabba skott i överkroppen.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk

Är det bara jag som har problem med fullscreen i spelet? Hela skärmen flimrar o är svart lite här o där (ospelbart) när jag kör i fullscreen. Men kör jag i borderless fungerar det. Men då fungerar ju inte crossfire så får dålig prestanda ist.

Några tips?

Visa signatur

Chassi: Cooler Master Stryker Nätaggregat: Corsair AX750
Moderkort: Asus Maximus X Code Processor: i7-8700K Kylare: Corsair H100 RAM: G.Skill TridentZ RGB 3000Mhz
Grafikkort: GTX 1080 SSD: OCZ Agility 3 240GB HDD: WD Green 2TB

Permalänk
Skrivet av Almost_Me:

Är det bara jag som har problem med fullscreen i spelet? Hela skärmen flimrar o är svart lite här o där (ospelbart) när jag kör i fullscreen. Men kör jag i borderless fungerar det. Men då fungerar ju inte crossfire så får dålig prestanda ist.

Några tips?

Har AMD släppt drivers för crossfire-stöd i spelet?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flexiblus:

Är det normalt att spelet ligger på min:52 FPS med nästan allt på ultra?

Skrivet av Mikazu:

Jag kör på en blandning mellan Very High och Ultra och min fps skiftar mellan 45-90, verkar inte vara ett jättebra optimerat spel.

Jag kör om jag minns rätt allt på ultra och har också dips emellanåt, då med 1080p .

Visa signatur

MSI MPG X570S Edge Max Wifi, Ryzen 7 5800X3D, ASUS RTX 3080 TUF OC, 32GB Kingston Renegade, SoundBlaster Z, Corsair RM750x

Permalänk
Medlem

Ja det uppstår desync ganska ofta.
I de flesta fallen så är det vid bilkörning/heli men händer även på fots.
Har LTI sniper som man kan blåsa en heli med ett välriktat skott.
Men även denna lilla leksak står sig slät mot en AI som inte är där den ska vara.
Men så är det en konsolport så vi får inte kräva såna saker för ett spel som bara kostar närmare tusenlappen.

Men jag kan leva med detta fel, bara blåsa dubbelskott alltid på skallen så är de ok.
Värre är det med heli å försöka sikta med den.
Gick även å letade fram 360 kontrollen till lika mycket förtret.
Hur i h-vete ska du hitta av nåt när du får tilta heli max 20*.
Du måste vara 3-400m bort minst å måltavlan blir mindre än ett knapphål.
Detsamma gäller även med missil heli för att ta ner en konvoj.
Lättast där är å placera några minor på raken, skjut skot på civila bilar som kommer å bara invänta reward.

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.