If..försäkringsbolag - kundservice?

Permalänk
Medlem

If..försäkringsbolag - kundservice?

Hej!

Satt i telefonkö i 20 min och var fortfarande plats "40"
Frågade i chatten om de kunde hjälpa mig där, men det gick självklart inte. Knappade in att de skulle ringa upp när det var min tur. Det har nu gått 4 timmar sedan jag ringde. Någon som vet om det brukar vara sådana här väntetider till att man får vänta på handläggare på IF?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Hej!

Satt i telefonkö i 20 min och var fortfarande plats "40"
Frågade i chatten om de kunde hjälpa mig där, men det gick självklart inte. Knappade in att de skulle ringa upp när det var min tur. Det har nu gått 4 timmar sedan jag ringde. Någon som vet om det brukar vara sådana här väntetider till att man får vänta på handläggare på IF?

Låter jävligt skumt.
När jag hade If(märkesförsäkring) för några år sedan och smällde ett rådjur så gick precis allting, från anmälan till reparation, helt smärtfritt.
Kanske är extra hårt tryck så här dagen efter en helgdag?

Testa igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Hej!

Satt i telefonkö i 20 min och var fortfarande plats "40"
Frågade i chatten om de kunde hjälpa mig där, men det gick självklart inte. Knappade in att de skulle ringa upp när det var min tur. Det har nu gått 4 timmar sedan jag ringde. Någon som vet om det brukar vara sådana här väntetider till att man får vänta på handläggare på IF?

De brukar ringa upp efter några minuter du har nog haft otur..

Permalänk
Medlem
Skrivet av jimjans:

De brukar ringa upp efter några minuter du har nog haft otur..

Nu ringde de!
Ringde in 9:45 och de ringde upp 12:05 - måste varit väldigt mycket som hänt under långhelgen...

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

De har alltid svarat under minuten typ