Permalänk
Medlem

GPU XFX Radeon 7850 1GB

Säljer mitt gamla grafikkort XFX Radeon 7850 1GB
http://xfxforce.com/en-us/products/all-previous-gpus/amd-rade...

Funkar felfri, aldrig överklockat. Toppen för spel som Sims 4 , Simcity och liknande, går att maxa de på 1080p

Hämtas i Göteborg

Läs hela annonsen här

Visa signatur

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. - Alvin Toffler

Permalänk
Medlem

Vart i Göteborg finns det?

Permalänk
Medlem

Jag finns på Hisingen men kan lämna över det där det passar i "stor" Göteborg.

Visa signatur

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. - Alvin Toffler

Permalänk
Medlem

Är det två fläktar i det? Kan du skicka?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ttdang09:

Är det två fläktar i det? Kan du skicka?

Ett fläkt som på bilden på länken, tyst under normal drift och varvar upp vid behov.
Kan skicka men frakten blir en hundring till, kan kolla med posten imorgon, vart skall det skickas?

Visa signatur

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. - Alvin Toffler

Permalänk
Medlem

Hej.
Jag får leta vidare för jag vill ha två fläktar. Här uppe bor jag i Värmland.

Permalänk
Outtröttlig köprådgivare

@MightyToni:
Har kortet använts för mining?
Har det potential att överklockas med den kylaren?
300 kronor + upphämtning i Göteborg bjudet!

Visa signatur

|i5 6600K|Be-Quiet Dark Rock TF|Vengeance 2x8GB @2133MHz|2x850 EVO 500GB|Asus Z170I Pro Gaming|Lian Li PC-Q10|
Acer CB290Cbmidpr 29" 2560x1080 @76Hz|Infinity ErgoDox w/ Gateron Clear|Corsair K65 RGB w/ Cherry MX Red|Logitech M570|Steam Controller|Wii Remote Plus|Sennheiser HD 558|Antlion ModMic 4.0|

Permalänk
Medlem

@Eric Hjalmarsson:
Hej,
kortet har använts några timmar per vecka för Sims, har småbarn och de spelar inte ofta.
Har aldrig överklockat det så jag vet inte om det går.
Du kan hämta det i Göteborg när det passar, kontakta mig vi PM så får du mitt nummer.

Visa signatur

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. - Alvin Toffler

Permalänk
Outtröttlig köprådgivare

@MightyToni: Såg precis att det var 1GB varianten, inte 2GB varianten. Det gör det lite mindre värt då man måste gå ned till 720p i många spel.
Skulle du vara okej med mindre än 300? Du verkar inte ha så många intresserade...

Visa signatur

|i5 6600K|Be-Quiet Dark Rock TF|Vengeance 2x8GB @2133MHz|2x850 EVO 500GB|Asus Z170I Pro Gaming|Lian Li PC-Q10|
Acer CB290Cbmidpr 29" 2560x1080 @76Hz|Infinity ErgoDox w/ Gateron Clear|Corsair K65 RGB w/ Cherry MX Red|Logitech M570|Steam Controller|Wii Remote Plus|Sennheiser HD 558|Antlion ModMic 4.0|

Permalänk
Medlem

@Eric Hjalmarsson:
Hej, jag fick 300 SEK bud via pm idag, om du inte är intresserad för 300 så säljer den till den andra köparen och ber honom lägga budet här så det blir rätt.

Visa signatur

The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. - Alvin Toffler