Permalänk
Medlem

Samsung Gear S3 Frontier

Jag undersöker ånyo om det finns något intresse för min Frontier. Jag får inte ha den på mig i arbetet och därför blir den oftast liggande hemma. Klockan är använd men i mycket bra skick. Inga synliga repor eller skador. Det finns en liten prick på boetten men den är så liten att jag inte ens kan fånga den på foto. Klockan är en fröjd att använda med Samsung Pay, S-Health, Spotify och bra batteritid.

Alla originaltillbehör medföljer. Utöver detta finns två extra armband; ett rött original och ett svart i nylon som jag aldrig använt.

Ser gärna att klockan hämtas alternativt att den skickas utan den cylinderformade lådan som den säljs i, då den är så jäkla meckig att posta. Då ges dessutom även möjlighet för köparen att inspektera klockan på plats. Men det går säkert att lösa om originalförpackningen är av värde.

1200:- eller bud!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Startar med 1000kr!

Visa signatur

ROG STRIX X470-F GAMING
AMD Ryzen 5600X
G.Skill Trident Z 3600Mhz
Sapphire 5700 XT

Permalänk
Medlem

@CynX: Tackar och bockar!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

1200 hämtar imorrn

Visa signatur

//Marcus

Permalänk
Medlem

1300 bor i helsingborg och kan hämta idag.

Visa signatur

Stationär: | NZXT H510 Flow | Corsair RM850x | GIGABYTE Z790 AORUS Elite AX | Intel Core i7 13700K | 32GB 6400Mhz CL32 DDR5 | MSI RTX 380 | 1TB Seagate FireCuda 530 + 1TB Kingston KC3000 | LG OLED 42C2 120Hz 4K | Bärbar: MacBook Pro 14"

NAS: Synology DS1815+ 8X 4TB WD RED
Server: Esxi 6.5 | i5 4690K | 32GB DDR3 | 1TB SSD + iSCSI SATA [/B]

Permalänk
Medlem

Tackar och bockar för buden. Tanken är att avsluta budgivningen inom kort 👍

Permalänk
Medlem

1400 bor också i hbg

Permalänk
Medlem

@Oliverxd: Tack för budet! Kör till kl 18 ikväll sen avslutar vi 😁