[Chrome V71.0.3578.98] Efter uppdatering den två bug

Permalänk
Avstängd

[Chrome V71.0.3578.98] Efter uppdatering den två bug

Tjo,

Bliv mindre glad efter uppdateringen då jag upptäcker att något inte stod rätt till.

Allt som visar ovan på Chrome så fastar bilden tills ny bild kommer till så försvinner den.
Så om jag tar musen till Windows meny och sen tillbaka till Chrome så fastar hela Windows meny tills jag göra något i Chrome så att bilden uppdateras så försvinner meny som har fast detta gäller allt inte bara meny.

Och där alla tabs är blir det en blå rand som vara i några sek.

OS: Windows 7 (VM ESXI)

Detta fel händer inte på min andra dator som har Windows 7 (Inte VM).

Kan inte ta någon bild då den försvinner då.

Någon som sitter med en lösning?

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem
Skrivet av superegg:

Tjo,

Bliv mindre glad efter uppdateringen då jag upptäcker att något inte stod rätt till.

Allt som visar ovan på Chrome så fastar bilden tills ny bild kommer till så försvinner den.
Så om jag tar musen till Windows meny och sen tillbaka till Chrome så fastar hela Windows meny tills jag göra något i Chrome så att bilden uppdateras så försvinner meny som har fast detta gäller allt inte bara meny.

Och där alla tabs är blir det en blå rand som vara i några sek.

OS: Windows 7 (VM ESXI)

Detta fel händer inte på min andra dator som har Windows 7 (Inte VM).

Kan inte ta någon bild då den försvinner då.

Någon som sitter med en lösning?

Förstår ingenting av det du säger, men om du har problem med senaste Chrome, så prova att avinstallera den och gör en ny installation. Det kan ju ha blivit något knas när den uppdaterades på grund av diverse andra saker på din dator, det kanske löser ditt problem.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av 57josa:

Förstår ingenting av det du säger, men om du har problem med senaste Chrome, så prova att avinstallera den och gör en ny installation. Det kan ju ha blivit något knas när den uppdaterades på grund av diverse andra saker på din dator, det kanske löser ditt problem.

Allt fastar tills bilden uppdateras, har bara uppe en cmd.

Om jag avinstallera så måste jag lägga till alla tillägg igen och ändra alla inställningar?

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem

@superegg: om du är inloggad i chrome så syncar den tillägg och inställningar.

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Haptic:

@superegg: om du är inloggad i chrome så syncar den tillägg och inställningar.

ah vad bra, även data som tilläggen har skapat?

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Avstängd

Lösta det med att aktivera hårdvaruacceleration i Chrome.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666