3D printade joysticks till HTC Vive

Permalänk
Medlem

3D printade joysticks till HTC Vive

Kortfattat så har jag printat ett antal par av denna designen som jag har till övers, de används för att lägga till så att sina Vive wands har varsin joystick.

Planen var att sälja dessa men hade missat att modellen hade en Non Commercial licens på sig. Så istället för att de ska ligga och samla damm så ger jag bort dem. Har 2 par vita & svarta. Helsvarta är nu slut.

Hämtas gratis i Örebro. Ska det skickas står mottagaren för frakt, kostar 63kr att skicka som brev. Begränsar till ett par per person.

Har använt ett eget par i många antal timmar i flera olika spel som Onward, Pavlov VR, Payday 2, Serious Sam, Rec Room, etc. Funkar förvånansvärt bra och är en helt klar förbättring i spel som använder sig av smooth locomotion. SweViver har gjort en bra genomgång om hur det hela funkar:

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tar gärna ett par av de helsvarta.
Behöver skickas då jag bor i Stockholm och non commercial är bara att du själv inte ska tjäna på det, så att någon betalar frakt är inget som påverkar.

Skickar PM

Permalänk
Medlem

Ah, hade glömt och ändra texten. Hörde med en moderator innan jag la upp och de godkände för att ta själigt betalt för frakt. Ändrat texten för att reflektera det nu.
Yup, tar det över PM.

Permalänk

Jag tar ett par av de vita + eventuell frakt.

Permalänk
Medlem

Skickat PM!

Permalänk
Medlem

Tar gärna ett par Swishar dig fraktkostnaden

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Finns det några kvar? I så fall tar också ett par. Spelar ingen roll vilken färg. Betalar frakten via Swish.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 - ASUS Z97 Pro WiFi AC - Intel Core i7 4970K 4.0 GHz - Corsair 16GB CL9 1866MHz VENGEANCE PRO Red - Gigabyte RTX 2060 Super - Corsair RM800W 80+ Gold - Corsair H80i - Samsung SSD EVO 970-Series 2TB - Win 10 Pro -64bit

Permalänk
Medlem

Finns ett par kvar, skickar PM.