Permalänk

Warhammer-böcker skänkes!

Hej,

För någon vecka sedan skänkte MrMacho bort en del warhammer-böcker:
https://www.sweclockers.com/marknad/167926-warhammer-fantasy-...
Jag var intresserad och fick allihop som ett paket, men det är en del böcker jag redan har alternativt inte är intresserad av så jag tänkte skänka vidare dessa. Jag har också lagt till en battle for skull pass-regelbok (som innehåller alla warhammer fb-regler men utan allt fluff omkring t.ex. lore osv)

Bilderna visar alla böckerna. Skicka PM eller skriv i tråden om det är några speciella du önskar. Böcker kan hämtas på Södermalm i Stockholm alternativt skickas mot fraktkostnad.

MVH

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av siglolmic:

Hej,

För någon vecka sedan skänkte MrMacho bort en del warhammer-böcker:
https://www.sweclockers.com/marknad/167926-warhammer-fantasy-...
Jag var intresserad och fick allihop som ett paket, men det är en del böcker jag redan har alternativt inte är intresserad av så jag tänkte skänka vidare dessa. Jag har också lagt till en battle for skull pass-regelbok (som innehåller alla warhammer fb-regler men utan allt fluff omkring t.ex. lore osv)

Bilderna visar alla böckerna. Skicka PM eller skriv i tråden om det är några speciella du önskar. Böcker kan hämtas på Södermalm i Stockholm alternativt skickas mot fraktkostnad.

MVH

Läs hela annonsen här

Vad vill du ha för alla om du skickar med schenker

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ställer mig gärna i kö för de 4 WHFB-arméböckerna (har redan BFSP med lilla regelboken). Kan hämta.

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna alla och bor i sthlm

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Jag får nästan ge prio till de som kan komma och hämta så slipper jag skicka dem. Så high elves, orcs&goblins, ravening hordes samt kislev till mudde och resten till Digiboy. När kan ni komma och hämta?

Skrivet av mudde:

Ställer mig gärna i kö för de 4 WHFB-arméböckerna (har redan BFSP med lilla regelboken). Kan hämta.

Skrivet av Digiboy:

Jag tar gärna alla och bor i sthlm

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tack För erbjudandet men det var mest relevant med alla böckerna så får passa på den säg gärna till om den första inte hämtar dock!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Permalänk

High Elves/Orcs/Kislev/Ravening Hordes skänkta till mudde och resten till Durten.