e-mail i pc building simulator kan inte starta

Permalänk

e-mail i pc building simulator kan inte starta

jag har ett spel på datorn som heter pc buidling simulator. när jag går in i den vanliga "career" gamemodet och försöker öppna e-mail appen på ingame datorn händer det ingenting. det kommer fram en vit ruta med några sträck på, men det laddas inte in någon e-mail. förra gången jag stängde av det fungerade det och jag sparade och avslutade det helt vanligt. vet någon hur man fixar den buggen? dom har tagit bort e-mail saken i free build så jag kan inte gå in och kolla där om det fungerar. är det någon annan här som har fått samma bugg? vet någon om man typ kan ringa på discord till dom och skärmdela så dom får se, spelet går inte att spela utan det. alla andra program fungerar på ingame datorn. jag har testat att byta plats på datorn till dom andra borden så den inte räknas som min vanliga dator. är det någon som har pc building simulator, eller är det någon som kan den buggen? jag har kollat på Youtube om det men det kom inte fram något där, så jag värkar vara en av dom första som får den.

Visa signatur

-:INTEL CORE I7 7700K:-:MSI GEFORCE RTX 2070 ARMOR:-:G.SKILL TRIDENT Z RGB 4X8GB 3200MHz DDR4:-:AORUS Z270X-GAMING 5:-:CORSAIR RM750X V2:-:SAMSUNG 850 EVO 500GB SSD:-:MICROSOFT WINDOWS 10 HOME:-:NZXT KRAKEN X72:-

Permalänk

Är själv lite sugen på spelet. Är det något sånär verklighetstroget? Lär man sig något...typ.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Strix X870-F Gaming WIFI
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Samsung G9 49”/240hz, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Hedersmedlem

@Jesper_TJ: Skriv hur du löste problemet istället så kan fler få nytta av tråden.

Permalänk

var ingen bugg

@Andreaz1: det var ingen bugg direkt, det var bara jag som var helt dum i huvudet hahaha, kom på sedan att det inte fanns någon epost att läsa in. så det var ingen bugg!

Visa signatur

-:INTEL CORE I7 7700K:-:MSI GEFORCE RTX 2070 ARMOR:-:G.SKILL TRIDENT Z RGB 4X8GB 3200MHz DDR4:-:AORUS Z270X-GAMING 5:-:CORSAIR RM750X V2:-:SAMSUNG 850 EVO 500GB SSD:-:MICROSOFT WINDOWS 10 HOME:-:NZXT KRAKEN X72:-

Permalänk

rekomenderar

@Knotvillage: spelet är jätte roligt! rekommenderar det verkligen! det kan var lite typ "svårt" ibland men man lär sig. det är kanske inte direkt som att bygga en dator IRL pga det är mycket svårare med tex kabeldragning och sånt IRL. men man lär sig ganska mycket om datorer och sånt där. vet inte om 3d mark scoren i spelet stämmer men annars är det andra ganska verklighetstroget. jag är väldigt nöjd med det, har också sätt att det är extrapris på det på steam just nu, det kostar bara typ 13 euro. vet att det har funnits en demo version av det men vet inte om den finns kvar, annars skulle du kunna testa den före du köper det. btw, såg i din "beskrivning" att du har en i9, 2080 och custom loop, HELVETE hahaha!

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Jesper_TJ:

@Knotvillage: spelet är jätte roligt! rekommenderar det verkligen! det kan var lite typ "svårt" ibland men man lär sig. det är kanske inte direkt som att bygga en dator IRL pga det är mycket svårare med tex kabeldragning och sånt IRL. men man lär sig ganska mycket om datorer och sånt där. vet inte om 3d mark scoren i spelet stämmer men annars är det andra ganska verklighetstroget. jag är väldigt nöjd med det, har också sätt att det är extrapris på det på steam just nu, det kostar bara typ 13 euro. vet att det har funnits en demo version av det men vet inte om den finns kvar, annars skulle du kunna testa den före du köper det. btw, såg i din "beskrivning" att du har en i9, 2080 och custom loop, HELVETE hahaha!

Kan man ta bort Steam eter installationen av PC builder?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Strix X870-F Gaming WIFI
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Samsung G9 49”/240hz, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knotvillage:

Kan man ta bort Steam eter installationen av PC builder?

Inte 100% säker men vad jag vet kan man inte det för något spel där.