Riktigt tråkigt som sagt att vi ser ut att dyka lite till och från hos vissa bredbandsleverantörer. Vi håller på att analyser trafiken för att se vart i ledet den inte kommer fram.
Om det är Bahnhof ECS ni använder så kan jag meddela att jag hade ner-tid titt som tätt. Gillar dem som bredbandsoperatör; men deras ECS var nere konstant utan anledning.
Har haft Bahnhof för några år sen. Var väldigt bra i början, gratsi VPN, hemsida och så.
Sen behövde jag support och gjorde en felanmälan.
Efter ett tag kom det en massa extra frågor och svarade på det som ingår i avtalet. Sen kom en ny begäran om att efter avtalet skulle de ha ett visst dokument. Skickade över deras avtal till dom och sa att det inte finns något sådant i avtalet.
Sen kom en ny begäran, de erkände att det inte ingick i avtalet, men de skulle ha tillägget ändå.
Efter ett tag till så kom en ny uppgift om att de vägrar att utföra sin support.
Då blev abonnemanget uppsagt. Det finns säkerligen många fler saker som inte är avtalade som de ska ha ändå. Såna leverantörer går inte att ha med att göra.