Permalänk
Medlem

Jaha, då får man ett PS5 Digital Edition samt en extra dosa på Måndag. Antiklimax, var inne av en slump.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ts_1999:

Glöm inte att kolla så att betalning är verifierad

4990kr reserverad belopp till AMAZON RETAIL

Permalänk
Medlem

Min betalning strulade också så provade logga ut och in, när jag kom in igen så är alla mina beställningar och historik borta.
Bra där Amazon, blir nog ingen PS5a innan jul.

Permalänk
Medlem
Skrivet av runicgol:

Hur lyckades du få leveransen så snabb och ändra till express?
Jag har bara två alternativ:
Närmsta ombud eller hemleverans.

Fick inte välja express osv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ts_1999:

Glöm inte att kolla så att betalning är verifierad

Hur? 🤔

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lejonbjörnen:

Alltså är det här en bugg? Kommer vi alla verkligen få PS5:or bara såhär eller kan de komma med en ursäkt? ÄR HELT HYPER!

Vetefan, vi får hålla tummarna

Permalänk
Medlem

Har då fått reserverat belopp nu på bankkontot så det verkar då gått igenom, bara invänta någon sorts mer bekräftelse innan man glädjs över detta fullt ut...

Permalänk
Medlem

https://gyazo.com/81e72f922b32163d9883e0a0ab9d8e84 hade leverans på måndag först, blev verifieringsfel när jag försökte betala, nu står det så här. Allt hopp ligger på ett mail, och de brukar alltid sluta upp illa

Permalänk
Skrivet av Ts_1999:

Glöm inte att kolla så att betalning är verifierad

Vart hittar man det alternativet? Hittar det inte någonstans.

Visa signatur

AMD Ryzen 3600 - MSI B450 Tomahawk - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 - Palit GeForce RTX 2070 Dual 8GB - Samsung 860 Evo 1TB - Noctua NH-D15 - MPG A750GF - Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av tjobbo:

Hur? 🤔

Gå in under beställningsinformation, för mig såg det okej ut men gick in där och då stod det att jag behövde verifiera

Permalänk
Medlem

Inget reserverat belopp för mig :/ Får hoppas det kommer snart så de inte avbryter ordern! Får kontanta support när de öppnar.

Edit: yeees! Nu vart de reserverat

Dags att be en bön. Jag är inte särskilt kristen men om de finns en gud kan han bannemej hjälpa mig idag

Permalänk
Skrivet av Lejonbjörnen:

Alltså är det här en bugg? Kommer vi alla verkligen få PS5:or bara såhär eller kan de komma med en ursäkt? ÄR HELT HYPER!

Dom har ju dragit cashen från kontot. Verkar som att en del har strul med att cashen inte dras från kontot. Kan vara för att det är slut nu och vi hade tur? Who knows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av runicgol:

Valde expressfrakt. Lyckades få igenom min beställning 23:55. Förhoppningsvis kommer paketet nu i ett bra skick.

Jag skrev i all panik till min kompis 23:58, efter att jag fått igenom min beställning på amazon.
Inget mail eller pengar som dragits än men status visar leverans på tisdag. Håller tummarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Donhoz:

Hur lyckades du få leveransen så snabb och ändra till express?
Jag har bara två alternativ:
Närmsta ombud eller hemleverans.

Fick inte välja express osv.

Jag beställde i första vändan 23:55 alltså innan dagskiftet. Jag fick då välja mellan standardfrakt, express eller hemleverans. Jag valde expressfrakt. Kan nämna också att jag bor i Skåne och de verkar skicka från Nederländerna vilket kan påverka frakttiderna.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D GPU: ASUS GeForce RTX 4070Ti TUF Gaming RAM: Crucial 32GB DDR4 3200MHz CL16 Mobo: ASUS TUF GAMING B550-PRO PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial P5 Plus 2TB Chassi: Fractal Design North OS: Windows 10 Education 64-bit

Permalänk
Skrivet av Entash:

Inget reserverat belopp för mig :/ Får hoppas det kommer snart så de inte avbryter ordern! Får kontanta support när de öppnar.

Tror att det tog 5 minuter för pengarna att dras från mitt konto efter att jag verifierat ordern.

Permalänk
Skrivet av chrisbeats:

Tror att det tog 5 minuter för pengarna att dras från mitt konto efter att jag verifierat ordern.

Begriper verkligen inte vart ni hittar detta med o verifiera ordern. Finns inget sådant alternativ för mig åtminstone..

Visa signatur

AMD Ryzen 3600 - MSI B450 Tomahawk - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 - Palit GeForce RTX 2070 Dual 8GB - Samsung 860 Evo 1TB - Noctua NH-D15 - MPG A750GF - Fractal Design Define R5

Permalänk
Skrivet av tOPO:

Jag skrev i all panik till min kompis 23:58, efter att jag fått igenom min beställning på amazon.
Inget mail eller pengar som dragits än men status visar leverans på tisdag. Håller tummarna.

Kika skräpposten, mitt bekräftelsemail landade där.

Permalänk
Medlem

Måste ju vara så att för oss som inte fått pengarna dragna, missat enheten.

Permalänk
Skrivet av tOPO:

Jag skrev i all panik till min kompis 23:58, efter att jag fått igenom min beställning på amazon.
Inget mail eller pengar som dragits än men status visar leverans på tisdag. Håller tummarna.

Har du tittat skräpposten? Där som jag hitta mail om orderbekräftelse.

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrisbeats:

Tror att det tog 5 minuter för pengarna att dras från mitt konto efter att jag verifierat ordern.

Japp fick pengarna reserverad nu, äntligen. Dags att sova ska upp om 5 timmar och jobba haha.

Permalänk
Skrivet av Pellefant:

Begriper verkligen inte vart ni hittar detta med o verifiera ordern. Finns inget sådant alternativ för mig åtminstone..

När du väl betalt så poppar det upp ett nytt fönster där du ska verifiera ditt köp mot din bank. Där det buggade för mig i Chrome, fick logga in på Amazon genom safari på min iPhone för att lösa det.

Permalänk
Medlem

Tog ta mig tusan ett bra tag innan pengarna drogs från kontot, nästan hjärtattack gudars.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pellefant:

Begriper verkligen inte vart ni hittar detta med o verifiera ordern. Finns inget sådant alternativ för mig åtminstone..

På min order under beställningsdetaljer stod det i stora röda bokstäver ungefär "DU BEHÖVER VERIFIERA DIN BETALNING". Om du inte ser något sånt så är det nog ingen fara.

Permalänk
Skrivet av Entash:

Japp fick pengarna reserverad nu, äntligen. Dags att sova ska upp om 5 timmar och jobba haha.

Grattis, sov gott nu

Permalänk
Skrivet av chrisbeats:

När du väl betalt så poppar det upp ett nytt fönster där du ska verifiera ditt köp mot din bank. Där det buggade för mig i Chrome, fick logga in på Amazon genom safari på min iPhone för att lösa det.

Märkligt. Mitt godkändes bara och står att det ska levereras på tisdag. Inget om någon verifiering.

Visa signatur

AMD Ryzen 3600 - MSI B450 Tomahawk - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 - Palit GeForce RTX 2070 Dual 8GB - Samsung 860 Evo 1TB - Noctua NH-D15 - MPG A750GF - Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

Vill bara meddela att jag byter gärna min Digitala PS5 + 1000kr mot en Standard PS5 ifall man bor i Stockholms trakterna.
Ifall allt går igenom med Amazon utan problem och konsolen kommer fram på måndag:)

Permalänk
Medlem

Jag hade också strul med att betalningsverifieringen loopade via Edge.
Dock så gick det bättre via mobilen och nu har pengarna dragits.

Visa signatur

MacBook Pro 14 l M1 MAX l 64GB l 2TB
LG Oled48C1 & Acer FO48U

Permalänk
Medlem

Bör man oroa sig ifall pengarna inte dragits än? Jag fick igenom beställningen 23:55. Jag kan fortfarande klicka på "ändra" i betalningsmetod under beställningsdetaljer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trocian:

På min order under beställningsdetaljer stod det i stora röda bokstäver ungefär "DU BEHÖVER VERIFIERA DIN BETALNING". Om du inte ser något sånt så är det nog ingen fara.

Jag ser inget sådant i alla fall! Får hoppas att det går igenom 😊

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem

Ändrade mitt leveransalternativ till "prioriterad" och nu har jag ingen tracking under "spåra paket"
https://imgur.com/qn8OoFP

Woop woop /s