Fyra NVIDIA GeForce GTX 980 Ti 6 GB

Permalänk
Medlem

Fyra NVIDIA GeForce GTX 980 Ti 6 GB

NVIDIA GeForce GTX 980 Ti 6 GB

Säljer fyra väl fungerande grafikkort
Nvidia Geforce GTX 980 Ti 6GB
Ingen original kartong eller kvitto kvar tyvärr,
kan skickas isåfall i en ESD påse och väl emballerad.

Specs:
GPU-tillverkare: Nvidia
Modell: GeForce GTX 980 ti
GPU-frekvens: 1000 MHz, (1076Mhz Boost Clock)
Minne Typ: GDDR5
Minne: 6 GB
Minneshastighet: 7010 MHz

förskottsbetalning och skickas med postnord kostar 140kr eller
hämtning i skellefteå.

Tar mig rätten att sälja till vem/när/om jag vill.

Pris för en: 2500kr
Pris för alla fyra: 8500kr

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

vem slänger Nvidiabrandade FE lådor... :<
det var Nvidia va?
eller du kanske inte ägt lådorna?

Permalänk
Medlem

Vad har dem suttit i för dator / vart kommer dem ifrån? Skoldatorer, server, mining rigg? Tänker om dem gått 24/7, träligt att byta turbinfläkt om den pajjar.

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sam:

Vad har dem suttit i för dator / vart kommer dem ifrån? Skoldatorer, server, mining rigg? Tänker om dem gått 24/7, träligt att byta turbinfläkt om den pajjar.

inte så träligt om man har 5st liggandes :>

Permalänk
Medlem
Skrivet av Attatyrk80:

inte så träligt om man har 5st liggandes :>

Tänkte ju såklart om man köper ett kort själv och fläkten på den senare pajjar inom kort för att kortets fläkt är hårt använd i många år, inte om man har allihopa som TS här. Eller hur menar du? Fläktar är oftast det första som går sönder på grafikkort som gått 24/7, och just kylare med turbinfläktar kan vara träligare än vanliga.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sam:

Tänkte ju såklart om man köper ett kort själv och fläkten på den senare pajjar inom kort för att kortets fläkt är hårt använd i många år, inte om man har allihopa som TS här. Eller hur menar du? Fläktar är oftast det första som går sönder på grafikkort som gått 24/7, och just kylare med turbinfläktar kan vara träligare än vanliga.

ja allt sant.
jag menade bara att jag har 5 såna fans liggandes då jag meckar founders kort

Permalänk
Medlem
Skrivet av Attatyrk80:

ja allt sant.
jag menade bara att jag har 5 såna fans liggandes då jag meckar founders kort

Jaha, då är jag med. Låter spännande, hur kommer det sig att du meckar med just founders kort i vad som låter som någorlunda stor skala för att vara privatperson? Eller har det med jobb att göra? Kanske inte lämpar sig att diskutera i en annonstråd så svara gärna i PM istället

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hejsan,
Finns nåt kort kvar? samt hur är korten använda, dvs mining eller annan 24/7 drift?
Inga missljud från fläkt coil whine?

Mvh Fredrik

Visa signatur

TO FAST

Permalänk

Om det finns nått kvar bjuder jag 1650 + frakt

Permalänk
Avstängd

hur många är kvar?

Permalänk

Intresserad av två, återkommer Har du kört 4way sli ? Är det ensbart spel som det har krävts eller är det mining 24/7?

Visa signatur

Desktop: ASUS ROG Maximus XII APEX Z490 | Intel i9-10850K 5.2Ghz | G.Skill 32Gb Trident Z Neo | MSI GeForce RTX 4080 Super 16Gb Suprim X | Phanteks 500A | Seasonic PX850W Platina | Fury Renegade 2TB | Samsung 980 Pro 1TB | NZXT Kraken Z73 | Monitor: Alienware AW2721D 27” IPS QHD 240Hz | Varmilo VA88M TKL | Ducky One 2 Mini MX Silent Red | HyperX Cloud II | SteelSeries Rival 600 | XBOX Series X | Console: XBOX One Elite Series 2 Controller | Mobile: Apple iPhone 15 Pro Max 256Gb Blå Titan | TV: LG 65” OLED65C35LA EVO 4K | Laptop: Acer Predator Helios 16” / 2560 x 1600 / Mini-LED / 250Hz / Intel i9-13900HX / DDR5 32Gb 5600Ghz / 2Tb / NVIDIA RTX 4080 12Gb |

Permalänk

Finns det några kvar?

Visa signatur

Desktop: ASUS ROG Maximus XII APEX Z490 | Intel i9-10850K 5.2Ghz | G.Skill 32Gb Trident Z Neo | MSI GeForce RTX 4080 Super 16Gb Suprim X | Phanteks 500A | Seasonic PX850W Platina | Fury Renegade 2TB | Samsung 980 Pro 1TB | NZXT Kraken Z73 | Monitor: Alienware AW2721D 27” IPS QHD 240Hz | Varmilo VA88M TKL | Ducky One 2 Mini MX Silent Red | HyperX Cloud II | SteelSeries Rival 600 | XBOX Series X | Console: XBOX One Elite Series 2 Controller | Mobile: Apple iPhone 15 Pro Max 256Gb Blå Titan | TV: LG 65” OLED65C35LA EVO 4K | Laptop: Acer Predator Helios 16” / 2560 x 1600 / Mini-LED / 250Hz / Intel i9-13900HX / DDR5 32Gb 5600Ghz / 2Tb / NVIDIA RTX 4080 12Gb |