Jag skickar även med laddaren (typ-c, perfekt snabbladdare till vad som helst) och ett läderfodral. Kommer med resettad Windows 10, men möter kraven för 11 om du är sugen på det. Lite småskavanker finns, se bilder. Låda finns. Säljes i befintligt skick.
Om du tittar noga på de två sista bilderna ser du ett par små bucklor på undersidan och några repor på bakkanten av locket. Hörnen (främst bakre) har liknande repor som på bakkanten av locket. Det finns ett plaststycke på baksidan om gångjärnet som det är en liten spricka i också.
Vi kan ordna någon typ av videosamtal eller liknande om du vill, skicka pm isf 😊
Skärm, tangentbord och allt man ser när datorn är "öppen" är i toppskick. Batteriet har aldrig varit särskilt bra, men jag har inte upplevt att det har blivit sämre
En kort uppdatering. Jag hade hoppats att intresset skulle vara lite större för den här datorn, nuvarande nivåer är för lågt för att jag ska släppa den. Annonsen får ligga kvar tills vidare.
En kort uppdatering. Jag hade hoppats att intresset skulle vara lite större för den här datorn, nuvarande nivåer är för lågt för att jag ska släppa den. Annonsen får ligga kvar tills vidare.