Köpes: Microsoft designer compact eller liknande litet och stilrent tangenbord.

Permalänk

Köpes: Microsoft designer compact eller liknande litet och stilrent tangenbord.

Jag söker ett microsoft designer compact keyboard eller liknande litet tangenbord.
mvh Olle

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har tyvärr inget att sälja men rekommenderar Keychron K3 om du inte lyckas hitta nånting.

Permalänk
Medlem

Jag har ett MS designer tangentbord om de skulle vara intressant, PM isåfall

Permalänk
Skrivet av Rudidudi:

Jag har ett MS designer tangentbord om de skulle vara intressant, PM isåfall

Okej. Jag avvakter och kollar om jag får tag på ett mindre annars kan det vara intressant

Permalänk
Inaktiv

Har två svarta Vortex POK3R, utan RGB, MX Cherry Black, svarta, i utmärkt skick om så önskas?

Permalänk
Skrivet av anon325100:

Har två svarta Vortex POK3R, utan RGB, MX Cherry Black, svarta, i utmärkt skick om så önskas?

vill inte ha ett mekaniskt tangentbord tyvärr. tack ändå

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av olleolssonse:

vill inte ha ett mekaniskt tangentbord tyvärr. tack ändå

MX Cherry Black är linjära utan feedback, så vet inte om jag skulle klassa detta som mekaniskt?

Permalänk
Medlem

Hej!
Jag har ett Microsoft designer compact svart som jag inte använder längre. Inköpt i mitten av september. Använt fram till april då jag bytte jobbdator (från PC till Mac). Har inte kvar kartongen, men går säkert att lösa emballage om du skulle vara intresserad och bekväm med att tangentbordet skickas. Annars finns tangentbordet i Stockholm.

Permalänk
Skrivet av Flofman:

Hej!
Jag har ett Microsoft designer compact svart som jag inte använder längre. Inköpt i mitten av september. Använt fram till april då jag bytte jobbdator (från PC till Mac). Har inte kvar kartongen, men går säkert att lösa emballage om du skulle vara intresserad och bekväm med att tangentbordet skickas. Annars finns tangentbordet i Stockholm.

Perfekt jag köper det gärna. Vad tänker du dig för pris? Jag har nyligen bytt från Mac till PC så om du vill ha ett Apple Magic Keyboard 2 så kan vi byta? Är faktiskt i Stockholm just nu och ska åka tillbaka till Göteborg imorgon måndag 10.30 och jag har ca 1h att slå ihjäl på centralen så vi kanske skulle kunna ses men om det inte passar dig får vi kolla på frakt.

Mvh Olle

Permalänk
Skrivet av Flofman:

Hej!
Jag har ett Microsoft designer compact svart som jag inte använder längre. Inköpt i mitten av september. Använt fram till april då jag bytte jobbdator (från PC till Mac). Har inte kvar kartongen, men går säkert att lösa emballage om du skulle vara intresserad och bekväm med att tangentbordet skickas. Annars finns tangentbordet i Stockholm.

Du kan nå mig på 0738227592 om du vill !?

Permalänk

Annonsen är avslutad