Astro A50 PC/PS4 - Oöppnad förpackning

Permalänk
Medlem

Astro A50 PC/PS4 - Oöppnad förpackning

Tjenare,

Köpte mina Astro A50 under black friday men dem började strula för någon månad sedan. Fick därför nya som ersättning från Inet. När dem väl kom så har jag redan vant mig vid att använda mina gamla trådade HD650 istället. Säljer därför min ersättningsprodukt.

Kvitto finns för originalköpet under BF.

Bud från 1500kr.

Föredrar upphämtning men kan skickas. Köpare står för ev. frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1 250 kronor + frakt

Visa signatur

jag gillar min dator!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solanum:

1 250 kronor + frakt

Nej.

Permalänk
Medlem

Är kluven på om jag vill lägga ett bud, vars kan man hämta de om man skulle ändra sig (och vinner budgivning såklart)? Såg ingen kommun nämnd i annons.

Visa signatur

Moderkortsmodems problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mightybjorn:

Är kluven på om jag vill lägga ett bud, vars kan man hämta de om man skulle ändra sig (och vinner budgivning såklart)? Såg ingen kommun nämnd i annons.

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | HP Z27n |► Realme GT Master |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mightybjorn:

Finns i Västerås stad. Står Västerås som en av taggarna högst upp i annonsen, är dock lätt att missa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xeris:

Tjenare,

Köpte mina Astro A50 under black friday men dem började strula för någon månad sedan. Fick därför nya som ersättning från Inet. När dem väl kom så har jag redan vant mig vid att använda mina gamla trådade HD650 istället. Säljer därför min ersättningsprodukt.

Kvitto finns för originalköpet under BF.

Bud från 1500kr.

Föredrar upphämtning men kan skickas. Köpare står för ev. frakt.

Läs hela annonsen här

Kom på att det kan vara relevant att nämna vilken version det är. Detta är gen 4, den senaste alltså.

Permalänk
Medlem

Bjuder 1500kr + frakt.

Permalänk
Medlem

1600 kronor + frakt

Visa signatur

jag gillar min dator!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Caesar:

Bjuder 1500kr + frakt.

Skrivet av Solanum:

1600 kronor + frakt

Noterat.

Sätter sluttid till 20:00 imorgon kväll, 2/6. Vid bud precis innan sluttid förlängs tiden med 5 min.

Permalänk
Medlem

Bjuder 1650kr + frakt

Permalänk
Medlem

1750 kronor plus frakt

Visa signatur

jag gillar min dator!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solanum:

1750 kronor plus frakt