Permalänk

MacBook Air M1/16Gb/256

Hej! Jag har en MacBook som inte används mycket mer än att surfa, den har några skönhetsfläckar men inget som påverkar funktion. Normalt slitage. Finns dock ett lite större vitt ”hack” på locket. Se bilden. Den köptes av mig December 2020 på Dustin. Inte använts för några tyngre aktiviteter, för det mesta surf och under någon kort period Minecraft. Givetvis finns digitalt kvitto kvar.

Jag är intresserad av byte mot speldator helst, men allt är av intresse! Stationär, bärbar, PS5, elcykel you name it! Pengar emellan från bägge sidor är aktuellt. Att sälja är även av intresse, men för rätt pris.

Jag bor för tillfället i Jönköping, men flyttar inom kort till Skövde. Kan även ta mig till de flesta ställena i södra Sverige utan några större problem.

Hör av dig om detta är av intresse!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vad ligger batterihälsan på? Jag kan dra igång med 4500kr.

Permalänk
Medlem

Såg nu att det var 16Gb, höjer till 5000kr.

Permalänk
Medlem

7000kr + frakt

Visa signatur
Permalänk
Medlem

För eventuell byte.
CPU: Intel i5 12400F
MB: ASUS TUF GAMING B660M-PLUS WIFI D4
RAM: 16GB DDR4 3600 Corsiar.
GPU: MSI Mech RX 6500XT
Nätagg: Fractal Design ION Gold 650W
Chassi: Zalman Z1 Iceberg Vit
Snyggt och noggrant byggd, då jag byggt mina egna datorer under snart 30 år, och haft det lite som en hobby. Samtliga delar köpta under de senaste 6 månaderna och kvitton finns. Det kan även följa med en handkontroll 8bitdo även den ny. Skärm om behov finns. HP 27 QD.

Permalänk

Annonsen är avslutad